TTT deel 127.... we gaan maar door

jaaaaaaaaaaa dat zeggen alle oma’s…er is ook een liedje over…

van oma mag alles wat mamma vaak verbied…

Zo ik ga wat doen, ik meld me weer…

@Viva: Ik zou alleen vandaag een dag vrij zijn, maar zet er even een punt achter. Gisteravond behoorlijk last gehad, vind het mooi geweest. Laten ze eerst maar kijken wat er aan de hand is

@ toos :thumbsup: verstandige beslissing
@ kayle gefeliciteerd met de kleine meid! geniet er maar lekker van

heb je nog baat gehad bij het gesprek of heb je dat nog niet gehad?

@ TRL heb je alweer een nieuws afspraak bij de ortho?

@Kaylo: Je moet je handtekening aanpassen of is dat alvast voor volgend jaar? Oma’s en opa’s en niet verwennen? Volgens mij gaat dat niet lukken, hoort er een beetje bij he

Bedankt iedereen voor de felicitaties !!! :kus:

Therapie begint volgende vrijdag pas (was een week mis …) :tssk:

toos : had eigenlijk niet gezien dat dat er nog opstond bij mijn handtekening. Is aangepast

@Kaylo: Mooie handtekening nu. :wub:

@Toos: Groot gelijk. Denk nu maar even aan jezelf.

@Kaylo ik heb ook nog een leuk kaartje voor je gevonden.

So cute!! :wub:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geboorte/182255q07u9zvrbs.gif

Ladies… ik ga.

Iedereen een fijne dag verder en wie weet tot laters weer. :dag:

@Roanna: Werk ze en de groetjes thuis :dag:

@Toos: Bedankt en ja… dat zal ik doen en jij ook aan JP he!!!

:kus: En doe kallum aan he!!!

Komt goe hoor

Kaylo,gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter.

Toos,groot gelijk dat je thuis blijft.

Viva,al verder gekomen in het boek?

Bloem,18 augustus mag ik nu naar de ortho…Kon eigenlijk pas september,want de arts die ik zou krijgen ging met vakantie,heb dus een andere arts gevraagd.

Marion,kan beter.

Zo ik terug uit het bos, lees ik ineens dat we weer een opa en oma erbij hebben…

@Kaylo en Ventje Proficiat met dit heugelijke nieuws!!! Een kleine meid erbij… Wat een rijkdom!!! Geniet maar lekker, laat hier maar veel zien…

Nu even nietsen

Toos he he eindelijk een verstandige beslissing…laat ze de pip maar krijgen daar…jij gaat voor!!!
tlr…ja ben op pagina 150 ofzo…is niet het soort boek wat ik normaal lees, dit is meer een detective, ik ben meer van de thrillers (medische), of een goede roman…maar ik dwing mezelf om door te lezen…
Zo ik ben klaar hier beneden, ga badderen en dan straks met Damber ff een bakkie drinken, die hoest zich een ongeluk…misschien ff langs de apotheek.

Ik even boven de boel glad getrokken. Straks boodschappen doen, maar eens zien wat we vandaag op tafel zetten. Net mn werk gebeld en ziek gemeld. Ze was niet blij, tja ik ook niet. Ze wilde dat ik zondag terug zou bellen of ik maandag weer kon beginnen, meteen maar gezegd dat ik eerst de scan en zo afwacht.

@Toos: :thumbsup:!!! Laat ze maar even wachten. Nu eerst even aan nr 1 denken!!!

Ik ben schapjes wezen doen, zo even ontspannen, dan stofzwiepen en de vaatwasser en lopende boel…en dan klaar…

Lieverds … iedereen bedankt voor de gelukwensen !!! Vind ik heel lief !!! :kus:
Foto’s komen later nog wel

Beppie : heb even een eindje teruggelezen … heb je er een puppie bij ? Nou ja, jij ook gefeliciteerd !! :kus:

@Kaylo: De nacht dat we terugwaren is het pupje geboren, maar helaas 3 daagjes later overleden… :tear: . We hopen nu op komende week, dan gaat de moeder van onze hond weer moeder worden…wie weet, we duimen flink…