Wat is het rustig hier! Daar zit ik dan remy te wezen met mijn kopje koffie :o
ja meteen met mn neus in de boter en druk!
@Marion: Vandaag gaat het wel goed. Hubbie begint zich te vervelen heb ik het idee…
Maar goed we gaan dinsdag voor controle ed…
Ook goedemorgen.
Tja, ik moet zo nog even druk gaan doen en jullie weten onderhand wel waarom. Tis, vrijdag he!!! Zat nu ook nog ff aan de koffie mijn post door te nemen.
@Marion: Zo te zien, mag jij vanaf morgen weer een tijdje met zo’n mooie oranje krans om je naam door het leven gaan hier. :slywink: Joepie he!!!
De rest DRUK aan het werk zie ik, dus zal jullie niet afleiden en zelf ook maar eens even wat gaan doen.
Laterssssssssssssss :dag:
Good morning girls…
Hier ook weer wakker, en ja het vrijdag maar ik heb een makkie alleen beneden even strak trekken en boodschapjes en dan is het weekend…wordt wel een warm weekend, dus moet nog even bedenken wat we dan gaan eten…ikke niet achter de pannen met dat hete weer.
Goeiemorgen,
Weinig te melden vanuit een nog bewolkt zeeland. Vandaag vrij en niet echt plannen.
goeiemorgen !!!
Toch even laten weten dat we de trotse grootouders geworden zijn van een flinke meid !!!
(of had ik dat al gezegd ??? :o) ? Voeg me anders ook maar bij de DDD’s :dag:
@Kaylo: Gefeliciteerd, hoe heet ze en is alles goed gegaan?
Dank je wel !
Flinke meid van 3,2 kg en 51 cm en ze heet ZIVA (nog nooit gehoord, is even wennen, maar vind hem wel mooi !)
Was wel een zware bevalling maar alles is erop en eraan !!! Ze is zo gezond als een visje !! En 't is natuurlijk een héél mooi kindje (vindt iedereen van zijn eigen kinderen/kleinkinderen zeker ?).
Zeker een bijzondere naam en ook nog nooit van gehoord
P.S. Als we alle foto’s hebben, zet ik er wel eens een paar op. Maar kan nog tijdje duren.
@Kaylo: Nou, ik wist het in ieder geval nog niet dus… van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Ga ervan genieten hoor! :kus:
@Toos: Ik wou al zeggen… kleurtje kwijt, maar je had 'm alweer gevonden. ![]()
Hier :zon02: weer en ga straks weer op de scoot naar het werk, maar nu eerst is er… koffie!
Ze waren aan het twijfelen tussen ZENA en ZIVA
En wij natuurlijk APETROTS !!! hihi !!!:wub:
Kaylo gefeliciteerd hoor oma, met zo’n mooie kleindochter…gelukkig alles erop en eraan…en hoe is dat nu met opa naar bed??? (geintje hoor)
Toos ook goedemorgen, vandaag ook weer aan de crock of ben je vrij???
Kaylo speciaal voor jou.
Dat kan ik me voorstellen. :wub:
viva: lief !!! :kus:
We zullen PROBEREN haar niet teveel te verwennen …
Als ze wat ouder is, komt ze misschien wel mee naar ADR (binnen 6 jaar of zo, hihi …)