@Toos: Ja, maak me ff lekker.
Oh, zat net ff naar HvN te kijken naar het item over Patricia Paay, dat ze beweren dat ze een verhouding zou hebben met een 30 jaar jongere zanger. Pfff… moet je toch ook niet aan denken. Volgens mij komt hij hier uit A’doorn. Maargoed… van zijn kant kun je ook zeggen… op een oude fiets moet je het leren. :unibrow: Vind het trouwens nog een zeer charmante, knappe vrouw, daar niet van.
Nou lieve meisjes… ik ga maar eens naar mijn "oude " man boven.
Jullie ook allemaal weltrusten voor zo en tot morgen weer hoor! :kus:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Nou jullie hebben gisteren nog lekker gekwebbeld…
Las op Crazy d’r hyves dat haar zoon bijna gaat trouwen…dus bij deze Crazy alvast gefeliciteerd,en maar hopen op een beetje mooi weer.
Toos aan de zak (anijsdrop) gezeten, en woensdag uitsluitsel over je schouder…wel heftig om tegenop te zien.
Raak wil ingesneeuwd worden, en haalt de schaatsen uit het vet.
Bloemmie aan het aftellen voor de roadtrip
Beps van dienst geruild dus nu lekker morgenavond vrij.
Roanna vandaag denk ik niet op de scoot, want hier komt de regen weer met bakken uit de hemel.
Tlr…mams en paps kleine C. verwent met een tenue…
Marion aan de haven een nieuw terrasje ondekt, en wil daar haar stamkroeg van maken.
en toen was ik blanco…ga maar aan de was (je krijgt er een sik van).
Ik heb trouwens problemen met ww, dan krijg ik weer de melding dat ww niet beschikbaar is, en als ik er al op komt, is hij niet vooruit te branden…wil geen andere pagina’s openen ect.
@Marion: Nou, schiet dan maar gauw op. :dag:Werkse.
Hier ook een zonnetje en nog geen regen gezien. Wel behoorlijk harde wind, maar vandaag toch zowiezo al niet op de scoot, omdat we vanuit het werk vanmiddag ff naar de stad gaan het brilleke ophalen. Zal mij benieuwen.
@Crazymar: Mocht je het lezen hier… een hele fijne trouwdag gewenst en geniet ervan samen met je kinderen, familie en vrienden. :king:
Bloem boven aan het lijstje… joepie!!! :vak01: En dan Viva weer.
Verder ook even niet veel meer te melden. Jullie allen ook een fijne dag verder en tot laters vast wel weer.
Ik weer wakker, viel gister zo inslaap.
Al de bedden verschoond, hond gedaan, ontbijt gemaakt, en de vaatwasser draait ook weer…(of beter is weer leeg…)Zo nog even stofzwiepen en dan kan de visewiete(mn ouders) weer komen.
Nu eerst een cappu…
Ok bijgelezen
@Roanna wil een weekendje weg @Raak zit nu in Noordwijk met zon, maar zal het weekend ingesneeuwd geraken @Toos volgende week testen en dan zien of het voor of na Jamaica wordt(klinkt bekend…hadden wij ook niet zoiets ,…)
Hoi allemaal, ben ik ook weer even.
Vanmorgen vrij, straks een paar uurtjes werken en dan de verjaardag van ons nichtje uit Noorwegen. Mijn zwager is met de kinderen over. Ze wordt vandaag 12 jaar en dat wordt bij mijn schoonzus gevierd. Daarna gaan we met z’n allen eten, we maken er gewoon een familie-uitje van Mijn nichtje die een jaar in China heeft gestudeerd is gisteren ook weer thuisgekomen dus ik denk dat het wel gezellig gaat worden zo met z’n allen.
@beps
Druk met het huishouden en de verzorging, maar wel een verwendagje ingepland voor volgende week!
@bloem
Staat lekker boven aan het lijstje, straks je collega wegbrengen, een heerlijk een paar dagen genieten.
@roanna
Zielig hè om je collega zo te zien aftakelen, wel fijn voor haar dat ze niet wordt vergeten!
@toos
Volgende week woensdag een spannende dag, het zou mooi zijn als alles nog voor Jamaica kon gebeuren.