@ roanna weekendje den haag? of toch scheveningen?
@ toos dat zou dan wel echt een zware operatie zijn dan… al is 3 mnd met pijn rondlopen ook geen pretje…
@ raak vergaderen aan zee… t kan erger…
ik ga zo maar es afsluiten denk ik
eens kijken of ik een x voor 12-en kan gaan slapen…
@Raak: Is dat zo? Nou een weekend skeveningen is ook goed hoor. Of ergens aan zee, of aan de zeeuwse kust. Ga wel eens even op mijn gemak kijken. Staat hieronder aan de pagina’s een mooie advertentie en daar krijg ik ook altijd een nieuwsbrief van en die hebben hele leuke cheap aanbiedingen.
@Toos: Ja, dat is ook wel weer zo. Dat hoor je waarschijnlijk op je eerst volgende onderzoek over hoe en wat er gaat gebeuren?
@Roanna: Ik heb woensdag de scan en echo en moet daarna door naar de arts, hoor dan meteen wat erop te zien is en wat hij eraan kan doen en wanneer. En bij die belgen kan t snel.
Hoorde die zeeuwse weerman ook, het wordt echt erg daar in het zuiden. @Raak: Zou de sneeuwschuiver maar vast uit t vet halen en je schaatsen ook:biggrin: @Bloem; Slaap lekker voor strakkies:kus::dag:
@Roanna; Nee, ze solliciteert zich een slag in de ronte, maar nog niks. Trouwens renesse of Haamstede is ook leuk en gezellig druk nu. @Raak: Gebreide string aan, is er ook voor dames:biggrin:
@Bloem: Noordwijk ken ik en is zeker erg gezellig. Winkels bijna altijd open. We hebben toen in de Heeren van Noordwijck gelogeerd, dus een prima lokatie.
Of een weekendje Parijs… heb ik ook wel weer eens zin an. Oh, wat wil ik veel!!!
@Raak: Ook goed, maar word je daar wel warm/heet van dan? :biggrin:
@Toos: Och jee, wat sneu dan. Dus ze zit in feite nu al thuis?
@Toos: Oh, dat lijkt me erg. Weten dat je weg moet en nog geen uitzicht op wat anders hebt. Maarja… wie weet. Ze heeft dan nog even de tijd. Duimen he!!!
@Raak: Jij nog niet naar bed dan? Jij hebt toch morgen ook weer een drukke dag?
Oh, ik heb zin in wat lekkers, maar heb niks meer in huis eigenlijk. :mad: