Bloem,ja zei al tegen me paps,kan dat shirt uit van die beer,want stel dat C voor p$v of die club uit rotjeknor wordt,nou dat gebeurt niet zei me paps hahaha.Zag de prijs van die beer,nou dan is het niet te hopen dat C voor een andere club wordt…
Zo ik ben thuis…
Iemand wilde weer eerder weg, en ik heb mn poot stijf gehouden… NEEEE!!!
Dus mn collega gebleven, en ff lekker met een collega bijgekletst(na diensttijd zeg maar…)
Schapjes gehaald…
Met een andere collega diensten geruild, nu ben ik vrijdagavond LEKKER VRIJ!!!
(werk ik maandag en woensdag morgen voor…ook goed!!!)
Maandag ga ik dan meteen door naar: DE SAUNA…JAAAAAHAAAA!!!
(Bijgelezen, maar niets blijven hangen!!!)
:dag: hey meiden!
Ik ben ook weer thuis. We hebben weer een knus nieuw terrasje ontdekt. Uitzicht op een klein haventje, lekker aan het water. En ze hebben hele lekkere hapjes. Ik lig nu lekker uit te buiken. Daar gaan we nog eens vaker heen.
@Toos: Hier ook niet veel zon gezien hoor, dan alleen vanmiddag een bietje. Ik zou met de scoot naar het werk gaan vanmorgen en toen motregende het hier, dus heeft kokkie me toch maar even weggebracht, de skat. Hier gaat alles z’n gangetje hoor en met kokkie z’n platvoeten was ook alles goed.
Hebbie dus nog niet veel van je nieuwe tuin kunnen genieten!! Nouja, er komen nog mooie dagen aan he!! Moet je natuurlijk niet hoeven werken. :frown:
@Marion:Leuk terrasje ontdekt, das niet verkeerd en al helemaal niet als je er lekker kan genieten @Roanna: Wie weet hoeveel vrije dagen ik na volgende week heb. Gisteravond na het rondcrocken nog een poosje in de tuin gezeten samen met hub. Glaasje of wat kant en klare mojito erbij, heb er vandaag nog “plezier” van gehad @Beps::dag:
Als ik jullie verhalen zo lees, zijn jullie allemaal alleen maar aan het genieten en zo hoort het ook, dus ga ik maar eens snel een weekendje weg boeken, want dat wil ik ook wel weer eens. :vak02: Heerlijk ff weg van alles.
@Bloem: Hier staat het voetballen weer op, maarja ik ga toch zo naar boven en zet dan wel weer wat anders op. Nee, geen P & W, want die hebben al een tijdje zomerstop helaas.
Oh ja, natuurlijk. Als jij aan je schouder geholpen wordt, ben je voorlopig uit de runnig en zou je van het mooie weer kunnen genieten. Dat is ook zo. Weer even niet zo snel bij nagedacht. Die DDDDDD, soms he???
toch nog druk geworden hier
Marion : lekker terrasje gepikt met N
Trl : leuke outfit voor C gekregen
Bloem : lekker filmpje kijken
Toos : zit nog na te "genieten"van de mojito’s, nu takkenweer
Roanna : wil wel weekendje weg.kan niet naar Zeeland, daar is het geen best weer heb ik uit betrouwbare bron:finger:
Beps : morgenavond lekker vrij