TTT deel 127.... we gaan maar door

Goeiemorgen,
Vannacht niet best geslapen door de harde wind, veel regen en onweer. Verder weinig te melden vanuit een nu droog, zonnig maar winderig zeeland
@MK: Familie over uit noorwegen en vanavond lekker ergens gaan eten. Klinkt gezellig
@Bloem: Bovenaan het lijstje, nog een dagje werken en dan even naar budapest
@Beps: Druk in huis voor de visite komt. Doe je ouders de groetjes en R. natuurlijk ook. Had vorige week ee kaart gekocht en geschreven, maar staat nog op de kast. DDDDD:redface:, hij komt eraan.
@Roanna: Bril ophalen vandaag, ben benieuwd
@Viva: Aan de was vandaag, je blijft maar bezig. Volgens mij heb je maar weinig rust in je gat

@Roanna: Werk ze vandaag:dag:
@TRL: C. een mooie beer en outfit van opa gekregen. Vandaag weer aan het werk:kus:

@toos
Ik heb vannacht ook wat onweer gehoord, maar er niet minder om geslapen.
Kun je nog wel aan het werk met je schouder??

@MK; Ik werk nog wel, maar heb er veel last van. Aan het eind van de avond kan ik mn arm bijna niet meer optillen.

Nou ja had een hele tekst hier neergezet, hem geplaatst en nu is hij weg.

Afijn nog maar een keertje dan.

Beps moet de mat stutten voor alle kaarten…hij zij jullie gegunt
Roanna een nieuwe bril vandaag, ben benieuwd…we willen wel een foto he…
Toos onweer, wind en slecht geslapen…doe kallumpiesaan
Mk. vandaag een familie reunie, wel gezellie
Tlr…een dipdag…ooit gaat het over meissie…tijd heelt alle wonden echtwaar…
en rust in mijn gat nee dat heb ik nu eenmaal niet…heb vandaag alles boven gedaan, allemaal schone bedjes…en een schone badkamer…nu even beneden de stofzuiger erdoor en een doek door de plee…en dan ga ik me maar weer storten op mijn boek…kon de laatste weken niet echt in de boek komen…portugal 3x opnieuw in een boek begonnen, in ADR ook geprobeerd maar het lukte niet…(stomme hersens die maar malen), sinds gisteren mezelf gedwongen om in het boek te beginnen, lukte eerst ook niet meer heb nu het verhaal te pakken…

Toos meissie ga dan de ziektewet in, alle reden om het te doen…dadelijk maak je nog meer kapot dan het al is…

@Viva: je hebt gelijk, maar blijf werken om mn verstand even op 0 te kunnen zetten. Dat malen ken ik ook, doe dat nog steeds al wordt het wel minder moet ik zeggen. Heb zelfs in ADR het Berninimysterie uitgelezen

En het boek aan MK meegegeven, scheelde mij weer een kilo:D

@toos
Tijd om te stoppen met werken lijkt me… die schouder moet nog minstens 40 jaar mee!!

@Viva
Last gehad van het onweer, telt af voor de vakantie en heeft het verhaal te pekken nu.

@Roanna
Gaat de bril halen vandaag

@Beps
Weer druk en hubs krijgt allemaal lieve kaarten

@Mk
Een feestje vanmiddag, met buitenlands bezoek. Gaat zeker heel gezellig worden. Veel plezier’!

@toos
Veel last van je schouder. Hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden!

@Marion::dag:, even pauze nu?

Yep! Moet om 12.15 weer beginnen tot 15.15. Leuk adres dus de tijd vliegt daar.

:dag: tot straks!!

Zo ik ben gereed voor mijn boek…

De laatste was in de droger…alles weggewassen en gestreken, boven alles schoon, aardappels geschild, en het vlees staat te sudderen…dus viva is klaar voor vandaag…

Sorry toch weer even online :wink:
:dag: iedereen werkse/geniet van de vrije dag of wat dan ook… :wink:

Ik zo lekker 90210 en Gossip Girl kijken… Heb ik nog van dinsdag opgenomen… dus vermaak me wel ff vandaag hoor!!! :smiley:

@cyn
Gaan jullie nu morgen verhuizen en zijn jullie er al helemaal klaar voor??

Mk: ja we gaan morgen verhuizen… en nee haha zijn er nog niet echt klaar voor hahaha… Maar het voordeel is dat we niks hoeven te veranderen… Alleen de pc’s verhuizen en we kunnen daar al aan het werk :wink:

Cyn, succes voor morgen!

Thanks!!! :smiley:

Jaaaa het Paninimysterie… :so:

Ouders weer weg, op FB even alle foto’s gekeken, ze gingen helemaal glimmen toen ze zelf even voorbij kwamen…oh en dan gaan ze over 5 wkn gewoon er weer heen…:disgust:

@Toos: Daarom stuur ik nooit kaarten, heb een la vol geschreven kaarten, zonder postzegel en nooit opgestuurd…:D…
En die ziektewet: Ik deed het gewoon… zij doen ook maar ‘gewoon’ toch…

en verder weet ik het niet meer…
@llemaal: :kus: enzo…:slywink: