TTT deel 127.... we gaan maar door

Bloem,bovenaan het lijstje,nog een paar daagjes en dan mag je er weer even tussenuit.

Beps,:kus:

Roanna,niet makkelijk om iemand zo te zien,maar knap van je dat je er heen gaat.

Toos,lekker rond gecrockt?

fijne dag allemaal

goedemorgen meiden…

Miere doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii GENIET
Beps, al een heel programma afgewerkt en nu de hele dag nog werken…een dikke knuffel voor jou en ook voor R. omdat hij het zo goed doet.
Tlr…voel je je al wat beter, neem aan dat je niet naar het werk gaat…
Bloemmie rot geslapen…maar nog een paar dagen en dan mag je lekker even weg.
en toen toen wist ik het niet meer.

Goedemorgen allen. :dag:

Ik ben toch niet de enige die goed geslapen heeft he?

@Beps: Alweer op het werk. Ach, sooo siewig… straks is hub weer beter en zit jij in de kreukels. Nouja, dan zou ik toch nu alvast voor een reisje uitkijken, als ik jou was. :lol: Kunnen jullie ff weer bij komen van al de toestanden. :redface: Hi, hi.

@Bloem: Ook al slecht geslapen. Misschien toch liggen piekeren? Wat ik heel normaal zou vinden hoor, want je kan er maar mooi mee zitten… Werkse en nog een paar dagen en dan lekker even wegwezen en zo te horen en zien, wordt het mooi weer het weekend. Dus lekker genieten.

TRL: Het vertrouwde lijstje weer van de hand van TRL. :kus: Gaat het weer een beetje?

@Viva: Ook weer van de partij en zelfs al in de vakantie zo vroeg erbij. Zag gister trouwens een hele leuke aanbieding voor de 3e week augustus een weekendje Den Haag voor net € 50 p.p. 2 nachten incl. ontbijt in Eden Babylon hotel. Ga er nog even over nadenken hoor. Is geen geld natuurlijk.!!

Nou ladies… iederen een fijne dag verder en voor de werkenden… werkse nog even.

Goede morgen …
Ik ben laat deze morgen. Nog TE lang aan de telefoon gehangen gisteravond. Niet heel erg, werken we gewoon wat langer door op kantoor he.
Maar de update die moet wel wachten.

@ marion :kus: rustig aan he?!

@ roanna, lekker ff een weekendje naar zee… nice…

ik sta inderdaad zowaar bovenaan het lijstje!! jippieee tis de afgelopen weken al 30+ graden in Budapest, dus kan mn lol op. Roadtrip! jippiee
moet alleen nog wel ff een toy ontvangen die mee zou moeten op reis, maar vrees dat ik dat niet meer ga redden…

Bloem hoelang ga je ook al weer naar Budapest???

we gaan zondagochtend rond 8 uur weg, hopelijk zijn we dan voor 22h in budapest.
dan hebben we de maandag en de dinsdag en op woensdag vlieg ik om 10h terug naar huis
hopelijk ben ik rond 14h op woensdag weer aan het werk :biggrin:

bloemmie pfffffffffffffffffff wat een onderneming voor een paar uurtjes zeg, en dan ook weer gelijk door aan het werk…ik moet er niet aan denken…

nee jij niet … ik zie er wel naaruit.
ik vind een stad leuk voor een paar dagen. 1 dagje site seeing en 1 dagje relaxen, cappu op een terrasje, dan heb ik het ook wel gezien

bovendien ben ik blut en heb ik geen vakantiedagen meer… zelfde verhaal telkens overnieuw…

bovendien ben ik blut en heb ik geen vakantiedagen meer… zelfde verhaal telkens overnieuw

tja altijd hetzelfde liedje he…alles kost mega veel geld.

zo ik ga even badderen, en de toko glad trekken…

Miere: :dag:

Hello!!! :smiley:

Nou gister helaas niemand gesproken op msn… :wink: Nu weer aan het werk, maar heb niet zoveel zin…

Beps: :kus: rustig aan vrouwtje!!!
Bloem: haha ja die postzegels zijn VIES!!! Maar om nou 5euro voor zo’n ding te betalen… :finger: jij kreeg hem toen gratis toch??

Zo ga maar eens wat doen… :wink:

Zo 1ste deel overleefd, meteen de was aangezet, zo ff stofzwiepen, vaatwasser draait alweer, en ik heb lekker een uurtje gezeten met een cappuutje en een tosti…
Nu even boven aan de slag, en de was meteen. Misschien meteen even het bed…nee dat doe ik morgen, alles verdelen…

Ja het is vermoeiend, vooral omdat ik me zorgen maak om hubbie. Hij heeft geen richtlijnen van het ziekenhuis meegekregen behalve: 50% belasten… terug over 2 wkn(4 aug)
Vandaag is zn knie/been weer minder dik, maar toch… maak me gewoon ongerust en ben snel angstig als hij piept of kreunt…beweegt oid…
Dat en dan alles in huis… ja het is zwaar MAAR:

Vandaag morgen en vrijdag maar 3 uurtjes werken, dan vrij tot volgende week zaterdag(en zondag ook werken)!!!(misschien dat ze nog vragen voor 1 of 2 dienstjes…maar niet meer…)
Dan weer vrij tot de vrijdagavond/nacht en dan 3 nachtjes…(met slapen)

Ondertussen komende maandag mn verwendag, en dinsdag naar het ziekenhuis voor controle en krammen eruit, en dan eten we bij mn ouders…
T komt hier wel goed, ik pak mn rust…

Kusss en lief dat jullie bezorgd zijn

Beps: tuurlijk zijn we bezorgd om je!!! Het is noodzaak dat Hubs rust krijgt, maar ook jij moet er niet aan onderdoor gaan… :kus:

@ cyn kreeg em gratis… soms pak ik wel ff een nat doekje of washandje, kan natuurlijk ook he?

@ beps pppfff rustig aan he wijffie, hubbie heeft er nix aan om met jou te vechten wie er op t bed mag :stuck_out_tongue:
kan me wel voorstellen dat jullie nu ff niet weten waar je aantoe bent, maar hubbie moet dat zelf aanvoelen… denk dat ie beter nu te weinig kan doen dan te veel… rustig aan… allebei :finger: :smiley: :kus:

Bloem,vind het knap hoor dat je het toch altijd weer voor elkaar krijgt om toch ff weg te gaan…

Beps,dus het ziekenhuis heeft niet veel gezegd wat wel en niet precies mag,maar je hubbie zal het zelf ook wel aanvullen denk ik.En jij je rust ook pakken hoor…

Gisteren een aanbieding gezien,vertek 23 aug,8 dagen kusadasi,appartement voor 280 euri’s,maar dat appartement valt me een beetje tegen zitten veel Ieren en Engelsen.

TRL: gelukkig dat je je weer wat beter voelt!!! 280 voor Kusa… Ik denk dat ik maar meega :wink: haha :wink:

Bloem: ja dat kan inderdaad ook!! Maar ik stuur gelukkig niet heel veel tegelijk… :wink:

@ cyn nee ik normaal ook niet :stuck_out_tongue:

@ trl wow das een mooie aanbieding, maar daar zal wel een reden voor zijn denk ik zo…

dit tripje kost me alleen mn 44 euro voor de vlucht terug, en moet natuurlijk nog wat eten en drinken, maar dat gaat op de bon want moet zunnig zijn…

Cynnie een natte spons doet ook wonderen, ik zou ook niet willen likken aan een postzegel

Beps het is logisch dat je ongerust bent, en dik worden doet een been altijd als daar in gewroed is, mijn schoonzus had een nieuwe knie, nou het leek wel een ballon, hubbie voelt zelf wel of het goed is of niet, zolang de wond rustig is en de wondranden niet rood/glimmend ect zijn gaat het heus goed…maar ik kan het me voorstellen hoor … en Hij en JIJ moeten jullie rust pakken…overdaad schaad nietwaar.

Tlr. 280 euro is niet zo duur hoor…ik zou de engelsen op de koop toe nemen…ze zijn niet allemaal zo luidruchtig.

bloemmie 44 euro is natuurlijk een schijntje…ja dan heb je een leuk tripje voor dat geld, een dagje beverwijk naar de zm is duurder…