@Marion vroeg het, maar zal ff een kleine update geven. Als jullie het niet willen lezen… gewoon ff doorscrollen hoor!
Toen we kwamen (op afspraak) lag ze in een hele diepe slaap en kregen haar niet wakker. Zaten dus met elkaar maar wat te praten en wilden eigenlijk alweer weggaan, toen ze haar ogen open deed en een beetje wakker werd. We hebben nog kort ( ondertussen koffie aangeboden gekregen van dat huis) met haar gesproken en zelfs nog even gelachen om stomme dingen eigenlijk. Ze kan haast niets meer zien, ligt alleen maar te liggen en volgens haar broer, die ook nog even binnen kwam, gaat het met de dag slechter. Maargoed, ze is daar in goede handen en krijgt veel liefde en verzorging daar ( mag zelfs onder begeleiding van een van die vrijwilligers een sigaretje roken op de kamer, zo ziek als ze is, maar wil dat nog zo graag) dus de rest is een kwestie van tijd. Dieptriest allemaal, maar we zijn erop voorbereid zeg maar!
@ roanna ja triest is zoiets… wachten op wat komen gaat…
erg dapper van je dat je er weer naartoe gaat, niet alleen voor jezelf maar dan ook nog als steun voor de kok die niet alleen durft :kus: verdrietig is zoiets…
sow… 19 envelopen liggen hier klaar, ben erg blij met de postzegelbevochtiger (=69 postzegels) en nu ‘moet’ ik nog 11 kaarten versturen :retard:
Marion : ben veel thuis aan het werken en weg naar afspraken tussendoor
is wel wennen he als J. er niet is maar beetje tijd voor jezelf is ok wel fijn hoor, wordt de rest nl. 24 uur beslag op je gelegd he
MK: verfwerk is nu idd af, moet alleen nog een nieuw raam erbij in de garage morgen en dan is alle rommel donderdag weer weg
Trl : jij gelukkig ook weer onder de levenden, hoop dat C. ook snel weer opknapt hoor
Miere : koffers aan het pakken en wil blog gaan bijhouden.Suc6 met je kies
Bloem : kaartjes aan het schrijven om de postzegels op te plakken
Toos: nog even lekker van het zonnetje en de nieuwe tuin genoten voor je weer aan de crocks moest
Roanna : weer bij collega op bezoek geweest met echte kokkie, valt niet mee he
Viva : auto kan er weer een jaartje tegen en paps kan er ook weer ff tegen
Beps : nu nog even volhouden dan mag je weer naar je mannetje
Cyn : juiste land maar verkeerde persoon online:(
@Roanna: tjonge wat een toestand altijd. Dat roken snap ik wel. Waarom zou ze nu nog stoppen, wordt ze er beter van?? Ik zat altijd met mn schoonmoeder lekker te paffen. Ze zei ook altijd: Ohhh lekker, jij zeurt er niet over…(ze was ook terminaal)
Maar het is diep triest zulke dingen. En je mag er gerust over praten hoor… want daar zijn we ook voor…
Hubbie gaat goed. Hij heeft weer een pijnstiller laten vallen, dus nu nog alleen de paracetemolletjes en dyclofinac… alle opiaten de deur uit haha. Wel meer pijn, maar, zo zegt hij zelf ook, dan gaat hij tenminste niet over zn grenzen…
Zo eerst de hond weer uitlaten…en dan op tijd naar mn bedje… moet morgen weer om 7 uur hier zijn…
Oh jullie all, toch bedankt voor jullie belangstelling. :kus:
@Bloem: Ik wilde net op FB al even reageren, maar aangezien mijn engels niet zooo geweldig is, zeg ik het nu even in ons eigen taal. Gelukkig maar, dat je dat alles niet zelf hoeft te likken. :lol: Heel veel fun hierbij hoor! Leuke hobby!!
@Beps: Oh, weer goede berichten wat hubs betreft. Met jou verder ook alles goed? Lukt het allemaal nog een bietje?
Ik zeg alvast weltrusten. Ben er nog wel even, maar voordat ik te laat ben. Hi, hi.
Bloem : dat was weer ff een flinke taak, wel leuk hoor !
Beps :lekker vroeg bedje in, je zal er best aan toe zijn nu he
R. verzorgen, huishouden doen en tussendoor uitrusten op het werk
Roanna : welterusten meisje, tot morgen enne groetjes thuis
@ roanna jij ook strax slaap lekker en doe de groeten aan P&W
@ raak bijna het huis weer spik en span als nieuw…
heb echt pas sinds 4 wk die postzegelbevochteraar, voorheen altijd likken (oude zegels 1977 jaikkkk) moet zeggen, likken gaat wel sneller, maar ga dus echt geen 100 zegels likken he? brbr, gelukkig is t nu klaar… hopelijk past het morgen nog in de brievenbus, tis zoveel!!
Miere daar ben je lekker mee zeg zo voor de vakantie een kies afgebroken, …veel plezier nogmaals
Beps, gaat supder de super met hubbie goed hoor.
Roanna je mag het hier gerust neerknallen hoor, ik begrijp heus wel dat je er mee zit, en ik neem mijn petje af hoor dat je er steeds naar toe gaat, er zijn leukere dingen om te gaan doen.
Tlr…weer een beetje opgeknapt…C. nog niet helemaal in zijn hummetje.
Paps was vandaag heel vriendelijk ging naar zijn vriendin…
hier hubs en Damber snotverkouden, en hoesten als een gek maar geen koorts of spierpijn…
Zo ik nu bankhangen…voor iedereen een fijne avond en alvast welterusten…
@TRL
Gelukkig, je bent er weer. Een teken dat je je wat beter voelt!
@Bloem
Maar hopen dat die voorspellingen niet uit gaan komen dan.
@Miere
Dat is vet balen!! Maar als de nood aan de man is kan je daar ook altijd nog naar de tandarts.
@Beps
Al afgewerkt inmiddels. Hub al medicijnen aan het minderen. Waarom ook niet als de pijn houdbaar is? En gelijk heeft hij, als je weinig voelt ga je al snel over je grenzen.
@Roanna
Arm vrouwtje, voor haar te hopen dat ze niet lang meer hoeft te lijden. :kus:voor jou!
@Raak
En dan eindelijk is het schilderwerk gedaan. Ramen ook al gezeemd?
En ja hoor!! Ik ben er even uit geweest. Çay gedronken op het terras met N. De eigenaars van het cafe zijn turks en hun kids spelen bij J in het voetbalteam. Het is er meestal gezellig, een mengelmoes van nationaliteiten, en iedereen praat tegen iedereen. Zo ook vanavond, vreselijk gelachen. Sommige mannen kunnen echt beter de drank laten staan.
@Bloem: Ik zal ff kijken dan. Nee, ik zie ze ook allemaal gewoon. Trouwens dat fotoprobleem op hotmail heb ik ook nog niet opgelost gekregen. Jij dan?
@Raak: Oh mooi! Alles al in de verf. Kan het er weer een paar jaar tegen. Kokkie nog niet klaar, maar heeft ook niet zoveel haast. Dan erbij, dat balkon houd erg op. Veel werk. Jij ook groetjes aan J hoor! :dag:
@Viva: Nou, zeg dat wel. Er zijn zeker leukere dingen. Maargoed, ik doe het graag voor haar, omdat ik weet dat ze het ook fijn vind dat we komen.
Jou Paps gelukkig een keer in een goede bui. Mag in de krant zeker. :biggrin:
Op de valreep…Marion :dag:
Zo, nu ga ik afsluiten. Echt!!! Doei, doei, allen. :kus:
Zo meiden, ik ben weer op t werk…
Ehhh gisteravond toen ik thuis kwam moest ik eerst hubbie verzorgen. Zn knie was erg dik van het vocht(teveel naar beneden laten hangen) dus even rustig gewandeld (gaat het ook minder door worden) en meteen naar bed, kussentje onder zn matras.Alles thuis gedaan en naar bed
Als ik om 7 uur moet beginnen mag ik nu wel de wekker 15 min eerder zetten Geen hubbie die eea doet, alles voor beps…
Dus wel gered, maar was al doodmoe toen ik op t werk aankwam…
Heb alles gelezen, hete mail geen foto’s meer(hier ook niet) likken aan de kont van Bea, hoesten en proesten(gewoon even niet roken ;)) en lekker op een terrasje gezeten(IK WIL OOK…maandag ga ik er een dagje uit!)
Nu weer aan de slag, we zijn 30 min verder nog geen telefoontje gehad…
owh beps, heb wel een beetje met je te doen, zoveel werken en idd, geen hubs die het een en ander al voor je geregelt heeft 's ochtends…
sow, ikke hier een party moe… kon nie helemaal in slaap komen vannacht, ondanks dat ik hardstikke moe ben, maar goed, nieuwe dag, nieuwe ronden nieuwe kansen…
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica