@Beps: :biggrin: :biggrin: :biggrin: By the way…werkse.
@Miere:
Een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan en kom met mooie verhalen weer terug. Heel veel plezier daar en ook nog een goede reis gewenst. :vak01: :vak01: :vak01: :kus:
@Beps: :biggrin: :biggrin: :biggrin: By the way…werkse.
@Miere:
Een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan en kom met mooie verhalen weer terug. Heel veel plezier daar en ook nog een goede reis gewenst. :vak01: :vak01: :vak01: :kus:
Hoi allemaal
@ Marion, bedankt voor de prachtige foto! Ik ga zelf ook proberen zulke mooie te maken! Misschien maak ik zelfs wel een reisblog, als me dat lukt, maar dan wel als ik terug ben, zal daar niet op een pc kunnen, denk ik.
@ Toos, A z’n moeder leeft niet meer, alleen z’n vader nog, maar die is heel oud en dement, maar ga hem wel bezoeken. Ik ga hoofdzakelijk naar z’n broers en zusters toe, en neven en nichten. Ik logeer bij z’n zus, die is net zo oud als ik, ongeveer. We hebben vanmorgen gebeld, rode loper is al geborsteld, en het orkest druk aan t oefenen, haha.
En er is al een heel programma voor me samengesteld, met de ene neef ga ik vrijdag naar Karatas, met de andere zaterdag naar Mersin, etc…Nou ja, ik zie het allemaal wel.
Enne…sterkte met je schouder!
**
@ TRL, hoop dat je echt snel weer opknapt, niks voor jou om je zo lang hier niet te laten zien, moet je wel erg beroerd zijn, dikke:kus:
**
Verder allemaal hartstikke bedankt voor de lieve wensen…
**
O ja, nog leuk geintje gisteravond, had Haagse Hopjes gekocht om mee te nemen, leuk in beker gedaan, plastiekkie erover, strikkie erop, weer leuk cadeautje. Maar steek er dus eentje in m’n mond, bijt erop, en ja hoor!!! Kies afgebroken!!
Kon ik vanmorgen eerst nog naar een tandarts gaan, grrrrrrrr. Hij heeft een noodoplossing gemaakt, en nu maar hopen dat het houdt…
**
Nou, misschien meld ik me vanaaf nog even, maar ik ga nu maar eens aan de slag, koffer inpakken enzo…:vak01:
@Bloem
Ik vind er dus echt niets aan als hij er niet is. TE rustig gewoon, maar ik zal er toch aan moeten wennen. ‘Straks’ gaat hij ook iedere woensdag weg. Dan zie ik hem ook donderdags pas weer als hij uit school komt.
@Viva
Geen relaxdag hoor, ik heb de hele dag gewerkt. Nu kan ik relaxen maar ben ik nog niet uit hoe!
Jij met de auto op pad geweest, nieuwe banden en gekeurd. Jullie kunnen weer een jaar vooruit. Hoe was het met paps? Is ie weer een beetje voor rede vatbaar?
@MK
Druk met de nota’s! Waar is de tijd gebleven dat je bij ADR in het zwembad dobberde he?
@Cyn
Wil msn-nen maar de verkeerde is online. Wie weet, de dag is nog lang.
@Beps
‘Zinloos’ aan het werk. Nog een paar uurtjes meis, denk maar aan het potje.
@Roanna
Geniet meer van zwemslangen dan van komkommers :unibrow:
Op bezoek geweest bij je collega. Is ze nog telkens zo afwezig?
@miere
Oh lekker dan, de volgende keer bedenk je je wel voordat je er ééntje in je mond stopt.
Hoe laat vlieg je morgen? Grappig hoor dat je met de hele familie op stap gaat en dat terwijl je ze nog nooit hebt gezien.
@marion
Blijft J. straks op woensdag slapen op school dan??
@Miere
Meis lijkt me helemaal geweldig, het echte turkse leven. Ik ga er deze keer ook een beetje van proeven want ik ben uitgenodigd voor het avondeten tijdens de ramazan bij een turkse familie. Nogmaals … GENIET!!!
@ miere, enjoy the holls!! en gewoon af en toe ff wat dingen opschrijven op een kladblok. dag 1 dit en dag 2, kan je later alles tot in details vertellen
@ marion gaat J dan strax alleen de woensdag weg? das ergens nog meevallen dan, ken mensen waar de ene week 4 dg de kids (samen) wegzijn, gevolgd door de 3 dagen van de andere week, en dan zijn ze weer 4 dg thuis, gevolgd door de 3 dagen van de andere week… zijn dus telkens een week thuis en een week weg…
maar ja… is wel vervelend voor jou als je gewend bent hem elke avond in te stoppen… maar geeft jou ook de vrijheid om aan je eigen leventje te bouwen…
:kus:
@Miere
Gatsie een kies afgebroken. Wat een timing zo net voor vertrek. Hoop dat alles blijft zitten in je vakantie.
@MK
Nee hij blijft niet op school. Op woensdag gaat hij vanuit school naar zijn vader.
Pfffff… Wel doorlopend druk, of iets te doen…
Maar tjongejonge zit nog ruim 3 uur hier…
Wil naar mn ventje…
Klinkt stom misschien maar ik heb die vrijheid niet nodig. Tenminste nu nog niet. En mijn leven? Het zal hier vooral werken worden denk ik. Werken om op vakantie te kunnen naar de plek waar ik echt leef. En voor nu kan ik alleen maar hopen dat dat gaat lukken.
@Beps
:kus:Zal ik de tijd 3 uur vooruit toveren?
@ marion :kus: :kus:
@ beps hard aan het zwoegen tegen de klok…
ik heb mn postzegels binnen, dusseuhm ik moet maar eens wat gaan schrijven en plakken :retard:
@Bloem
Rustig aan met je hand he! Gaat ie trouwens al weer wat beter?
Zo ik ook weer in het land der levenden,pfff tijd geleden dat ik zo ziek was,maar gaat nu gelukkig weer beter,hoop dat dat morgenvroeg ook nog zo is,C nog steeds niet in zijn hum,maar in elk geval geen koorts meer,alleen nog diarree en super rode billen,maar daar nu zalf voor gehaald.
Miere,een hele fijne vakantie en heel veel plezier geniet ervan !!!
Beps,hubbie al lekker thuis dus geen geklep naar het ziekenhuis,hoop voor jullie op een voorspoedig herstel.
Bloem,bij jullie geen leuke berichten,hoop dat je paps en broer snel wat anders vinden.
Cyn,druk aan het verhuizen,nieuwe naam,nieuw pand.Succes.
Marion,straks 1 avond in de week voor jezelf,zal best wel wennen zijn in het begin.
Viva,weer bij paps geweest,wat hij nu beter aanspreekbaar?
Toos,bij de orthopeed geweest,nu afwachten?
Roanna,houdt niet van komkommers om te eten…
Mk,druk op het werk.
Crazy,ook weer terug,leuk gehad? Stomme vraag natuurlijk
Hoop dat ik niemand vergeten ben…
hey TRL voel je je weer wat beter? jammer dat C. nog niet helemaal toppie is
hebbie misschien de mexicaanse griep gehad??
mensen, ik wil jullie niet ongerust maken, maar de voorspelling is dat 3/4 v.d NL bevolking de griep krijgt! en nee, echt niet alleen als je naar mexico gaat…
Grrrr, die kies gaat echt niet lekker, als ik er maar iets mee kauw, heb ik het gevoel dat alles los zit in die hoek. Moet maar heel voorzichtig doen dan, kan er nu niks maar aan laten doen
allicht ter plekke naar de tandarts??
Bloem,nee denk niet dat het de mexicaanse giep was…
Miere,balen zeg,maar in Turkije hebben ze ook vast wel een tandarts,waar jij heengaat misschien wel op iedere straathoek
@Mierre: VEEL PLEZIERRRRR(zit op mn werk, kan niets moois tevoorschijn tovern helaas…)
@TRL: Goed dat je er weer ‘een btje’ bent… Nu hopen dat C weer wat opknapt…
Het gaat traag maar weer een uurtje verder…
@TRL: Oh gelukkig ben je er weer en nu C. ook nog even opknappen. :kus: Doe nog maar even rustig aan hoor!
@Beps: Volgende keer ook maar komkommer meenemen naar je werk. Lekker!!! Gaat de tijd wat sneller. :biggrin: Hoe gaat het met hubs?
@Bloem: Ja, ik weet het! Je hoort en ziet haast niet anders in het nieuws. Hopenlijk gaat het hier voorbij!!
@Marion: Mooie regeling voor J. getoffen met zijn vader. Tevens dan een lekker avondje voor jezelf. Zo kan het dus ook. :kus:
@Miere: Da’s allemaal nog wel pech hebben he, zo vlak voor het weggaan! Dat wordt dus alleen maar komkommer eten daar in Turkije! :biggrin: