Wond ziet er prachtig uit. Heel rustig, 25 krammen… Maar het gaat goed!
![]()
Beps : gezellig visite, Hubs lekker gedoucht. druk met huishouden
Marion : dat is idd een mooie moskee
Miere : alvast een heel goede reis en uiteraard een heel fijne vakantie:vak02:
Zo ben ik weer…
Lekker nietsen nu…visite weg, logeerpuber komt zo een bakkie doen, en om 14 uur ong T.
Dan rond 16 uur richting werk…
da was een vluggertje dan beps, was t gezellig?
Ja zwager moet om 13 uur werken.
Was gezellig, gewoon ff ongedwongen kletsen
nice nice
Goeiemiddag,
@Beps: Hub weer spic en span en jij aan de huishoudelijke klussen. Vanmiddag nog visite en nog werken ook. Drukke dag voor jou
@Miere: **Een hele fijne vakantie in Adana, beetje spannend omdat je zonder askim kennis gaat maken met zijn ouders. **
@Marion: Weer een mooi plaatje uitgezocht:thumbsup:![]()
@Roanna: Kokkie succes bij de diabetispedicure
Verder ben ik het even kwijt, heb een beetje warrig hoofd vandaag. Hier weinig nieuws, nu nog even genieten van de :zon02: en straks aan de crock
Hier ff pauze nu … vanmiddag nog 2 uurtjes en dan is het genoeg voor vandaag.
Dan pik ik J op want die gaat zijn neefje gezelschap houden bij oma vannacht. Zal stillekes zijn hier. Maar wordt het te stil kan ik altijd nog een terrasje gaan pikken met N als het weer mooi mee werkt. We zien het wel.
@Beps
Hubs en huis weer schoon en straks aan het werk.
@Raak
Ook weer in het Belse of nog thuis aan het werk?
@Roanna
Kokkie voor de voeten weg. Misschien kan jij in de tussentijd een masker maken van de salatalik :unibrow:
@Toos
Beetje warrig vandaag. Je zit ook niet voor niets bij de club he? Succes met crocken straks maar eerst nog ff in de zon.
@ marion owh lekker ff rustig thuis… lekker ff tijd voor jezelf of lekker terrasje met N
Zo ook ik weer binnen, vanochtend vroeg al de deur uit gegaan, hubs zijn auto voorzien van nieuwe banden, gelijk apk gekeurd, daarna boodschappen gedaan voor paps, en daar ook al weer geweest, nu net hier binnen.
Beps rustig aan het werk, en de wond van
R. ziet er goed uit.
Marion een relaxdagje zo te lezen
Raak even langs geweest
Toos geniet van het zonnetje en moet aan de crock, maar is nog warrig
Roanna doet het met komkommers.
Miere voor jou een hele fijne vakantie geniet van alles, want het zal heus anders zijn
dan normaal…
@cyn
Hoe gaat het met de mailing en de verhuizing?
@beps
Druk met het huishouden, de verzorging, de visite en dan ook nog werken. Pas je ook een beetje op jezelf!
@bloem
Geen goede berichten voor je vader, balen hoor! Je hoort van alle kanten dat het minder gaat en dat er ontslagen vallen, maar als het dan je eigen vader is…… NIET LEUK. Ik hoop dat hij snel weer iets vindt.
@marion
J. in de prikkeldraad, een plensbui ipv in het zwembad duiken. Vanavond het rijk alleen, misschien lekker een terrasje pikken met N.
@miere
Heel veel plezier op vakantie. Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan daar bij de familie. Geniet!
@raak
De kermis weer achter de rug, de haartjes weer in de kleur. En nu weer aan het werk. Het is weer lekker schilderweer ![]()
@roanna
Kan niet naar de markt in Turgutreis, gelukkig heeft Cyn al voor je uitgezocht waar je wel terecht kunt.
@toos
De schouder niet goed, maar dat wist je eigenlijk al wel.
Nu nog een paar onderzoeken om precies vast te stellen hoe ze het gaan doen.
Lekker dat je al zo snel terecht kunt. Een operatie is niet leuk, maar ik denk dat je niet anders kunt.
@trl
Al een paar dagen niet gezien, je bent ziek weten we inmiddels.
Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en doe rustig aan :kus:
@viva
Weer bij pa op bezoek geweest, was hij nog een beetje te spreken vandaag?
@ MK en hoe is het bij jou?
@ viev kun je ook ff mn koplamp vervangen?? van de auto, rechtsvoor graag
@ cyn krijg ik dan ook een mailing
heb tenslotte ook bij jullie geboekt ![]()
@bloem
Een beetje ééntonig inmiddels… ik heb het druk!
Als de nota’s de deur niet uit gaan, komt er ook geen geld binnen en zonder geld…
Nu als een gestoorde
bezig om alles te verwerken, maar het einde is in zicht.
Hello :dag:
Ik vandaag vrij… dus net terug uit te stad… Moest even een nieuwe zonnebril… had er nog maar 1 na ADR…was op 1tje in slaap gevallen en die was dus in 2en gebroken…
Dus nu maar 2 nieuwe gekocht bij V&D… waren afgeprijsd 7eurootjes per stuk…
Verder nog even 30 Alkmaar kaarten gescoord… Sorry bloem>> geen calender te vinden… ![]()
Bloem: jeetje wat sneu voor je paps…
En nee volgens mij krijgen alleen de hoofdboekers een brief en dat was ik haha
Maar wil je er best 1 sturen hoor ![]()
Beps: je bent flink aan het werk zeg!! Rustig aan he… Moet ook niet ten koste van jou gaan! :kus:
Miere: alvast een goede en fijne reis naar Adana… Spannend hoor!!! :wub:
Verder… weet ik het ff niet meer… Had stilletjes gehoopt op een leuk msngesprekje vandaag… maar alleen Y. (geblokkeerd) is online… Hij is jarig vandaag…![]()
Nou meiden… later!!! :kus:
awh jarig vandaag… dus hij hoopte jou wel even te spreken… zet maar gauw uit!
enneuhm
nee hoor, wist om te beginnen al niet waar jullie zaten, dus boeit me ook niet waar jullie nu gaan zitten, ik weet JOU wel te vinden!
@ Mk weet precies wat je bedoelt, alleen zitten wij aan de andere kant ![]()
Bloem: Ik ben per mail, telefoon, tamtam, msn, pb, hyves en facebook te bereiken…
Haha en wat Y. betreft ik ben gewoon online hoor… en hij ook… maar hij ziet mij alleen niet ![]()
Had eigenlijk gehoopt op iemand anders… ![]()
Ik op t werk… geen zin, maar tot 22 uur…
Goedenmiddag.
Ik inmiddels ook weer thuis. Was weer samen even met de echte kok van het werk naar onze collega in het hospice geweest. Triest… heel triest, maargoed… het zij zo.
Verder heb ik alles al even terug gelezen en sluit me voor dit keer ff aan bij de mooie update van MK en Viva…
Oh, zijn dat komkommers? Nou toevallig lust ik die niet, maar zijn soms volgens anderen, reuze handig, Vond anders die zwemslang in ADR ook best lekker zitten. Toch Beps?
Hoe heet zo’n ding eigenlijk?
Nou ladies… ik ga zo ff eten, want krijg vanavond ook alweer koffiedrinkers.
TRL ook nog niet terug he!!! Nou, mocht je meelezen… :dag: :kus:
Hahaa zwemslang vind ik wel wat(drijvers heten ze geloof ik)
Maar met Komkommers…ach iets anders dan bananen…maar zal ook wel helpen toch…;)!!!