TTT deel 127.... we gaan maar door

@Viva; Eerst volgende week maar horen hoe en wat, ze zullen niet blij zijn op mn werk. Jammer dan, kies mooi voor mezelf. Welterusten voor straks en de groetjes thuis he

Jij ook al Viva? :slapen: Weltrusten en de groetjes thuis he!!! :dag:

Zo is het maar net Toos. Gelijk heb je. Het werk is er langer dan jij.

@ Roanna…salatalik…

@Miere: Zal vast lekker zijn!!! Ha, ha. Kan je ook smooty’s van maken he!!!

Meisjes… ik ga er van door. Eens een keer op tijd erin. Zegt ze!!!

Zit nu even met de nieuwe MP4 speler van kokkie op mijn hoofd en geniet even heerlijk van Indonesiche muziek. Heel wat anders dan Turkse muziek, maar ook mooi. :wereld:

Ladies sleep well en tot morgen weer hoor! Hopenlijk is TRL dan weer wat beter.

Trusteeeeeeeee :dag: :kus: :slapen: Allemaal

Bonne nuit!

Miere : bijna klaar met pakken, zal best wel apart worden he zonder askim naar zijn familie om kennis te maken. ga er maar lekker van genieten:kus:
Toos : als je geholpen moet worden dan idd maar beter zsm he, ook voor jou dikke :kus:
Bloem: snap best dat je daar dus nu schrik voor hebt, is beslist geen leuke situatie zo:kus:
Roanna : jij naar de week of avondmarkt???:smiley:
Viva : jij ook weer eens voor nix verhaal zitten typen, komt bij mij nl.regelmatig voor

@Raak: Laat ik het maar op 1 x per week naar de avondmarkt houden dan. :lol: Ben al een beetje uitgekocht, heb alles eigenlijk al.

:dag:

Ik ga ook zo naar mn mandje toe, welterusten en tot morgen:kus::dag:

mogguh ladies

iedereen naar de markt geweest?
denk dat marion boven d’r laptop in slaap is gevallen…
zou Trl alweer beter zijn…?

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goede morgen meiden …

@Bloem
En waarom denk je dat ;)?
Nee gisteren niet, ik was moe en had geen puf meer om te reageren.

@Miere
Morgen is het zover … dan mag je naar Adana!!!
Je bent al lang bezig met voorbereiden, onderdak zoeken voor je hond en de (kale) poes :lol:, trainen in een hete auto :tongue:, kadootjes kopen etc. Ook met het ticket boeken zat het niet mee. Maar het komt allemaal goed, dat zie je maar weer. Ik wens je heel veel plezier en geniet van de familie van askim!!

http://www.resimsevinci.net/data/media/317/adana_1.jpg

@ marion goedenmorgen voor joU! voor een schitterend plaatje zeg !

@Bloem
Ja he!! Ik hoop dat plaatje zelf nog eens ooit te kunnen maken :lol: Ik cvind het zo’n mooie moskee.

Goedemorgen allen.

Inderdaad… dat is mooi wakker worden met zo’n plaatje.

Kokkie zo even naar de pedicure ter controle (prefentie) diabetesvoeten, waar hij gelukkig nog geen last van heeft. Ik ff showeren en dan over tot de orde van de dag.

Verder even niets te melden en wens jullie allemaal een fijne dag en tot laters. :dag:

@ roanna jij ook een fijne dag!

@ marion ja tis wel een ‘perfect’ moskeetje he? net alsof ie geglazuurd is :smiley:

Goedemorgen all:ninja:

goedenmorgen raak! :dag:

Zo ik ook weer in ‘mijn eigen land’ eerst dat van hubbie gehad. Hij onder de douche, wondverzorging, huishouden, KD, en de was…(man wat een werk ;)!!! doe normaal ook wel veel, maar maar de helft he…haha)

ZO meiden goedemorgen
@Toos, hopelijk helpt het, en het werk :finger: jij gaat voor hoor…

@Roanna: Salatalik=komkommer…(lijkt me niet lekker voor smoothies…) En komkommers…ach daar kun je je ook mee ‘vermaken’ toch :lol:!!!

@TRL nog ziekkies…hopelijk komt het goed…snel goed…

Zo meteen ‘hoog’ bezoek’ mn zus en zwager ;)!!! Geen idee of de kids erbij zijn, maar gezellig. Vanmiddag dus mn vriendin T en daarna werken. Komende 2 weken hebben ze de rust voor me erin gebouwd, ik zie wel of ik extra moet werken…

Tot straks

@ beps zo ben jij druk bezig geweest… kijk je aub uit!!
maar ja, moet wel gedaan worden dan, zeg maar… hoe is het met de wond? alles okey… hubbie lekker gedoucht?

veel plezier vandaag