TTT deel 127.... we gaan maar door

Jaaaa bij mij ook, en dan VOL met blonde, rode en kopere plukken,…:zon02:

@ beps show us!! fotos!

@ raak, nee er zit echt een kruimel onder, of t plakt, je voelt het met indrukken, hij wil niet meer echt naar beneden,.

@Beps: Ja… je eigen lekker verwent…, maar wat moet ik mij er bij voorstellen bij zo’n triocolour!!! Foto? Hoest met hubs vandaag?

@Raak: Jij ook en nu weer voor even al de zorgen opzij gezet. Voorlopig even geen grijze haren meer. Hi, hi.

Hubs heeft vandaag de trappenloop-eritus… Hij wilde PERSE iets van zolder…Daarna is hij niet meer van zn bedje geweest… Hij gaat straks lekker onder de douche en dan gaan we de wond verzorgen en naar bed…

Nu even lekker tv kijken(foto komt morgen wel…)
Meld me ook maar af, wil ver op tijd naar bed…
:dag:

Ikke ook ff tv kijken rond de perikelen van Golden Tours.

Latersssssss :dag:

Bloem balen voor je vader zeg…wel hem veel sterkte.
Tlr. beterschap C. gelukkig bij opa en oma dus die kan je niet aansteken.
raak weer donkere haren
Marion…J. onder de krassen, knuffel voor hem van ons.
voor de 2e keer het hele verhaal hier neergezet…hopelijk nu wel goed net alles namelijk weer kwijt.

fijne avond nog…

Hallo Allemaal,
**
@ Bloem, wat een rotnieuws van je vader. Kan dat dan zomaar??? Op je werk komen, en dan “voorgoed” naar huis gestuurd worden? En jij zelf ook onzeker, bah. Net op tv ook een stukkie over mensen die getroffen waren door de recessie, komt wel erg dicht bij dan, hè?
En dat gedoe met die toetsen had ik laatst ook, is vanzelf weer weg gegaan.
@ Beps, Hubs moet wel luisteren naar z’n lichaam, hoor, alles met mate, het is nog maar zo kort geleden. Mijn moeder verleden jaar ook, nieuwe heup gehad, en toen de chirurg zei dat ze alles weer mocht ging ze er weer vol tegenaan. Nou, dat is ook wel afgestraft, hoor.
@ TRL, beterschap, je wordt gemist, meissie!
@ Raak weer op kleur(toch?), en een prachtige update!
@ Cyn druk aan t verhuizen…
@ Marion, zwemmen in de regen kan ook leuk zijn, hoor!
Nog steeds geen zicht op een huis?
@ Roanna, goh, dacht ik nou toch altijd dat jullie met naar de markt gaan heel wat anders bedoelden???
**
En ikke???
Druk alle laatste dingetjes aan t regelen, alles in huis nu, incl. eten voor mijn veestapel, en alles wat ik mee moet nemen. Vandaag nog nieuwe (lange) rok gekocht, en 3 keurig nette shirtjes. Mag niet te bloot daar, hè. Gelukkig is het er maar een graad of 36!!!:zon02:En alleen de tas waar ik de cadeautjes in verzameld heb weegt al wel 10 kilo geloof ik.:stuck_out_tongue: Gelukkig mag ik 30 meenemen. Nog ff wat strijken, en alvast wat spulletjes klaarleggen, morgenavond alles in de grote hutkoffer meppen, en dan gaan met die banaan!:vak01:
*Askim vandaag hier de hele dag geweest, morgen weer, en woensdag brengt hij me weg naar Schiphol. >>> *
Mag ik er eindelijk eens naar toe zonder te hoeven werken :slywink:

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien.
@Bloem: Paps zomaar op de keien gezet, vraag me af of dat zo mag. Duim voor hem dat hij gauw weer een nieuwe baan vind en voor jou dat je je baan houd
@Beps: Een tricolourkapsel, ben benieuwd hoe dat eruit ziet. R. moet maar rustig aan doen, hij kan wel van alles willen, maar moet ook kunnen
@Trl: Beterschap meissie
@Raak: Ook naar de kapper geweest en niet meer grijs, maar donker
@Miere: Aan het aftellen, laatste spullen in de koffer en dan gaan met die banaan
@Marion; J. gekrast, knuffel voor hem
@Viva;:dag::kus:
@Roanna; Nu al benieuwd wanneer je naar de markt kan, op dinsdag en donderdag in bodrum dus

Vandaag dus naar onze zuiderburen. zijn eerst wezen shoppen daar in een groot winkelcentrum, toen naar de ortho. Was niet goed dus, er zit kalk en bot op plaats waar het niet hoort en flinke ontstekingen. Volgende week woensdag een 3D scan en echo, dan terug naar de ortho en hoor ik wat er gedaan moet worden en wanneer. Ik kreeg al mee dat het waarschijnlijk geen kijkoperatie gaat worden om het gewricht echt goed schoon te kunnen maken en dat hij het snel wil doen, waarschijnlijk volgende week vrijdag of de dinsdag erop. Nog even afwachten dus

ben niet helemaal volledig geweest, want weet niet goed wat paps ervan vindt als ik dit zo allemaal hier neerzet, maar

begin juni is al voor het hele bedrijf deeltijdww aangevraagd zodat vakantiegeld uitgekeerd kon worden. vanaf 20 juli heeft heel het bedrijf ontslag gekregen, uwv betaald alle tegoeden (vakantie uren, vakantiegeld, salaris) verder uit en 6 weken salaris. bedrijf had dus 6 weken de tijd om overname te regelen en alles op de rit te brengen, dan zou er met een schone lei begonnen worden.

nieuwe eigenaar dus gekomen, biedt een halfjaar contract aan, alleen dus niet aan mn vader (en anderen) paps krijgt nu nog 6weken via uwv betaald, en daarna dus voltijd ww

maar goed… de vorige keer dat paps thuis zat, ging dat niet zo goed met paps en mams, waardoor ik er bijna aan onderdoor gegaan ben, dus jullie snappen wel waarom ik vrees met grote vrezen

anyways

@ toos, okey, ben je blij? opgelucht? of juist bang… klinkt vrij serieus!

@ miere alles nu bijna geregeld en in orde? spannend hoor, naar adana… tis weer 39 graden in bodrum, dus zal in adana ook wel om te stikken zijn…

Zo, wat een problemen kunnen mensen hebben op hun vakantie he!!! Maargoed, het zal je maar overkomen.

@Miere: Ja, ook hoor. Beps gaat weleens 's avonds naar de ( SEX ) markt en soms ga ik dan mee.

Wat een avontuur voor jou he die reis? Hopenlijk kan en mag je er van genieten. Ben benieuwd naar je verhalen straks. Vind askim het nu niet vervelend dat hij niet mee kan? Nouja, je kunt nu nog ff lekker voor je weg gaat met hem naar de “markt” gaan. :biggrin: Bananen halen. Hi, hi.

@Toos: Wel heel rigoreus gelijk dan he!!! Jeetje… maarja, altijd met pijnen lopen is ook niet alles.

@Bloem: Heel begrijpelijk! :kus:

@Bloem: Jemig wat een toestand, dikke :kus:. Ben eigenlijk wel opgelucht, zoals het er nu uitziet kan er iets aan gedaan worden en hoe… t zal me eigenlijk een worst zijn
@Roanna; Ga jij met Beps naar de markt:unibrow::lol:

@ toos okey, laat je ons weten zodra je meer weet…

denk dan trouwens niet dat TRL naar de ortho is geweest als ze zo ziek was… hopelijk kan ze wel snel daar een andere keer langs.

@ Roanna, Ja natuurlijk, hij is stikjaloers (nou ja, in de goede zin van het woord, hoor, hij heeft het zelf bedacht zo) dat ik nu naar “zijn” stad ga, en zijn familie ga zien, die hij zo mist. En ik moet overal en van iedereen fotoos maken, en van alles mee heen nemen, en ook weer van alles mee terug nemen, haha. En we zullen elkaar wel elke dag spreken denk ik.
Hopelijk kunnen we in oktober wel samen gaan. Enne, wij halen meestal salatalik op de markt, haha
Enne, jij met Beps naar de markt??? Gezelli!!!
@ Wat een toestand, zeg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, waarom hij dan juist? Leeftijd?
@ Toos sterkte ermee, hoop dat je snel geholpen kan worden, je kan het maar gehad hebben.

maareuhm askim
ikke moe, ikke slaapie doen, trustel :dag:

Toos, nou wat je zegt, beter dat ze er wat aan doen, en al je geholpen bent HEEEEEEL rustig aan…met jou beroep moet je extra lang herstellen meis…

@Bloem: Slaap lekker voor straks, niet te lang blijven muisen he is niet goed voor je pols

Zo ook ik ga naar mijn bedje toe…welterusten allemaal…

@Bloem: Weltrusten en probeer niet teveel te piekeren hoor! Tot morgen weer. :kus:

@Miere: Ai so sielig dan. :so: Hem hier achter te moeten laten. Ik ga voor jullie ook duimen hoor, dat jullie in het najaar ook nog saampies kunnen gaan. Enneh… wat koop jij dan op de markt? Zeker Turkse bananen?

@Toos: Ja, ben in Turgutreis ook gezellig met Beps en de familie naar de markt geweest en later nog ff naar Ozzy’s. Heb ik nog hele leuke foto van maarja… kan ik hier niet zomaar opzetten.

Ook gaan we soms weleens naar de avondmarkt, maar dan gewoon bij ons eigen. :slywink: Hi, hi.