Oh Cynthia… thanks voor je snelle antwoord. Top!!! :dag:
En hebbie nu wel wat gehad dan?
Oh Cynthia… thanks voor je snelle antwoord. Top!!! :dag:
En hebbie nu wel wat gehad dan?
vrijdag toch ook in bodrum??
Roanna…
MARKTEN IN EN ROND BODRUM
Maandag Güvercinlik
Dinsdag Bodrum (textiel en kleding) en Milas (groot)
Woensdag Gümüslük en Ortakent
Donderdag Bodrum (voedsel) en Yalikavak
Vrijdag Bodrum (voedsel) en Bitez
Zaterdag Turgutreis (voedsel en kleding)
Zondag Mumcular en Gumbet
@Viva: Geweldig bedankt. Zal het lijstje even kopieeren. Kan alle op, zo te zien. Zelfs op zondag!
Roanna: ja hoor… heb je ook teruggemaild… ![]()
no problem.
cynnie nog naar flootje gekeken.???
Cynthia, heb het gezien en ik inmiddels ook weer naar jou. ![]()
Zo ik ga bankhangen, hubs komt er ook zo aan…en hier is niemand meer…
fijne avond, ik meld me weer.
Jij ook hoor Viva.
Wij gaan nu ff eten. Iedereen eet smakelijk zo en tot laters. :dag:
Ik ben weg!!!
Viva: ja top!!! ![]()
:dag: :kus:
Macaronischotel in de oven, boodschapjes in huis…
Nu even nietsen, na het eten opruimen(pfff wat is er een werk in huis te doen zeg ;)!!! )
Zo maar eerst eten…
Hey meiden!
Bij gelezen maar er is niet veel blijven hangen vermoed ik.
@Cyn
Gaat verhuizen met de zaak
@Beps
Niet achter de pannen maar achter de oven.
Ik heb net een sms naar TRL gestuurd, ze ligt sinds 2 dagen ziek op bed en begint zich nu een beetje beter te voelen. C was bij haar ouders nu. Ik heb haar, ook namens jullie, beterschap gewenst.
Het verdere nieuws van hier. Ik pech. J was vanmmiddag bij zus, ik dacht lekker te gaan zwemmen na het werk. Niet dus, toen ik klaar was een vette regenbui. Maar er was bezoek en we hebben vreselijk gelachen, ook leuk he!
En J, de zielepoot, was in de prikkeldraad gelopen. Een hele serie krassen over zijn buik en armen. Gelukkig heeft hij er niet veel pijn aan.
ola ladies
vlak voor ik weg wilde gaan op het werk, sms van paps, of ik ff langs kwam voor een werkupdate
meteen door dus, en ja hoor, bedrijf gaat een doorstart maken, en naar het eerst deed aanzien zou de nieuwe baas al het personeel overnemen, maar paps kwam aan vanochtend en was bij wijze van met 1,5 uur weer thuis. sleutels, pasjes inleveren, u kunt wel gaan…
erg vervelend voor mn paps, ook niet meer de jongste, maar ja… eerst ff aankijken hoe het nu verder gaat, maar hij zit dus nu thuis.
ik zei al, jullie moeten nu meteen ff een weekje op vakantie gaan, want in september komt het er dan ook niet meer van, maar goed… ze zullen het eerst nog ff moeten laten bezinken denk ik zo…
zucht…
ik blijf duimen dat ik mn baan mag houden en niet ziek ga worden, duimduimduim…
He Bloem wat een rotnieuws!!! Hoorde je eerst heel weinig van ontslagen, de laatste weken de een na de ander krijg ik het idee. Idd maar hopen dat jij je baan mag houden!!
@Bloemmie: Wat een ellende… We hadden het al verwacht, maar dan in t eggie horen is ook zoiets!! Ik duim met je mee…maar ik denk zomaar eens dat je best redelijk mag hopen op een verlenging…
Nou morgen mn zus op visite, in de middag T(een vriendin) en in de avond werken…
@ marion ja je begint het her en der nu toch wel te merken he!?
ik weet het, heb goede beoordelingen en baas heeft vrijdag nog gezegd dat hij heel gelukkig is met bloemmie, maar ja, ik ben de enige NL-er met een jaar contract nog… zucht… ik weet het, kan er dan toch nix aan veranderen enzo, maar als je het dan zo dichtbij ziet dan maak ik me toch wel een beetje zorgen…
maar goed…
@Marion: Oke, bedankt dat jij er even achteraan was geweest. Nu weten we waar we aan toe zijn. Ik wou nu net ook even een smsje sturen, maar zie dat ik nergens haar tel.nr heb. Nouja TRL, mocht je weer meelezen, van harte beterschap hoor! :kus:
Ja, dat was pech hebben vanmiddag he. Hier ook ineens een regen. Pfff… Al jou leuke plannen dus in duigen, maar achteraf toch nog veel lol gehad. Alleen wat vervelend dan weer voor J.
@Bloem: Tjeeeee… wat vervelend dan voor je vader. Zal je toch maar gezegd worden. Oke, er zat al wel wat in de lucht, maar dan hoop en denk je toch, dat jij er niet bij zult zitten en nu dus toch. Hopenlijk vind hij snel weer wat, maar wat je al zei… eerst maar lekker op vakantie gaan.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er bij kom, maar laat ik nu altijd gedacht hebben, dat je vader voor z’n eigen werkte met een soort van cateringsbedrijf. Dat heb/had ik helemaal mis dus!!!
En voor jou en je vader gaan we zeker weer duimen. Wat dacht jij dan!
Bloem : wat een rotnieuws, ook al zie je het een beetje aankomen blijft het een enorme schok. we duimen voor je vader dat hij toch nog werk vindt.
Marion : toch nog gezellig geworden ondanks de regen. J. wel flinke krassen opgelopen. Geef hem maar dikke knuffel
Beps : valt niet mee he huisvrouw spelen, is eigenlijk best een dagtaak :biggrin:
Cyn : de verhuizing aan het voorbereiden, lekker hoor een nieuw, mooi kantoor.
Roanna : zit te dubben hoe ze nou de wekelijkse markt op moet gaan in Turgutreis
Viva : is te hulp gesneld met een lijst van alle wekelijkse markten in en om Bodrum
Trl : al 2 dagen ziek en C. te logeren. Meisje heel veel beterschap en goed voor jezelf zorgen hoor:kus:
toen wist ik het niet meer. Alle grijze haren weer weg bij mij :biggrin:
@ raak en weer donker of blond?
@ trl beterschap meissie :kus:
@ roanna nee, paps werkte voor een baas, hij werkte wel alsof het zn eigen tokko was, maar dat doet ie altijd
broer en paps zaten al te grappen wat voor bedrijfje ze samen zouden opstarten ![]()
en dames, er zit iets onder mn shifttoets dus vandaar dat mn hoofdletter niet altijd willen lukken en ?!?!?!?!? is dan ineens /1/1/1/1/1/
Bloem :ben weer donker nu. is niet zo gek hoor denken aan een eigen bedrijfje. Heb je niet per ongeluk 2 toetsen tegelijk ingedrukt?dan moet je nl. dezelfde toetsen weer indrukken en is het weer over of opnieuw opstarten