TTT deel 127.... we gaan maar door

Even lunchen … een croissantje met kaas … jammie jammie

@Beps
Hubs de zolder op.
Heeft vriend geluk dat ie nog niet kan rennen, kan hij nog snel door het dakraam weg vluchten :stuck_out_tongue:

@Cyn
Drukke meid! Postcrossing, traveldolls en dan tussendoor ook nog msn-nen. Och … het werk niet vergeten.

@Roanna
Ook een beetje zorgen om TRL. Als ze vanavond niets heeft laten horen zal ik haar een sms-sen.

@Toos
Naar Belgie, ik ben benieuwd wat ze zeggen.

@Raak
Een druk weekend gehad. Tot laat naar de kermis en gisteren een hoop bezoek.

@Bloem
Hard aan het werk. Doe een beetje rustig aan in de hitte he! O nee, je had airco.

raak : weet wel hoor dat ik hier altijd terecht kan, maar valt beetje moeilijk om over te praten. Komt nog wel hoor !!!

@kaylo
Succes bij de psychologe, ik hoop dat ze je kan helpen.

@cyn
Geen tijd om te slapen, alleen maar msn…

@raak
Druk weekend gehad, maar wel met leuke dingen. Nu weer aan het werk neem ik aan.

Wij zijn gisteren naar een grote binnen- en buitenspeeltuin geweest met de kinderen. Het was lekker weer, de kinderen hebben genoten dus wij ook. Nu weer op het werk en nog steeds veeeeeel te doen.

@Kaylo
DIKKE DIKKE DIKKE VETTE :kus: voor jou!
Ik ben blij je weer even te zien hier!

@MK
Ook een leuke zondag gehad! Als de kids zich maar vermaken hebben de ouders het ook goed he!

En nu weer op pad!

bedankt iedereen !!! :kus:

Kaylo: :dag: Rustig aan… komt vanzelf wel weer!!!

Marion: haha ja en dan OOK nog facebooken… :wink:

Mk: haha nou heb anders heerlijk geslapen hoor… :smiley:

Roanna: hebbie me mail gehad??

owh ik merk nix van het mooie weer buiten hoor… heb ik geen erg in…

@ raak klinkt gezellig!

zooo… wij bezig met een mailing… 500 brieven moeten de deur uit… Aankomende zaterdag gaan we verhuizen met het reisburo, en dan moet natuurlijk wel iedereen dat weten :wink:

@cyn
Verhuizen, blijven jullie wel in dezelfde plaats?

Goedenmiddag.

@Cynthia: Ja zekers wel :wub: en heb je voor ik naar het werk ging, ook nog terug gemaild naar je G-mail.

Verhuizen? Waargaan jullie nu heen dan? Wel onder dezelfde naam dan?

@Marion: Is goed! :chin:

@Kaylo: Och jee, ik wist niet dat het zo erg was. Nou meid, heel veel sterkte en beterschap en het komt vast wel goed!!! :kus: We gaan ook weer voor jou duimen.

@Raak: Nou inderdaad, een heel druk weekend gehad. Dan zou ik nu maar even rustig aan doen op het werk. :smiley: As ge maor leut het toch?

@MK: Ook met de kids op pad geweest. Zo is het. Als de kinderen het leuk hebben, zijn de ouders ook altijd tevreden. Zo dacht ik er ook altijd over.

Oh, dat was Raak die dat zei… nou geldt het zelfde voor. Als de kleinkids plezier hebben, hebben de grootouders dat ook. Die genieten alleen maar van het spul. :slywink:

@Bloem: Druk op het werk zeker? Gelukkig wel met een goeie airco. Tis nu buiten best wel benauwd, althans hier. Zon weg, maar wel warm!!!

@Beps: Druk als verpleegster zeker!!! Of zit hubs achterna op de zolder. :wub: Pfff… wat zal dat warm zijn daarboven!!!

TRL nog steeds niet gezien, zie ik.

Toos even over de grens gegaan.

Viva nog even gespot hier, maar toen was er niemand.

En toen was ik ook even de draad kwijt.

Zo meiden, nee ik had het niet druk als zuster Clivia…nee ik was gewoon lekker naar de kapper… Tijd om even mezelf te verwennen
Heb nu een coupe colour, 3 kleuren…heerlijk…

en te erg er blijft gewoon niets hangen van wat ik gelezen heb, nou ja iets dan:

@Kaylo: sterkte het komt goed…

@Cyn waar gaan jullie heen?? Heb je er nog nooit eerder over gehoord… verhuizen???

de verhuizing was dan ook een geheimpje :stuck_out_tongue:
ik wist t al LANG! ghahahaha nee kiddin hoor, zit jullie maar te fokken

pfpff heb geen zin meer!! tis drukk!!! :retard:

Roanna weer gewerkt,
Beps nieuwe kleurtjes in het haar
Toos al naar de ortho geweest???
Tlr…meissie waar ben je??
Cynnie druk met een mailing…
Raak moe van de kermis en andere visite.
Kaylo kop op meis.
Bloem heeft geen zin meer maar heeft het druk
Mk druk op kantoor
Marion ook aan de arbeid???
en toen wist ik het niet meer… ja dat het heeeel heeeel heeel stil is hier.

MK, Roanna, Beps en de rest… Vanaf zaterdag worden we een g**dbookers reisburo… We gaan dan naar een nieuw pand aan het einde van de straat… Veel ruimer, mooier… Dus nu druk bezig met alles regelen enzo…

Bloem: haha ja jij wist het wel al he… :wink:

Roanna: heb geen mail terug gehad hoor… Zet het anders ff in een pb…

heb zin in hamburgers… mmhmhh of beter…cheezburgerz

Ik heb m alsnog even naar je HeteMail gestuurd. Als het dan ook niet aankomt… kan ik het hier alsnog doen.

Ja he Viva…, rustig hier he!!! Lijkt wel vakantietijd. :o

Nee toen was het drukker in de vakanties haha!!!
Nu even de schapjes die nog nodig zijn…

@Beps: Zal ik je nog eens wat vertellen? :biggrin: Dat als wij op zaterdag laat vertrekken en op zaterdag weer vroeg teruggaan… wij heel niet naar de "markt " kunnen in Turgutreis. Ik zeg er wel even bij “STEL”, dat we, want ik heb nog geen tijden.

Weet iemand van julie toevallig waar er doordeweeks ook nog markt is die kant op?

Roanna: dinsdag in Bodrum… :wink: