TTT deel 127.... we gaan maar door

Zo de ochtend is er weer, het werk is overgedragen aan de dagploeg…mn taak zit erop

Hubbie komt zo naar beneden…: Hij moest even iets …OP ZOLDER ZOEKEN…tuurlijk schat, rommel maar aan…(ik kan er niet bij dus he…)

Fijne dag voor de werkenden, mooi weer voor zij die een vrije dag hebben en

Een duidelijke en ophelderende Orthopedie dag voor TRL en Toos…

Goedemorgen meiden…

Beps de nacht er weer opzitten, en hubbie rommelt op zolder…hihihihi…lekker laten rommelen hij voelt het zelf het beste.
Iedereen weer aan het werk, en ikke lekker vrij…was wel heel vroeg wakker, maar ja lekker weer dus dan maakt dat niet zoveel uit he.

Toos en Tlr succes he vandaag…

mogguh

hahaha hubbie rommelt ff op zolder… hahaha

allemaal een fijne dag!
@ toos en TRL: succes!

Ik denk dat hij zeker wilde weten dat er niemand meer lag hahaha

had je iets verstopt op zolder dan Beps???

@beps
Echt onvoorstelbaar dat hubbie zo goed gaat!

@toos
Succes bij de orthopeed.

@trl
Succes bij de orthopeed.

@ beps jahaha zoiets kwam ookal in me op dat ie t bed wilde doen :stuck_out_tongue: hahah

TRL nog nie gezien

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goede morgen … of ja goede … TRL weer niet geweest om het lijstje te posten en dat zit me niet echt lekker.

Toos-TRL
Succes vandaag bij de ortho!!!

En nu aktie want ik ben een beetje laat.

TRL al weer niet geweest…zou het goed met haar gaan…??? :kus:

@Bloemmie: Toen ik het uitsprak tegen hem, heeft hij gelachen tot hij pijn had haha!!!

Meiden ff toelichting: Ik had tegen hubbie gezegd: Nou lekker dan, kom je zo vroeg thuis, is mn vriend nog niet eens langs geweest…Nou ik laat m gewoon komen en verstop m op zolder…
(behoeft geen verdere uitleg denk ik :hihi:)

Goedemorgen ladies.

@Marion: Hier ook zo. Zit mij ook niet helemaal lekker. Zou ze soms weer IE8 erop hebben gezet en daar problemen mee hebben? Laten we dat maar hopen dan… en als ze nu op haar werk zit… zal ze vast wel wat laten horen.

@Beps: Ja hoor!!! Hubs alweer de zolder opgestrompeld. :lol: Ik zie het voor me. Dat gaat snel zeg!!!

Verder ook even niets te melden. Iedereen een fijne werkdag verder en Toos en TRL succes bij de ortho.

:dag:

waar zit iedereen???

hard aan t werk :stuck_out_tongue:

:dag:

Ik even snel online… Even wat adressen aanvragen voor Postcrossing… Straks naar werk… :kus:

Bloem: nee hij moest niet werken hoor… maar zat geloof ik al vanaf 2 uur online ofzo… Dus zal wel vierkante ogen hebben… :smiley:

Goeiemorgen,
Bedankt voor het succes wensen:chin:, ben benieuwd vanmiddag. Ik ga naar onze zuiderburen en als er iets aan te doen is, zou het misschien snel kunnen. Hopen maar, zit er al een poos tegenaan te hikken
@Trl: Ook succes bij de ortho. Gaat het wel goed bij jou?
@Beps; Nachtdienst zit erop en hub al naar zolder:unibrow:

Zit hier in mezelf te kleppen, dus ben er weer vandoor. Voor degene die aan het werk zijn, werk ze en anders geniet van deze mooie :zon02: dag.:kus::dag:

Beps : allereerst ff zeggen tegen R. WELKOM THUIS:kus::kus::kus:
en wat gaat het snel he, hond al mee uitgelaten, naar de zolder geweest om te snuffelen,prima hoor !!! en jij nu ook een beetje rust pakken he
Toos : tuin bijna klaar zodat je woensdag kunt genieten, suc6 vanmiddag he
Trl: jij ook suc6 meisje:kus:
Marion : ohhh, zal ik strakkies ff vragen of de kapper het zo wilt laten :hihi:
Die zegt altijd : laat toch grijs, je hebt een heel mooie kleur grijs. Hij wel ja, hij is 23:lol::lol:
Viva : lekker vrij met dit mooie weer
Roanna : naar de achterhoek geweest en iemand weer blij gemaakt met mooie kleur in haartjes
Cyn : brengt veeeeeel tijd door op msn:lol:
Miere : is nu echt voor 14 dagen uitgewerkt, werd ook hoog tijd
Crazy : Welkom !!!weer terug in Nl. en nu druk voorbereidingen aan het
treffen voor vrijdag
MK : jullie ook een fijn weekend gehad? nu weer druk aan het werk zeker
Bloem: gezellig weekend gehad , beetje moe maar na kort dutje weer over
Kermis was vooral heeeeeeel erg druk, maar als je de kids dan zie genieten is het wel ok. Het was tot 4,30 open. Wij hebben het volgehouden to 02.30 toen had ik het wel gehad haha. Gisteren mijn moeder,zus,broer en dochter en allemaal met aanhang, behalve me moeder dan hihi, op visite gehad. Gingen pas na 24.00 uur weg, ben nu beetje gebroken.

Raak: lekker wezen kermissen!!!

TRL&Toos: succes vandaag!!!

Beps&R.: jeetje gaat goed denk!!! :smiley:

Zo en nu te werk… :wink:

Hallo !!! Kom ook nog maar even binnenwaaien !! Lang geleden …
We hebben ook heel veel aan ons hoofd gehad sinds we terug zijn uit ADR !!! IKKE WIL TERUG !!!
Vrijdag start ik dus met eerste sessie bij de psychologe … Beetje angst voor. Kan er mij niet zo veel bij voorstellen. Nog nooit gehad, maar we zien wel.
Ik zal en moet gewoon uit die depressie !!!

Kaylo : heel veel sterkte en suc6 toegewenst hoor meisje:kus::kus:
enne je weet het he :hier kun je altijd terecht