TTT deel 127.... we gaan maar door

guess what!!! Het regent hier weer eens pijpestelen…

die postzegels zijn niet eens zo het probleem… die grote enveloppen dichtlikken… brbrbr dat is zooooo goor… juk
heb nu grote envelopen gevonden met zo’n plakstrip: ideaal

@TRL: Ohhhh dat is een mooi bedrag… welk app???(mss kunnen Cyn en ik je helpen haha)
Dat kriebelt wel…23 aug…nee dat is te vroeg haha!!!

Beps: ja natuurlijk wil/kan ik helpen… en vond 23 aug ook wel erg lekker klinken…
Bloem: ja die enveloppen zijn ook vies!! Ik plak dan gewoon plakband…

Beps,Golden Gate.

C moet natuurlijk ook kunnen slapen,en met Engelsen en Ieren in het complex wordt dat wel lastig,ken het appartement wel,heb er een keer wat gedronken met een vriend die daar gewerkt heeft,en waren veelal wel jongeren die er zaten.Zelfs voor 1 persoon en 1 kind is het maar 280.

Trl: dat komt omdat C. nog als baby gezien wordt… en dus niets of alleen administratiekosten hoeft te betalen… :wink:

Viva: regen??? bah!!! Hoe is het met Flo?? Leeft ze nog??? :smiley:

hahaha Flo zit op de kast te wachten…ben nu nog even niet weggeweest met haar…komt wel weer…

Geen probleem hoor… :wink: Komt goed!! En over 2 weekjes… mag ze naar Gümbet… :smiley: Mag ik ook mee??? :wink:

Cyn,ja weet ik maar meestal betaal je als je alleen gaat (en dus kind niet wordt meegerekend) wel meer.

TRL: ja dat is wel waar… :wink:

Hier ook een beetje motregen. :thumbsdown:

@TRL: Leuk zeg… en inderdaad niet zo duur. Denk er nog maar eens goed over na. Alleen, is het in Augustus niet te warm voor C? Nouja, dat zul je zelf het beste weten. Maar het klinkt echt aantrekkelijk hoor! :zon02:

WAUW!!! TRL!!!
Ik vind het er echt leuk uitzien…
En gewoon heel goedkoop… Ik denk zomaar dat ik het wel zou weten…
Hoeft niet altijd zo druk te zijn he…
EN… wie weet is het er minder dan in het verleden…

Goeiemorgen,
Hier ook wat geregent, zon wil wel, maar lukt nog niet erg.
@Trl: Gelukkig weer opgeknapt, zou het ook wel weten hoor. Vind het geen geld
@Beps: Druk he huishouden, werken en op hub passen. Rustig aan, morgen weer een dag om wat te doen. R. voelt zelf wel wat hij kan en wat niet. Zou alleen nog niet stoppen met diclofenac, behalve dat het een pijnstiller is die ervoor zorgt dat de zwelling na een operatie beperkt blijft, is het ook een ontstekingsremmer.
@Roanna: Kokkie hangt nog aan de kwast. Triest voor je collega, hopen maar dat het niet te lang duurt en goed van jou dat je even bij haar op bezoek gaat. Zal haar vast goed doen

hier nu ook pokkeweer… :frowning:

Neee daar stopt hij ook nog niet mee. Hij is alleen met de Tramadol gestopt. Blijft een opiaat, en hij wordt er mega suf van(ik werd er supper hyper van, moest er 6-8 per dag… joh een top trip altijd…).
Hij neemt ze nu alleen nog in voor de nacht. Dan kan hij pijnloos slapen.
Diclofenac blijft hij slikken tot volgende week dinsdag als hij voor controle en krammenverwijderen geweest is

Wat een rust hier

Ondertussen makkelijke stampot rijst gemaakt(nasi) en zo naar t werk.
Dan even de boodschapjes doen. Morgen komen de ouders…pffffffffff

meld me op het werk, of straks weer als ik thuis ben

Beps: werkse! :dag:

ja had ff een leuke presentatie, was wel lachen :smiley:

Bloem: :smiley: Ik nu weer druk met alles opruimen, bij elkaar zoeken etc… :wink: