TTT deel 127.... we gaan maar door

MK,mams zou wel weer mee willen,maar ze zag nu de laatste keer elke dag de cruiseboten aankomen in Kusadasi en zo’n reisje zag ze ook wel zitten met me vader,me vader heeft altijd gezegd dat hij nog wel eens een cruise wil maken,maar nu hij aan het dokteren is heeft tie nog niet zoveel zin…

Roanna,ze hebben 2 stacaravans gehuurd,of zoals dat zo mooi heet in de brochure een mobile home…ze zijn nu met 7 volwassenen en 3 kids.

Bloem,geen leuk bericht voor je broer en dan de onzekerheid van je vader nog,pfff valt allemaal niet mee

@TRL: Oh, dat moet dan te doen zijn. Vaak hebben die huisjes hun eigen sanitair en dat vind ik altijd heel belangrijk. :slywink: Want ga echt niet met een rolletje clostepaier lopen zeulen op de camping. Dan moet ik ook weer aan dat liedje van Ome Henk denken. :smiley: :vak02:

Klopt ze hebben eigen douche en toilet.

@TRL Oh wat jammer dan voor je ouders. Lijkt mij ook zo relaxed om eens zo’n reisje ( cruise) te mogen maken.

Roanna,ach wie weet praten we me pa nog om,me ma wil dan wel de cruise die ook in Kusadasi aanmeert

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Ik weet het TRL. Toen R, nog bij CT werkte, heb ik er ook weleens naar gekeken en zag het toen ook. Lijkt me daarom alleen al heerlijk. Zo’n reisje in en om de Middellandse zee en dan in de winter naar de caribean. Voorlopig maar even alleen van dromen. :vak02:

Bloem : is geen leuk nieuws voor je broer
Marion : lekker zo aan kunnen schuiven. enne wat bedoel je met regen komt??hier valt het de hele avond al met bakken uit de lucht:disgust:
Roanna : nee met de regen schiet het niet op he, maar moeten nog 2 bovenramen aan de zijkant en de voorkant. Dus nog 1 dag en alles ik gelukkig klaar.zal wel voor maandag zijn. Doet Kokkie de hele buitenkant in zijn uppie?
Trl : cruisen is ook leuk hoor enne kunnen ze in Kusadasi opstappen en weer weer afstappen, combi dus:D
Van mij ook voor iedereen en hele dikke :kus:

Ik ga weer ff verder naar me cluppie kijken.

Fijne avond allemaal

Ben ondertussen aan het werk… maar nu valt het toch weer stil…

tja ik doe het rustig aan op de computer…

gaap misschien maar beetje bijtijds naar bed… moet morgen vroeg(er) op…
of toch nog ff bankhangen en televee kijken… mhmhmh

@Bloem: Een dilemma dus? :biggrin:

@Raak: Nou, hij hoeft alleen het balkon te doen en de tuinkant en dan alleen benedenkant, want de rest is vorig jaar allemaal nieuwe erop en aan gekomen. De hele voorgevel incl. ramen en deuren zijn van kunststof voorzien, dus onderhoudsvrij.

Maar de carpoort moet hij zelf doen, (bijna klaar ) en de tuinkant zijn een paar kozijnen en rabatdelen en nu was hij bezig met de latten van het balkon. Allemaal eraf en dan een voor een weer schuren en verven. Wij hebben een tussenwoning, dus niet zoveel onderhoud.

@TRL: Kokkie zit ook weer te genieten van het avondje voetbal hoor. :biggrin:

@Beps: Werkse nog en slaap lekker straks. :slapen: :biggrin:

En toen zat ik in mijn eigen te l*llen. :biggrin:

Voor iedereen dan maar alvast een fijne nachtrust en tot morgen maar weer.

:dag: :slapen:

@Roanna
Kokkie ook al aan het schilderen. Dat vind ik nu echt rotwerk, schuren al helemaal. En toch zal ik er over een poosje ook aan moeten geloven.

@Bloem
Je hoeft ook niet perse te vliegen om langs te mogen komen hoor :stuck_out_tongue:
He toch … het contract van broer wordt niet verlengd, das knap balen. Ook bij paps nog geen zekerheid. De laatste tijd hoor je trouwens steeds meer ontslagverhalen. Het bedrijf waar mijn ‘zwager’ werkt was ook failliet, hoorde ik begin deze week. Ze waren wel bezig met overname maar het is dan ook weer afwachten of en wie van het personeel mag blijven.

@TRL
Wel begrijpelijk hoor dat je vader twijfelt over de cruise nu hij aan het dokteren is. Maar meestal komt van uitstel afstel en dat zou jammer zijn.

@Raak
Hubs bijna klaar met het schilderwerk. Hopelijk eens een droge dag in het weekend. Het kan maar gebeurt zijn toch?

@Beps
Rustig op het werk nu. Balen of niet?

Och ja … een goede nacht voor degene die slapen gaan!

Nou rustig was het niet… nu valt het in, meeste klaar
Ik ga maar eens naar boven denk ik, en dan morgen maar optijd op…en dan mailen…

Trusten…

zo… de bank had gewonnen :stuck_out_tongue: hahaha
ga nog ff gauw gauw de konijntjes doen, hoef ik morgen alleen boodschappies te doen, lampie regelen bij de autogarage en tanken… mhmh… word vroeg opstaan voor moi!

Ik ben er weer… Redelijk goed geslapen, nu alles achter de rug van mn werk. Zo naar het dorp, boodschapjes, dan naar huis, ff hier alles aan kant, en wachten op mn VRIENDINNNNNNN(heerlijk, die heb ik ook het laatst IN turkije gezien hihi!)

Hubbie gaat erg goed. Hij had goed geslapen, morfinepomp is al 3 keer omlaag bijgesteld, en ze denken hem er straks af te doen. Hij moet vandaag zn bed al uit, en aan de fysio. Anders worden de spieren stijf en stram, en voor die spieren is dat niet gunstig :hihi:
Maar het been en hij voelen zich of hij de 4daagse zou kunnen lopen(Helaas, volgend jaar weer :lol:)

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Slecht geslapen,C koorstig en aan de diarree…Hoop dat het vandaag beter gaat.

Beps en Bloem,fijn weekend saampjes.

Beps : wat fijn he al die positieve berichten! nu jezelf voorbereiden op een
gezellig vriendinnenweekendje.Geef R maar een dikke knuffel, heeft hij verdiend hoor:kus:
Bloem : uiteraard jij ook veel plezier bij het uitje naar je beste vriendin
Trl : C. beetje grieperig, hoop dat hij snel weer opknapt. 't zonnetje komt er weer aan
Roanna : nou dat is nog knap veel schilderwerk om alleen te doen.
J. gaat vandaag ook weer verder, weer ziet er tenminste goed uit.
Vanaaf gaan we met zn allen naar de kermis. joepie :stuck_out_tongue:
Marion : ja jij moet er ook aan geloven en ik hoop voor jou zsm.Betekent dat je je huisje hebt;)