TTT deel 127.... we gaan maar door

mogguh ladies

@ TRl aii jaiks, zo’n dreumes aan de diarree, hopelijk is het gauw over… :kus:
@ beps ja gek is dat he?! toen stonden we in 34 graden op het ADR bordes… weird! lijkt wel een eeuwigheid geleden…

Bloem ::dag: oei jij bent voor jou doen echt vroeg! fijne reis en geef ze daar dikke zoen

ja moet nog ff boodschappies doen en dan naar de garage en tanken en onderweg
denk dat ik dat wel ga redden maar ga nu maar de kleptop dichtklappen…

:dag:

Goedemorgen allen. :dag:

@Beps: Nou zeg, dat zijn nog eens mooie berichten. Oke, hij is er nog lang niet, maar het begin is er. Als je even wacht… tippelt hij zo weer over de boulevard in Turgutreis. :lol: Groet hem van ons he!! Voor jou :kus:

@TRL: He bah, wat vervelend nu weer voor jou en vooral C. Tja, het zijn kinderen he en op het ene moment niets aan de hand en dan opeens…Nou, heel veel beterschap ermee. :kus:

@Bloem: Lekker op pad zo en dan weer heerlijk knuffelen, kletsen en gezellig doen bij je allerbeste vriendin. Heel veel plezier samen hoor!!! :dag:

@Raak: Nou, kokkie gaat vandaag niet verder met schilderen. Heeft hij doordeweeks genoeg tijd voor en volgende week wordt het ook weer beter weer.
Jou J. heeft er doordeweeks neem ik aan niet zoveel tijd voor, want hij zal nog wel moeten werken toch? Weekend gaan we meestal ff de hort op.

Bloem: ciao!!! :dag:

Offf wie spreekt er hier vloeiend turks?? Pfff wordt gek… Heb een aantal berichten gehad maar snap er de ballen niet van… :frowning:

Beps: klinkt goed!!! Ben blij dat hij zich goed voelt!! :smiley:

Zo en dan nu even wakker worden… :smiley:

@Cynthia: Ik dus niet, dus kan je helaas niet helpen. :unibrow: Werkse vandaag hoor!

Ik ga nu ook even het een en ander doen hier. Iedereen een hele fijne dag verder en tot laters weer. :dag:

Roanna: :dag: ciao!!!

Cyn : ikke spreek helaas alleen vloeibaar Turks. Ken je geen Turk die Engels spreekt en het zo kan vertalen?
Roanna : ja J. moet dit jaar nog werken:D

Cyn,volgens mij spreekt Marion een aardig woordje turks.

Raak,gezellig naar de kermis vanavond.

Wilde naar Veenendaal gaan,maar eerst maar eens kijken hoe het met C gaat,ligt nu te slapen,koorst was iets gezakt,maar nog wel diarree en uitslag op de billen,misschien komen de boventandjes er wel aan.

Raak: haha nee heb niemand online nu…

Trl: ja die heb ik al gemaild haha…

Pfff snap kleine stukjes wel… maar kan er geen geheel van maken… :wink:

Zo terug uit het bos, schapjes gedaan, alleen nog straks eten halen met vriendinnetje…(of even uit eten…ofzo…)
Zo eerst even douchen, spulletjes voor hubbie klaar leggen, en dan de stofzwieper erdoor…
Was aanzetten, ja ik leer het nog…

@TRL: Arme C…hopelijk duurt het niet lang…

@Cyn; Ben niet nieuwsgierig hoor…maar ehhh…:wink:

Beps: wil je best de berichten even doorsturen hoor… haha weten we allebei niet wat er staat… Maarre is niet van Y… :wink:

Hoi meisjes, even snel gedag zeggen, heb geen tijd om terug te lezen. Hoop dat alles goed gaat met jullie, met mij wel, eindelijk vakantie!!! alleen nog een paar uurtjes in het restaurant werken vanaaf. Lees later terug, Dikke:kus:

Miertje :dag:

@Cyn: Ok…
@Miertje: :dag: nog even,…en dan mag jij weg…

goedemorgen meiden…

Cyn snapt de ballen niet van turks berichtje dus moet Marion in actie komen
tlr. beterschap met C…laat hem maar goed drinken…
Beps, goede berichten uit het ziekenhuis laat R. maar rustig aan doen…maar het gaat super zo te lezen.
Bloemmie onderweg naar l…d
raak moet nog een paar ramen laten schilderen
Roanna moet ook niet naar de camping want wil niet met wcrol lopen
Miere heeft bijna vakantie
Mk een galaanval, dat is niet zo lekker zeg.
en toen wist ik het niet meer.

Vandaag onze trouwdag 29 jaar, en hubs is snotverkouden…en heeft weekenddienst, dus geen restaurant voor ons vandaag.

Miertje :lekker gevoel he : vakantie en nog even dan mag je>>>
Viva : proficiat met je trouwdag

Marion: je bent een schat!!! :kus: Het nog een heel stuk… maar dat is best veel… Kijk maar of je het wil/kan doen…

Viva: haha nee snap er totaal niks van!!! :wink:

Goeiemorgen,
@Beps: Blij dat de operatie goed is gegaan en er goeie berichten zijn vandaag. Doe R. de groeten van ons. Misschien volgend jaar samen de 4daagse lopen:D
@TRL: Beterschap met C, misschien inderdaad zn tanden, kunnen ze behoorlijke spuitluiers van hebben
@Viva: Gefeliciteerd met je trouwdag en beterschap voor hub
@Bloem: Goeie reis naar L. Ook geen goed nieuws voor je broer en voor paps een onzekere tijd.
Verder mooie updates gegeven vandaag, sluit me er gemakshalve maar bij aan. Zelf weinig nieuws te melden, dit weekend aan de crock

Zo ik inmiddels alles laten vertalen… hahahaha ik wordt gek!