Het is allemaal nog iets anders gegaan dan verwacht(natuurlijk)
Hij zou een stukje TUSSEN zn been krijgen, waardoor de stand werd aangepast
Alleen bleek dat het been langer was dan de andere…en dus hebben ze er een stukje TUSSENUIT gehaald, en onder de juiste hoek vast gezet met een metalen plaat…
Hubsje ligt heerlijk, zonder pijn, in een morfineroes, maar was blij dat ik er was
Iedereen de groetjes…
En nu, CHILLEN, cappu en nietsen tot ik werken moet
Beps,beetje opgelucht nu,nu de operatie achter de rug is nu duimen we voor een voorspoedig herstel…
Bloem,salaris weer binnen heerlijk gevoel is dat he.
Zo wij de vrienden uitgezwaaid,zijn om 6 uur vertrokken,hopen dat ze een goede reis hebben.Zag nu weer waarom ik niet naar een camping wil,pfffffffffff wat een zooi moet je meenemen zeg…Hoop dat ik nog een heeeeeeeeeeeeele poos lekker naar een appartement of hotel kan gaan,dan maar niet met de vrienden op vakantie…
Mk,geen spijt nee,maar had het wel leuk gevonden met z’n alleen maar geen spijt dat ik niet mee ben gegaan naar de camping,geef mij dan maar een weekje turkije in september of oktober
Precies Cyn,hahaha heb al voorgesteld dat ze volgend jaar maar eens een vakantiehuis met zwembad moeten huren hahaha,maar ja als ik de enige ben die niet naar de camping wil,hoeven ze zich voor mij niet aan te passen hoor.Gaan C en ik gewoon weer lekker naar Turkije
Beps : heeft R.lekker kunnen knuffelen en alles toch weer anders. Maar goed, het is achter de rug en nu op naar herstel:kus:
Cyn : wil jij de maaltijd met ons doorbrengen zijn wij weg, och arme jij
heeft het toch wel gesmaakt?
Bloem : meissie wat zal jij blij geweest zijn met je salaris, nu alles weer vullen, ijskast, tank en poszegelvoorrad
Trl :groot gelijk hoor, mij zou je ook niet naar een camping krijgen.Maar zoals je zegt : gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde
MK : iedereen weer helemaal opgeknapt bij jullie?
Goede avond meisjes!!
Wat een vreemde dag, kon er vanmorgen soepel door. Tussen de middag in de 1e instantie niet, toen zag hij het logo van de thuiszorg en toen mocht ik er meteen door. En na de lucnch, moest over de snelweg, kan niet tussen de wandelaars door gaan rijden. Stond dik in de file. Een latertje dus. Maar gelukkig had zus het eten klaar en kon ik direct aan schuiven.
En nu weekend en het huis alleen voor J en mij … zalig!!!
@Beps
Spannende uren geweest voor jou! Wachten duurt gewoon lang. Maar gelukkig is alles goed verlopen! Nu hopen dat hij niet te veel pijn heeft en snel opknapt!
@MK
Weer een galaanval!? Heb ik gemist toen ik straks bij las. Gaat het nu weer beter met je?
@Viva
Aan het bijkomen van de verjaardag en vandaag rustig aan gedaan in de toko. Kan ook niet als je een bloemenmeisje op bezoek hebt he! Daar moet je mee op pad.
@Bloem
Aan het puzzelen voor Berlijn en wil vliegen vanaf Weeze. Vervoer ernaar toe moeilijk? ALS ik mijn huisje heb is er wel een bedje vrij voor je hoor, dan zit je er maar een half uurtje vanaf.
@TRL
Blijftg nu lekker thuis en gaat niet mee naar de camping. Snap het helemaal. Kroatie is mooi maar Turkije toch net iets mooier. En de camping is ook niet mijn ding.
@Cyn
Druk met lastminutes. Alleen de klanten willen natuurlijk weer iets wat er net niet meer is. Pech dan he!
En toen wast leeg in mijn bolletje. Ik wordt hier gek van de vliegen trouwens, volgens mij krijgen we weer vet regenweer want ze steken.
@Beps: Hoe dan ook… jullie en vooral hij hebben het toch maar mooi achter de rug en nu op naar herstellen. Zal allemaal best nog wel een tijdje duren, maar het ergste is, neem ik aan, geweest. Wat zeg je altijd? Stap voor stap en nu letterlijk en figuurlijk. :kus: Groetjes weer als je er heen gaan of smst.
@MK: Dat bedoelde ik ook eigenlijk niet van die kaas. Ik bedoelde heb je vlak voor het naar bed gaan misschien iets van kaas gegeten? Dan zou het daar van kunnen komen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Bij was dat toen wel zo.
@TRL: Nou, jij denkt er al precies zo over als ik wat de camping betreft. Ik zie het hier in de buuurt ook. Velen hebben al een tijd de sleurhut bij huis staan en als je dan ziet wat er mee moet. :mad: En wat dacht je als ze terug komen? Nog meer en dan vuile troep. Als ik hun al zie inpakken… word ik al moe. :biggrin: Een van de buren was vorige week met de 3 kids met een tent op weggegaan. Pfff… Nee, mij krijgen ze ook niet zover. Iedereen mag en moet het natuurlijk zelf weten, maar het is ook niet mijn ding. Zelfs al zou ik gratis mogen, dan nog niet. :biggrin:
@Raak: Is de schilder inmiddels al weg, of moet er nog veel gebeuren? Kokkie is ook nog steeds bezig, maarja… met die buien hier, schiet het ook niet zo op.
ellow ladies, weer terug van etentje met paps, mams en broer…
@ marion haha ja dat had ik al wel bedacht! hahaha maar het gaat meer om vervoer ter plekke, in berlijn dus hahaa maar nee, denk dat het de auto gaat worden
@ camping, nee ook niet mijn ding, zeker niet in een tent, al is een caravan echt geen straf hoor, stacaravan dan welteverstaan, die er al staat hahahaa nee ff serieus, ik zou best met een camper rond willen cruisen hoor… lekker makkelijk, nix geen koffer/tas uitpakken-inpakken enzo… maar dan wel voor rond te reizen natuurlijk…
@ beps :kus:
@ roanna :kus:
@ toos :kus:
@ MK :kus:
@ cyn :kus:
@ marion :kus:
@ TRL :kus:
@ viva :kus:
@ raak :kus:
@ moi :kus: hahahaa
owh nog ff minder nieuws, broer heeft te horen gekregen dat zn contract nie verlengt wordt. contract loopt begin okt. af, gelukkig heeft hij de tijd tot 31 dec. gekregen. ik hoop dat ie snel iets anders vindt.
bij paps is er nog steeds geen duidelijkheid, paps heeft goede hoop maar ik weet t zo net nog niet…