TTT deel 116

welterusten allemaal

Goedenavond meisjes.

Zo, de zoon net naar huis en dochter lekker op tijd naar bed, dus tijd voor mezelf weer even. :lol:

@Viva: Wat een verhaal weer. Dat lees ik dan in een adem uit en zie het voor me. Nou, dan mag ik toch niet klagen met die paar dagen dat ik ook even iemand moet verzorgen,want dit van jou is veel erger. Wat een eigenwieze man is het toch he? :lol: Maar ook wel lief toch? Hi, hi.

@Marion: Goed van J. weer zeg! en ook zelf nog gescoord. Tja, we hebben het al vaker hier gezegd, dat wordt nog wel wat met hem. Hij is goed!!!

@Beps: Jij begrijpt het! :lol:

Bloem: Ik had inderdaad mijn nummer doorgegeven via een pb, maar zal je zo nog even een mail sturen met het nummer, want ik wil er natuurlijk wel in staan he!!!

@Raak: He, wat een naar bericht weer. Hopenlijk komt het weer goed met je moeder en zullen ze de oorzaak vinden. Sterkte ermee hoor!! :kus:

Ook even een :kus: voor TRL, die inderdaad erg stillekes is.

Toos zal zich inmiddels al wel weer in haar hobbezak gehesen hebben, om naar de oudjes te gaan.

@Viva: Weltrusten hoor en doe kallum an he!!! :kus: Lekker :slapen: zo!!!

Ook hier gaat het licht uit…
Dus naar boven en daar nog 2 afleveringen weet ik veel crime kijken

Tot morgen all

Viva : wat kunnen ze soms eigenwijs zijn he, die ouwetjes, daar word je dan idd niet echt vrolijk van he
Beps : welterusten, tot morgen
Roanna : kun je de computer weer gebruiken he
Film was echt de moeite waard, vond hem heel mooi

@Raak: Ja hoor en ach zo’n ramp is het ook weer niet toch!!! Mijn tijd komt wel weer. Ha, ha.

Bezoek van vandaag is niet doorgegaan en nu komen ze morgen.

Maargoed, ik ga er ook van tussen. Heb het wel weer een beetje gehad voor vandaag.

Weltrusten lieve vriendinnen. :kus: Ikke nu ook :slapen:

Roanna ::slapen: lekker, tot morgen

iedereen richting bed?!
geen slecht idee he!? ik ga hier nog wat opruimen en ook richting bedje…

:dag:

Goeiemorgen,
Tweede nacht gehad

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_banana.gif

, ben over de helft

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hangloose.gif

. Het was net als gisternacht super rustig, dat is maar goed ook want wordt er niet vrolijk van. Gisteren van 8 tot kwart over 11 geslapen, nog een poosje met de klok gestoeid en daarna er maar uit gegaan.
@Viva: Wat rot voor je dat uitgerekend gister paps in een pestbui was, kan me voorstellen dat je weg bent gegaan. Er zijn grenzen toch. Vandaag zou mams jarig zijn, zal toch vreemd zijn. Dikke :kus:voor jou
@Raak: Beterschap met moeders, hoop dat ze gauw weer opknapt.
@Marion: :kus: voor die kanjer van jou, mag je trots op zijn hoor. Op meubeljacht geweest, op zn aries, kijke kijke, niks kopen
@Bloem: In de weer met de nieuwe foon
@Trl: Laat de moed niet zakken hoor, komt heus goed al valt het nu even niet mee omdat je slaap tekort komt. Moet vandaag je cluppie spelen, zal wel he
@Roanna: Sterkte met je dochter, moet afkicken omdat je minder achter de magneet kan als dat je eigenlijk zou willen. Uit eten geweest bij de gele M
@Beps::kus:
Verder kan ik het niet rechtbreien, ga zo mn mandje opzoeken. Hier komt inmiddels het :zon02:netje. Fijne zondag en tot ergens vandaag

@toos
Slaap lekker, ik hoop wat langer dan gisteren.

@raak
Mams in het ziekenhuis, ik hoop dat ze snel weer de oude is.

@viva
Je zou hem toch… ik heb medelijden met je. :kus:

Goedemoggel…

Wij ook weer wakker
@Toos: Ga je dan 's middags niet nog een stukkie slapen?? Ik wel dus. Want ik moet toch aan die 6-8 uur slaap komen!

Hier niets te melden. Heerlijk geslapen, hubbie de komende 5 nachten dienst dus het HELE bed voor mij alleen.
Nu kerk, dan sporten dus…laterssss

Goedemorgen meiden…

Toos welterusten
Beps naar de kerk en dan sporten.

Ik maar weer voor de verandering aan de was…tja het schiet niet op, voor de rest een rustig dagje … lekker zonnetje hierzo…

Ik meld me weer…

Ook een hele goede morgen.

Kom ook even melden, dat ik eigenlijk momenteel even niets te melden heb. :wink: Iedereen hier thuis, goed geslapen dus da’s mooi!

Toos denk ik nu lekker op een oor en hopenlijk wat langer dan gister.

Beps zo naar de kerk en dan sporten. Zijn plaatsen in Nederland waar dat beslist niet zo mag op deze dag des Heere. :unibrow: Maarja, daar zijn jullie niet van toch? In ieder geval weer veel plezier hoor Beps in de kerk en bij het sporten. Je doet het allemaal weer voor het “goede doel” toch?

@Viva: Jij ook een fijne en hopenlijk wat rustige dag toegewenst.

@MK: Ook al vroeg op!!! Lekker genieten van het zonnetje vandaag… maar let op… haalde net de krant buiten uit de bus… best fris hoor! Brrr

Hierbij…iedereen een fijne zondag. :zon:

Ach Roanna: volgens mij is er maar Een die zegt wat mag en niet mag…en laat de wereld maar wijzen met dat vingertje haha!!! Nee hoor, wij mogen alles gewoon doen. Zolang we het maar voor ons eigen geweten goed hebben, dat telt nl!
Dus…
Toedels we zijn zwieberen…ehh wieberen tot vanmiddag

Oh ja, zonnetje is er ook, al de hele ochtend de deur enzo open. Zooo lekker…

Een goede morgen allemaal!
Nu even snel want ik ga zo meteen ook even de sportschool in met vriendin. En als ik dan straks moe en voldaan terug kom ga ik op mijn gemakkie op jullie reageren.

@Beps: En zo is dat!!! :biggrin: Naar eer en geweten.

Jullie zijn vandaag allemaal wel heel sportief ineens he? :lol: Nu Marion ook al naar de sportschool.

Nouja, ik heb al wat huishoudelijke klusjes gedaan, waarbij ik ook moest bewegen. Ha, ha. Dus heb de calorien wel weer verbrand dacht ik zo. :hihi:

Zo, het bezoek wat gister zou komen hebben net via sms gemeld, dat ze onderweg zijn, dus ga er maar weer vandoor.

Tot laters ergens weer. :dag:

Goedemorgen/middag allemaal
Hier vanuit het zonnige zuiden ook nix speciaals te melden
dus…prettige zondag allemaal:p

mogguh

@ raak waarheen vandaag voor het terras?? de achtertuin…?

ikke wilde ook naar de sportschool. eerst hondjes uitlaten en dan naar de sportschool maar heb echt achterlijk slecht geslapen en kon er nu natuurlijk niet uitkomen. ga zo wel de hondjes doen maar dan is t te laat voor de sportschool… ach, nie te fanatiek beginnen he!!!

allemaal een fijne dag!!

@Bloem: Nou, ik vind hondjes uitlaten ook al sporten hoor. :biggrin: Goedenmorgen nog ja.

@Raak: Nou, kokkie was net ff in de tuin bezig, maar ik heb de tuindeur snel weer dicht gedaan. Dingin!!! Jij ook een fijne zondag verder ook nog. Had trouwens net nog een cd van Freddy Fender in handen. Was alle cd’s in het cd-rekje even aan het stoffen, hoef ik dat voorlopig ook niet meer doen. :stuck_out_tongue:

En daar ben ik weer, goed bezig geweest al zeg ik het zelf dus een lekker gevoel nu.

@Viva
Heb met je te doen. Leuk die vogel, heeft je vader iets om tegenaan te praten, als hij hem in de kooi liet dan. Allemaal extra werk voor jou en niets is frustrerender dan net de boel klaar hebben en weer opnieuw kunnen beginnen. Zou echt moordneigingen krijgen van dat beest.

@Roanna
Lekker uit wezen maccen gisteren en de visite van gisteren is onderweg. Sportief bezig geweest in huis, kan ook hoor!!

@Toos
Nog 1 nachtje en dan zitten die rotdiensten er weer op voor een poosje. Hoop dat je nu beter kan slapen maar dat zal niet meevallen nu de zon schijnt. Dan wil je eigenlijk niets liever dan buiten zijn.

@MK
Jullie nog plannen voor deze mooie zondag?

@Beps
Ook sportief aan de gang vandaag samen met hubs.

@Raak
Jij ook een fijne zondag.

@Bloem
Toch maar niet gesport vandaag, de dagen komen op een rij hoor, goed slapen is ook belangrijk.

En nu ga ik ook maar eens even aan de gang, de stofzuiger moet er hoognodig een keer doorheen en er ligt me een berg was. Het lijkt de Mount Everest wel.