En daar ben ik weer, fris en fruitig :nod:
Marion : jij bent me er eentje hoor, denk nog een post of 10 ik kan nog ff koffie halen en ben je stiekumal bevallen in je uppie:kus:
Nou meis prima gedaan hoor,je bent het nog niet verleerd, proficiat met het nieuwe deeltje
En het lijstje ook maar even opgehaald, kan er ook maar weer staan
**Cynthia: 24 Maart - 11 April Thailand rondreis:THAILAND:
**Crazymar: 26 maart: Marmaris
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Ja, je kan je kont niet keren of ze gooit de handel eruit he?
Ik geloof dat ik nu ook maar eens een cappu ga maken.
hallo ladies
ikke net terug en wat zal ik ervan zeggen… voel me niet helemaal jofel…
maar goed, we zetten stuf door en we komen er wel… beetje jammer als mensen je niet begrijpen en gewoon niet luisteren (met alle respect maar kan niet zo goed overweg met een simpele ziel van de sportschool… ja meissie je moet gewoon doorgaan, dat heet wilskracht, gewoon doen… ja ammehoela… je zit strax geen 3 uur met trillende armen en benen en elk moment van je graatje gaan… maar goed)
verder een zonnige dag maar ik verlang heel erg naar het weekend… ff 2 dg geen werk/ niet werken
@ marion spannend, een gesprek!! maar ja, met jouw ervaring en mensenskills dan ben je al bijna aangenomen!! ga je ervoor om het ernaast te doen of om zoveel uren te krijgen dat je dat alleen kan doen?!?!
Marion : heb je wel verdiend hoor
@Bloem
He wat een l*llo!!! Het 1e wat je moet doen is naar je lichaam luisteren, en zegt dat stop dan is het genoeg, hoeveel wilskracht je ook hebt. Je moet niet vergeten dat je ook al gewerkt hebt vandaag en dat hoort hij ook te weten.
Ik probeer zoveel mogelijk uren te krijgen natuurlijk. Want dit is dicht bij huis. Er waren verschillende contracten, afhankelijk van de wijk waar je ingedeeld wordt. Van 20-24 uur maar ook tot 40 uur. Wil voorlopig deze baan ook nog aanhouden, het zijn wel niet veel uren maar je zit toch met een proeftijd he. En beter iets dan helemaal niets. En wordt het een contract van 20-24 uur dan is dat ook gemakkelijk te doen.
Bloem : je wilt toch niet zeggen dat je de eerste keer nu 3 uur bezig bent geweest? dat is niet goed hoor meissie, moet je gewoon opbouwen:kus:
@ marion ja verstandig hoor!! t gaat helemaal goedkomen…
nou ja tis niet zo zeer het werk maar meer het andere, heb aangegeven wat er speelt enzo, begreep hij allemaal en vervolgens wil hij me op al die toestellen hebben. dus ik zeg, ik vind dat saai en ik snap niet goed hoe ik daar een betere conditie van krijg
zegt hij: nee daar val je van af, je moet eerst spieren kweken om te kunnen afvallen
ja zeg, leuk en aardig maar wat heb ik daar aan als ik niet eens normaal een stuk kan lopen of fietsen ofzo…
en bleef maar hetzelfde zeggen, gewoon niet luisteren…
maar goed, hij doet maar, weet nu wat er allemaal kan en hoe het werkt, de volgende keer zie ik het allemaal wel… hij heeft morgen niet de vraag hoe hij in semels naar zn arm moet optillen om een glas drinken te pakken
maar goed…
hello even in de reklame van House, gefeliciteerd met het nieuwe deeltje,
Marion gefelciteerd alvast met je gesprek…weet zeker dat het goed komt.
Bloemmie naar je lichaam luisteren en niet naar zo’n klojo…rustig opbouwen…maar daar was je zelf al achter.
Raak koffie halen en dan een bevalling missen…de volgende keer beter.
Viva : te errug he :hihi: jij lekker house aan het kijken? veel kijkplezier, tot strakkies misschien
@Bloem
Heeft ie toch niet goed naar je geluisterd. Je geeft aan dat je een betere conditie wil en hij begint over afvallen. Maar erger nog, je zag er al tegenop en zo maakt hij het er voor jou niet leuker op.
@Viva
Lekker aan het banken? Hoe is het met Damber trouwens?
Zo meiden , sorry, ineens een training en mn gesprek met de super…
Training intressant, gesprek met de super is TOP… dus… Ik mag nog wel even blijven hier, sterker nog, ze wil me echt niet kwijt!
@Bloem: Das dus zo jammer van dat minder basic dan hier. Hier is het zo basic dat je het zelf uit moet vinden En dus doe je wat je wilt, leuk vind en stap voor stap ga je verder. Daarbij staan hubbie en ik saampjes op die oer-saaie-toestellen(crosstrainer/fiets/lopende band ed) en dan is het best leuk. 1ste keer gewoon gedaan tot ik ‘omviel’ (dus niet lang) en elke keer 2-5 min erbij… En het is zowaar ineens leuk ook…(tenminste als hubbie mee is, alleen ga ik niet haha)!
Nu nog 30 minuten en dan naar huis!
Marion,weer een bevalling in je uppie klasse gedaan hoor!!! Mijn duimen draaien ook voor je.
Bloem,na de sportschool geweest en wezen sporten,dat motiveert niet echt als hij niet naar je luistert.Hoe gaat het trouwens met:wub:,hoor je er niet meer over?
Zou vanavond verjaardag hebben van oppaskid,maar heb afgezegd ben moe,ga morgen wel dan is zijn vader ook jarig,hoop dat ik me dan wat beter voel.
@ beps nee dat lopen, crossen, steppen, evt fietsen ennnn ‘de schaatsbeweging’ (AUW) is best leuk (eigen tv) maar die stomme apparaten voor al die spiergroepen, 3x12x dit, en dan dat en zus en zo… pppfff
nou ja, whatever, heb het allemaal uitgelegd gekregen en doe dan strax wel waar ik me lekker bij voel, ja toch??
@ trl ff aan jezelf denken, morgen gewoon 2 in 1!
enneuhm :wub: tja wat zal ik ervan zeggen… hij is er niet… nu bijna al 2 volle weken, dus heb hoop dat ie ‘gewoon’ op vakantie is, maar iets vreest dat ie ‘weg’ is… als ie as dinsdag nog niet terug is, ga ik het aan 1 van zn vrienden vragen…
@Bloemmie: Ja die vind ik dus juist leuk!!! En geloof me…echt goed voor je afvallen(ik val er harder vanaf dan van de andere dingen…maar doe dan 3 X 8 en bouw dat uit!)
Step by step deary
Trl : hoop dat je je morgen beter voelt
Beps : zie je wel, ze willen je gewoon echt niet kwijt hoor
Bloem : tuurlijk gewoon doen waar je je lekker bij voelt.
is wel beetje balen he al 2 weken niet gespot
Bloem,dat zou balen zijn als hij weg is.Dat schaatsen in de sportschool lijkt me wel geinig.
Gisteren rond 9 uur half 10 al me bed in gegaan en er om 11 uur uit voor C zijn laatste voeding,vanacht kwam hij weer om kwart over 3,kwart over 4 en kwart over 5…
@ beps, je lijkt die trainer wel… afvallen is niet het hoofddoel… das bijzaak…
maar goed, heb het wel gehad voor vandaag, hoop dat ik morgen mn bed uit kan komen…
ciaoooo