Weltrusten Bloem,hoop dat je lekker slaapt
Marion, met Damber gaat het goed hoor, lekker bezig met de paarden, en morgen avond stappen met een vriendin, alle twee vrijgezellig…de goeden zitten goed verstopt moet je maar denken.
Tlr…jeetje meis…pfff begrijp ik dat je om 3 uur in de middag de man met de hamer tegenkomt. Lastig hoor als ze niet door willen slapen, maar blijf er toch bij dat hij te vroeg op de avond zijn laatste fles krijgt. Dochter van nichtje slaapt al heel lang door, maar krijgt pas om 12 uur de fles. Half 11/11 uur is aan de vroege kant, ze kunnen rond zijn leeftijd ongeveer 6 uur op een fles doen, dus om 12 uur de fles en dan om 6 uur weer, want half 11 en kwart over 4 is ook ongeveer 6 uur, ik weet het na 12 uur naar bed gaan is niet echt vroeg, maar dan kun je wel 6 uur achter elkaar slapen.
Bloemmie : welterusten en tot morgen!!
Trl: meissie je moet toch proberen een nacht door te slapen, om het uur kan het echt geen honger zijn. Ben bang dat je hem toch gewoon een paar nachtjes moet laten huilen, weet het wel, makkelijker gezegd dan gedaan, maar je gaat er dan zoveel profijt van hebben. Een ononderbroken nachtrust van 6 uur is voor jou prima.
Viva : house weer afgelopen? Met Damber komt het vanzelf wel goed hoor
nu mag ze gewoon nog ff genieten
Ga ff bankhangen en dan op mn gemakkie naar boven. Morgen weer zo’n heerlijk vergaderdaagje:nod::slapen: lekker allemaal en tot morgen
Goedenavond all.
Toe maar weer. Zo maar weer in een nieuw deel en wie heeft het meeste werk weer verricht! Juist onze Marionneke. :lol: Geweldig hoor en natuurlijk ga ik door met duimen voor die job voor jou.
Zo, even de stand van zaken doorgeven aan jullie.( wie het interesseerd).Alles is voor zover we nu weten, goed gegaan op de naweeen na dan. Als het goed is en goed blijft gaan, mag ze morgen weer naar huis en komt dan nog even een paar dagen hier logeren. Ze had nog wel last van de narcose en had na het nuttigen van een kopje boillon, alles weer overgegeven, maar dat schijnt normaal te zijn en er ook wel bij te horen. Komt door de narcose, zeiden ze
En geloof me… ik heb ergere dingen daar gezien. Vrouw naast haar al een half jaar in het ziekenhuis met voor de 4e keer keelkanker en kan niet praten, dus alles gaat via zo’n toverleitje. Ook met mij vanmiddag en dat vond ik best heftig. Maargoed… ik denk en hoop… dat wij het ergste nu gehad hebben. Bedankt nog voor jullie medeleven. :kus:
Zo, zien wat ik nog weet.
@Bloem: De sportschool de eerste keer toch nog niet zo’n succes. Komt goed, wat Beps al zei… stap voor stap.
@Beps: Weer op het werk en heeft te horen gekregen dat ze haar niet willen willen/kunnen missen. Goed teken hoor!
@TRL. Toch nog steeds niet lekker in haar velletje.:kus:
@Raak: Ook weer lekker de hele dag meegeklets, zo te zien. :nod: Fijn hoor en natuurlijk breng ik je niet in de bush, bush. Eerder in the middle of nowhere. :lol: Nee hoor, valt allemaal reuze mee. Tis alleen wat anders…dan dat je een bruisend dorp, als b.v. Gumbet inkomt.
@Viva: Aan Da House nu. Dus niet storen nu.
Oh, ik krijg steeds foontjes. Kan helemaal niet klaar komen hierzo. ![]()
Nou, toen wist ik het niet meer en denk dat ik er maar eens op tijd in ga vanavond. Hi, hi.
@Bloemmie: NEEEE ik bedoel hoe ik het gedaan heb!! Ik vind juist die kracht leuker dan de cardio!!! En dus ben ik het langzaam gaan uitbouwen. Ik snap best dat het voor jou weer anders is!!! En ja ik ben er rete op afgevallen(en aangekomen want spieren wegen zwaarder dan vetmassa)
@Roanna: Mooi dat het goed (lijkt te zijn) gegaan!! Nu afwachten hoe het verder gaat!!
En nu: Naar bed…
Tot morgen :dag:
Roanna gelukkig alles goed gegaan…en nu nog zien klaar te komen daarzo…truste alvast…
ik weer voor de buis…moet zaterdag weer naar paps die krijgt visite, dus mag even gastvrouw spelen, dus wederom boodschappen doen, de hut van paps strak trekken voordat ze komen en dan serveren…dus daar gaat mijn zaterdag…blehhhhhhh
Goeieavond ladies,
Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. Heb je even goed gedaan Marion!
Vandaag moest de auto gekeurd worden, viel een beetje tegen, er moesten 2 nieuwe banden onder. Kunnen er weer een jaar tegen. Verder de toko glad getrokken, want morgen is het weer zover… nachtdienst en dan moet de boel glad zijn.
@Roanna: Gelukkig dat alles goed is gegaan vandaag. Wat een ellende in zo’n ziekenfabriek he, je kunt er maar beter wegblijven. Maar ja soms moet je wel eens.
@Marion: Ga voor je duimen hoor, moet goedkomen
@Bloem: Naar de sportschool geweest en viel een beetje tegen. Volgende keer doen wat je kunt, langzaam opbouwen. Er is geen lol aan als je het de volgende dag moet bezuren
@Beps: Gesprek gehad en ze willen je niet kwait, nou dat is goed nieuws
@Trl: Ben het Viva en Raak eens, C. kan niet ieder uur honger hebben. Je zult er even doorheen moeten, maar zolang hij niet over de ze*k gaat, zou ik hem ook laten liggen. En ook later de laatste fles geven. Je moet zelf ook aan je rust komen, anders hou je het ook niet vol
@Raak: Wat las ik nou, heb je een belgisch accent, met rotterdamse tongval dan:lol::lol::lol:. Morgen een vergaderdagje, succes
@Viva: Vandaag nog wat gescoort op de veilingsite of ben je er niet mee bezig geweest.
Zo, ik dacht ik wacht nog even op Toos, anders zwaai ik even naar je Toos, maar je was er al. :lol:
Jij ook werkse weer morgen in de nachtdienst ![]()
Ladies… ik ga er ook een eind aan maken voor vandaag. Ik heb het wel een bietje gehad nu. Morgen nog een dagje pendelen en dan hopenlijk even rust.
Iedereen… weltrusten en tot morgen weer. :kus: :slapen:
@Viva: Het is, dat ze bij Sode** geen mensen aannemen voorlopig, anders had je zo bij ons kunnen komen werken als gastvrouw. :lol:
:slapen:
@Roanna::dag:, pendel ze morgen en sterkte weer voor jullie:kus:
@Viva: Je treft het ook niet he, zaterdag naar de knoppen. Blij trouwens dat het goed gaat met damber
Ik ga mn mandje opzoeken. Slaap lekker en tot morgen maar weer
@Beps
Mooi dat de super je niet kwijt wil, voor zo’n compliment mag je wel een bevalling missen hoor!
@TRL
En mijn duimen draaien voor jou! Dat C maar eens door gaat slapen want hij heeft het vannacht wel weer heel erg bont gemaakt :kus:
@Viva
Damber is lekker aan het genieten dus. Mooi zo!
Jij zaterdag naar paps, wel gezellige visite of ook dat nog niet?
@Toos
De rekeningen van de garage vallen meestal tegen. Maar helaas, dat ding moet toch blijven rijden. Jij weer de nacht in, hoeveel keer moet je nu opdraven?
@Raak
Weer druk met vergaderen morgen. Jammer, dan zullen we je weinig zien hier.
@Roanna
De spanning van de operatie is eraf. Vervelend dat ze telkens over moet geven, de moeder van N heeft het ook altijd na de narcose. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan en dat ze morgen naar huis mag. Dikke :kus: voor jou.
En nu gaat deze dame het bed in, het is genoeg geweest voor vandaag.
Truste meiden :slapen: en sweet dreams!!
Ik was er weer! :idea:
Wat is het koud en donker…
Bijna weekend dus TOT STRAKS!!!
:dag:
**Cynthia: 24 Maart - 11 April Thailand rondreis:THAILAND:
**Crazymar: 26 maart: Marmaris
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Roanna,fijn dat de operatie goed is gegaan:kus:
Viva,zaterdag gastvrouw spelen bij je paps,hoop dat hij dat waardeert. Als ik C om 11 uur de fles geef dan is het 6 uur later 5 uur en niet kwart over 3,maar ja moet geduld hebben dat weet ik,maar door de moeheid is dat niet altijd even makkelijk.
Bloem,lekker geslapen?
Fijne dag allemaal
günaydin !!!
Proficiat met het nieuwe deeltje alweer !
Marion : sorry dat ik je alleen heb laten puffen hoor :o maar dat heb je weer goed gedaan !
Ziet er weer een zonnige dag uit, maar wel koud. Nu goed, als het maar droog blijft.
Hoop dat de dag een beetje omvliegt, want heb geen kl…en te doen hier !
Goede morgen … een klein zonnetje hier vandaag.
@Beps
Al weer vroeg uit de veren. Is de zon er inmiddels ook al?
@TRL
Meis je moet doen waar jij je het beste bij voelt. JIJ moet het vol zien te houden en op een gegeven moment ben je gewoon ‘chronisch moe’. J kwam tot 3.5 maand om de 3 uur 's nachts en dan loop je echt rond als een zombie. Na die tijd wilde hij gewoon niet slapen, alleen als er iemand bij was. En geloof me, hij hield je rustig een hele nacht uit de slaap. Totdat ik hem uiteindelijk bij me nam en hem naar bed bracht als hij sliep. En met veel geluk sliep hij dan door. Wat heb ik een commentaar over me heen gekregen ‘die krijg je nooit meer in zijn eigen bed’. Maar ik wilde dat hij zich veilig voelde want ik zag dat hij doodsbang was. En hele volksstammen houden een kleintje 's nachts bij zich en die liggen ook echt niet met de 16 nog bij mams in bed. Het was ook de enige manier om zelf nog wat slaap te krijgen. En al heeft het lang geduurd en is het nog een moeilijke slaper (ook daar wen je aan). Uiteindelijk is het ook goed gekomen. En dat komt het bij jou ook, ik hoop alleen wat sneller. :kus: voor jou.
good moring girls…
Als we dan toch buitenlands gaan praten doe ik het maar zo, dat turks lukt nu eenmaal niet bij mij…
Tlr…hoopt dat C vannacht wel een beetje heeft geslapen ipv jou steeds wakker te houden, dikke knuffel voor jou, en als ik het goed heb maar een halve dag werken, kun je vanmiddag ook een uurtje plat.
Beps, super is blij met jou, lekker om te horen dat je toch gewaardeerd wordt.
Bloemmie wekker nu onder controle of nog steeds een rotgooi en de stekker eruit??
Toos aan de crock vannacht blehhhhh…je lievelingsdienst nietwaar, voor jou ook een dikke knuffel
Kaylo aan het duimen draaien, bah dat is zo erg als je niets te doen hebt, ga je daar voor de kat zijn viool zitten…hopelijk komt er nog wat.
Roanna de boel misschien aan het strak trekken om straks naar het zh te gaan om de loge op te halen…hoop dat het allemaal gelukt is, wanneer moet ze er wat van gaan merken??
Marion vandaag thuis of kantoor dagje???
Ik hier de boel strak trekken en dan boodschappen doen…voor mij en voor paps.
ik meld me weer.
Pfff… ja, als het zo verder gaat de rest van de voormiddag, bol ik het deze middag af zenne ! Neem de trein van 12u dan maar, lekker namiddagje vrij dan. Heb thuis nog genoeg te doen.
:was: onder andere