@Viva
Thuisdagje vandaag.
goedenmorgen (auw)
hoe is het er (auw) allemaal mee? (auw) Hiero goed hoor (auwhelemaalauwniet)
Hier schijnt het zonnetje lekker (auw) maar heb geen zin om te werken (auwauw) maar komt vast wel goed (auwww) tis maar 8 uurtjes (auw)
@ roanna, succes!! hopelijk mag ze gauw echt naar huishuis
de rest, (auw sorry) sorry… vergeten, op naar t werk (auw)
Goeiemorgen!!! :dag:
Zo laatste dag werken
en dan vakantie !?!?!?!?!?!
:biggrin:
Bloem: luister naar je eigen lichaam, je moet niet doen wat hij wil, maar wat voor jou het beste voelt!!! :kus: Rustig aan vandaag!!!
Nou meiden ik ga de ramen even lappen… Er hebben klote koters met krijt op de ramen getekend… grrrrrrr
x
Goedenmorgen all.
@Marion: Ook weer een heel herkenbaar verhaal. Ook bij ons in de familie en met name van kokkie’s kant, hebben die problemen ook met de kleintjes en hebben vaak ook jaren lang het kindje tussen zich in gehad of zelf mee geslapen. Op dat moment was het voor beide partijen beter en rustiger, maar het commentaar is dan niet van de lucht en uiteindelijk komt het ook wel goed, maarja, op dit moment zit je er dan mee. Wij zelf hebben er gelukkig wienig last mee gehad, maar ik zie het nog wel bij onze familie, die nu intussen zelf kids hebben gekregen en zo’n beetje van dezelfde generatie zijn als TRL.
Zo, dochter heeft al tig keer een sms gestuurd, hoe het is en dat ze in de loop van de dag naar huis mag, maar eerst moeten de longen nog nagekeken worden, omdat ze zoals ze net vertelde er zuurstof in het bloed was gekomen en het daarom zo benauwd had gehad. Daar weet ik dus niets van, want de info vond ik persoonlijk erg summier daar op die afdeling, omdat er nog geen dokter bij was geweest, kunnen hun (verplegend personeel) niets zeggen. Dat begrijp ik dan dus wel, maar zelf zullen ze ook niet even kontakt met ons als kontaktpersoon opnemen en dat vond ik wel vreemd.
Misschien dat we vanmiddag bij het ophalen wat meer te horen krijgen. Gaan samen met de zoon haar ophalen in de loop van de middag, dus hoef ik me nu niet te haasten en ga lekker ff mijn ding hier thuis doen.
Meiden, allemaal een fijne dag en tot later ergens op de dag maar weer.
Bloem, meid toch…fijne vent die trainer! maar niet heus…! Probeer hem toch maar ff duidelijk te maken dat het om jou gaat en niet wat hij er van vind! Succes meis!!
Iedereen weer op naar het weekend. Tis hier nu super zonnig, lekker!
Fijne vrijdag en leuk weekend allemaal.
@Bloem. Spierpijn? Auwwww :kus: erop. Sterkte ermee. ![]()
@Cynthia: Heerlijk laatste dag en dan ook nog even de windows schoon voor je weg gaat. Goehoed zeg. :zon02: ![]()
Roanna: haha heb me al bedacht… De zon schijnt precies op het raam… en volgens mij krijg je dan strepen… Dus heb het ff met glassex weggehaald ![]()
Kan ook, maar daar wordt het zo "vettig " van en kun je straks ook zien waar je gepoets hebt. :vak02: :vak02: Ha ha. ![]()
bloem : ocharme !! Leuke trainer is dat hoor ! Volg gewoon je eigen ritme, anders ga je het echt heel vlug al niet meer leuk vinden
Roanna : sterkte nog hoor
Ach de komende 3 weken hoef ik er toch niet tegenaan te kijken ![]()
Zit vanochtend alleen… dus zal wel veel komen kletsen hier ![]()
Zo ik weer thuis, ja zonnetje ook hier…en nu ff nietsen en WEEKEND!!!
@Bloemmie: Eerst aan jezelf denken hoor… Auwauwauw is niet goed, heb ik geen dag gehad nl!!!(veel te veel kilo’s bij kracht is helemaal niet goed!!!)
En nu…doeggie ikke nietsen in t zonnetje
Beps: :dag: Geen eieren rapen?? ![]()
Nee word opgehouden ergens :lol:
Zo maar wel een uurtje denkik
haha…
![]()
Goeiemorgen,
Heb niet zoveel te melden eigenlijk. Vanmorgen weer om een viezemienenshot geweest, knap echt op, ben minder moe en lamlendig.
@Bloem: Spierpijn, naar de sportschool is leuk, maar niet op deze manier. Volgende keer gewoon doen wat jij denkt dat je kunt en laat die trainer de hik krijgen.
@Cyn: Gaat al lekker opschieten he, glassex werkt goed hoor als je het maar goed uitwrijft.
@Roanna: Hopen maar dat ze vandaag naar huis mag. Vind het een beetje raar verhaal, maar horen wat de arts er verder van zegt. In ieder geval weer sterkte voor jullie
@Beps: Bijna weekend en vandaag van de zon genieten. Je hebt groot gelijk
@Viva: Boodschappen doen voor paps, is de visite ook een beetje aangenaam gezelschap?
@Trl: Het komt vanzelf, heb geduld al valt het niet mee zeker als je zelf ook slaap tekort krijgt. Misschien werkt het zoals Marion zegt om hem bij je te nemen.
@Marion: Mag er 3 nachten tegenaan, yeahhhh, heb er echt zo geen zin in. Maar ja het hoort erbij en had ik maar een ander vak moeten leren
@Toos: Niet bijna weekend maar: WEEKEND!!! Heerlijk…gewoon vrij tot woensdagmiddag 14.30…(dan moet ik de deur pas uit om weer te gaan werken…aJAJAJAJAJAJAJ)
Zo Cyn jij aan de glas sex…toe maar ja goed wrijven, ikzelf vind het helemaal niets dat spul, maar voor ff snel is het goed genoeg.
Roanna ben je lekker mee zeg, totaal geen info…in het zh…hopelijk gaat alles goed
Beps weekend maar straks eerst eieren rapen…heb nog gekeken naar dat spelletje, maar kan hem niet vinden…
Visite bij paps is de zus van mijn moeder, zij is 3 maanden voordat mijn moeder overleed, zelf weduwe geworden, en mijn nicht en neef met kind komen ook mee, mijn moeder zou komende zondag jarig zijn, dus ze willen naar het kerkhof, nou ik ga wel mee, maar vind er echt helemaal, maar dan ook helemaal niks. Paps belde gisteravond dus dat ze zouden komen, nou hij had nog wel koekjes, dat was genoeg (pfff) krijg je visite uit gelderland, en dan kan er niet eens een broodje of wat dan ook vanaf…dus vandaar dat ik daar heen ga, tante die komt is nogal kritisch en ik wil de naam niet krijgen dat ik ze zo laat zitten, dus offer ik me maar weer op.
Heerlijk weertje hier trouwens…woef ligt languit in het zonnetje…en ik ben druk aan de was…alle bedjes weer lekker schoon, maar ben al bijna klaar met de sop dus dat scheelt al weer.
Toos viezemietjes gehad en voelt zich een stuk beter nou gelukkig maar.
Bloemmie auw…auw…en nog eens auw…niet meer doen hoor, luister naar je eigen lichaam, want anders heb je het binnen 1 maand bekeken…af en toe een spiertje voelen mag, maar niet dat je niet eens meer kunt niezen van de spierpijn is niet goed…dus zet hem op de volgende keer tegen de trainer en zeg tegen hem dat hij op het dak mag gaat zitten mussen fluiten…de sukkel!
@ toos sterkte de komende 3 nachten, ook nog in het weekend
succes!!
@ beps geniet van je weekend…
ik ga strax lekker ff buiten in t zonneke zitten… moet nog een beetje wakker worden…
pfff verveel me dood!!! ZOOOO Rustig!!! ![]()
Zo, de BK inclusief de KD weer heerlijk schoon en ben zelf ook al heerlijk even onder de douche geweest, dus alles weer fris en fruitig.
@Toos & Viva: Het kan ook aan mij liggen hoor dat ik er zo over denk, maar vind de info daar erg weinig naar de familie toe. Misschien vergelijk ik het een beetje teveel met Zwolle vorig jaar, waar de familie alle aandacht kreeg en dit is natuurlijk maar een "KNO "afdeling, maar ze komen wel van heinde en verre, dus wat meer aandacht voor de kontaktpersonen, zou in mij visie, wat fijner zijn. Maargoed, toe maar. Hopenlijk is het ergste nu geweest en de rest horen we waarschijnlijk nog wel. Nu genoeg hierover. ![]()
Wel fijn Toos dat die viezemienes hun werk goed doen. Wat zul jij straks in ADR een energie hebben. :zon02:
Hier ook zo zalig :zon02: weer, maar wel fris.
Nou, verder heb ik ook niet veel te melden momenteel.
Iedereen lekker van het sunneke genieten, zou ik zeggen.