@Viva: Volgens mij is dat mannen eigen om te denken dat een koekje bij de koffie goed is, denk dat paps er niet bij stil staat dat er ook nog gegeten moet worden. Maar het kost je wel een zaterdag, balen hoor. Is een vreemd gevoel als je op het kerkhof staat en beseffen dat ze jarig zou zijn. Ik had gister zo’n dag, mn vader zou 77 geworden zijn, neef (zoon van zuslief) was ook jarig en het was de sterfdag van mn schoonvader. Heb er eigenlijk geen erg in gehad de afgelopen 2 jaar, nu dus wel en vond het gewoon een rare dag
@Bloem: Geniet van het zonnetje
@Roanna: Het kan zo per zh verschillen en info geven is gewoon belangrijk, ook al is het dan “maar” een kno afdeling. Er was ook zo’n groot verschil met de IC’s van nijmegen en G. In nijmegen lag het dossier klaar als ik kwam en werd ik bijgepraat en in G moesten we de info eruit trekken en soms spiegelden ze het mooier voor dan dat het in werkelijkheid was. Nou wisten wij wel dat het niet goed zou komen, maar als je dat besef niet hebt en ze zeggen dat het misgaat dan komt de klap toch behoorlijk aan zou ik denken. Nou gaat het in jullie geval niet mis, maar je hoort als contactpersoon op de hoogte te zijn hoe het is, “simpele” ingreep of niet
Zat vanmorgen op Facebook te kleppen op het werk, en kreeg al direct een eerste verwittiging van het ICT-centrum hier. Klote deontologische code !!!
Zal er maar ver van blijven vandaag. Telefoon werd ook gecontroleerd (wou enkel naar mijn ventje bellen, snif … !).
Wordt hier alsmaar leuker in Brussel. Dus nu ga ik deze middag ZEKER naar huis !!
Kaylo: oeh strenge controles dus!! En wereldwijzer dan? Geeft dat geen problemen???
@ cyn als je je zo verveelt… dan toch maar ff de ramen goed wassen ![]()
@ roanna je hebt helemaal gelijk!! maar nu ff roanna-tijd… doe rustig aan, laat je niet gek maken!
cyn : dat weet ik niet, maar zoals je ziet flikkert mijn lampje regelmatig aan en uit hé ? Zoals nu dus ![]()
Bloem: ja dat kan wel… maar aangezien ik alleen op de zaak zit zou ik dan de telefoon niet horen als ik buiten sta… EN… mij te koud daar buiten… ![]()
Oh ja… Bloem: ken jij de kaarten van www.idrukker.nl al?? Hier kan je gratis (ook leuke) postkaarten bestellen… 1x per maand kan je een pakketje bestellen á 20 stuks… Ook te lezen als; van elk ip-adres 1x per maand ![]()
@ cyn ja ik ken ze maar ik heb zelf al ongeveer 500 verschillende, dusseuhm… laaa maaa ff…
haha…
@Bloem
Och arme toch … :kus:
@Roanna
Vervelend dat er niet aan jullie verteld was dat ze zuurstof in het bloed had gekregen. Loopt in het ZH wel vaak mis met het geven van informatie heb ik het idee.
@Cyn
Die kids toch, je zou ze wat! Maar glassix doet wonderen ![]()
De vroegere vriendin van knechtje had daar echt iets mee. Ze had hier mee gegeten en bij het opruimen greep ze dat spul om het aanrecht mee schoon te maken. Ze maakte trouwens alles schoon met dat spul. Echt irri.
@Beps
Laat de eieren links liggen vandaag en gaat niks doen in de zon. En gelijk heb je!
@Toos
Weer een lading vitamientjes gekregen vandaag. Fijn dat je je weer een stuk beter voelt nu.
Drie nachten te gaan voor jou, maar hopen dat die rustig verlopen. Hoe is het nu op het werk? Alles een beetje beter geregeld nu? Of hebben de gesprekken nog niets geholpen?
@Viva
Het kerkhof, de een vindt er steun en de ander heeft er niets mee. Ik moet zeggen dat ik de 1e jaren na het overlijden van mijn oma heel vaak naar het kerkhof ging. Ik heb geen afscheid van haar kunnen nemen en voor mijn gevoel was ze daar het dichtste bij mij. Mijn moeder gaat nog altijd iedere dag minstens 1 keer.
Misschien wordt het toch nog wel leuk zaterdag als je neef en nicht mee komen. Toch wat andere praat dan ‘bejaardenpraat’ zeg maar.
@Kaylo
Betrapt bij het facebooken … dat is minder! Strafpunten nu? Misschien maar even speuren naar de nieuwe kleurige foto dan.
mmm net mail van de airline… gaat niet lukken denk ik ![]()
jammer cyn maar ja, je gaat en das het belangrijkste! misschien kan je ter plekke anders gaan zitten en mag het van de stewardess wel
Ach en ander updaten…kost ‘maar’ een ‘beetje’…
De planning voor dit weekend: ZM!!! En zondag lekker nietsen en dan moet hubbie werken…
@Viva: Heb er ook niets mee, maar dat komt ook omdat er bij ons niemand begraven is. En de anderen zijn niet uitgestrooid ergens waarvan ik denk: Daar kan ik ‘ze nog ontmoeten’!
@Cyn: Msn???
@Bloemmie: lekker in t zonnetje. viezemientjes V opdoen
Bloem: haha ja… ben nog aan het onderhandelen hoor ![]()
Beps: msn straks ok… Ga zo ff lunchen ![]()
@Cyn: Ok… eet ze…
Zo, ben ik ook nog even voordat we weer weggaan naar N.
Ik heb ook totaal niets met graven bezoeken. Van mijn kant af, zijn de meesten gecremeerd en de as op het grasveldje bij het crematorium uitgestrooid. Toch zijn mijn ouders nog iedere dag in mijn gedachten.
Mijn schoonouders liggen bij elkaar in een prachtig graf, maar zijn er ooit 1 x geweest, omdat me ene schoonzus ff wou, om de boel schoon te maken daar.
Maargoed, zo rouwt ieder op zijn/haar eigen manier en dat moet/mag een ander dan maar respecteren, vind ik. En dat doe ik ook! Ik respecteer op dat gebied, ieder zijn/haar mening.
Best een raar idee om deze tijd vrij te zijn. Ben ik helemaal niet gewent.
Wat is niet gelukt Cynthia? Je gaat toch nog wel he? :vak02:
Leuke gesprekken eigenlijk he? Ha, ha.
Goedemiddag dames,
Zijn prima updates gegeven dus sluit me er voor het gemak bij aan anders te veel van hetzelfde he:hihi:
Ga over een uurtje naar huis, kleinzoon is jarig dus vanaaf een feestje
Hier nu nog klein beetje werken, ga eigenlijk liever in het zonnetje zitten:)
Roanna : gelukkig dit ook alvast weer achter de rug, nu nog een paar daagjes aansterken bij jullie
@ raak gefeliciteerd met de verjaardag van kleinzoon
ik heb het ff he-le-maal gehad
ga ff voor een lange lunch denk ik