Nou Business gaat niet lukken hoor ![]()
Bloem : dank je wel, ook al weer 10, heb nu al 2 tienerkleinkids, voel me nu echt oud:lol:
Ga maar ff lekker in het zonnetje zitten lunchen, geef je spieren een beetje warmte, dit is niet goed he, teveel geweest:(
Cyn : misschien hebben jullie wel een hele rij voor jullie zelf in het vliegtuig als het zo leeg is. Zal ook voor jou weer duimen:)
@Raak: Nog van harte gefeliciteerd dan met je kleinzoon. en nog vele gezonde jaren. :king: Dan ben ik ook al zo “oud” , want die van mij zijn al 10 en 12. Komen morgen ff hier om naar de moeder ( onze dochter) te kijken. Zo schattig!!
@Bloem: Nog steeds geen weekend? Baal, baal, zeg! :hihi:
Raak: jij ze zeiden wel dat Economy Wide open was… En dus heeeeeeel veel stoelen vrij
Dus dan ga ik wel languit op een rij van 3/4 ![]()
@Cynhia: Mocht ik je niet online zien… dan wil ik je nu alvast een te gave, toffe en mooie vakantie wensen. Lekker gaan genieten en veel plaatjes maken, die wij dan straks weer mogen aanschouwen. Goede reis ook, op een al dan niet luxe stoel. Als je er maar komt!
:kus: :dag: :dag:
raak : gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon !!
Dat van Facebook kwam dus niet van mijn werk uit !! Ben nu thuis en heb net hetzelfde. Ze hebben me geblokkeerd omdat we niet aan het chatten waren maar voortdurend berichtjes stuurden. Begreep het niet, en nu kan ik dus geen berichten meer sturen (voorlopig hoop ik). Echt KL… !!! Kom ik dus weer tegen
![]()
ben ff een flink eind gaan wandelen (auw) heb het ff helemaal gehad met het werk hier en hoe alles maar ‘even’ van me verwacht wordt en dan in het licht van de ‘gevierde bonus voor mijn neus die IK niet krijg’ stemming…jullie snappen em denk ik wel…
ik ben dus ook al 2x geblokked op FB! echt draaammmaaa heel mn sociale leven (op jullie na
) lag plat
gewoon afwachten t komt weer goed!!
bloem : ja, dat stond ook op het scherm. Enkele dagen niet gebruiken en hopelijk komt het in orde. Leuk zenne !!! NOT !
Hoe lang duurt dat dan ?
Zal dan maar wat gaan genieten van het zonnetje denk ik en FB even laten voor wat het is. Even uitwaaien met de hondjes.
Had net een vriendschapsverzoek gestuurd, hopelijk is die niet verloren gegaan :o :o
Roanna : dank je wel en jij ook de kleinkids meteen weer ff op bezoek, altijd gezellig, toch?
Bloem : ik snap je helemaal hoor, motivatie zakt op deze manier wel in je schoenen he:kus:
Kaylo : geblokt op FB??nou dan heb je het wel bont gemaakt hoor hiho
komt vanzelf weer goed
raak : gewoon wat zitten PB’en zoals jullie dat noemen, en zeker geen schunnigheden hoor.
Ben eigenlijk al heel blij dat het niet van mijn werk uitkwam … Oef !!!
Nu ja, we zien wel. En 't werd net zo leuk … hihi !!
Nu even buiten genieten, tot later !!!
Zo ik kom net van de boerderieje… ff uitgeraapt zeg maar…
Nu eens nietsen… we zien wel
Hubbie pas rond 18 uur thuis…
@Raak: Gefeliciteerd met je kanjertje…heerlijke leeftijd dus…
Even wandelingetje gemaakt, deed goed.
bloem: ben ik weer met mijn “gezaag” hoor ! (sorry !!!)
Maar vraagje : vriendschapverzoek is ondertussen wel gelukt, maar chatten lukt dus ook met niemand meer. Was dat bij jou ook zo ?
@ kaylo, als je geen vriendjes bent met iemand en wel berichten stuurt dan wordt dat gezien als ‘spam’
ik ben 2x geblokked geweest, 1 keer voor een 1,5 week (hellllll) en 1x voor een paar dagen.
het ligt dus aan het ‘vergrijp’
@ kaylo ik zou even overal vanaf blijven
ik heb ook de ‘waarschuwing’ genegeerd omdat ik zelf dacht nix kwaad te doen maar toen had ik dus een 1,5 week geblokked… :S
1,5 week ? Gezellig dus … Dus ook niet chatten met de vrienden die ik al jaren ken ? Dacht gewoon dat het met die ene was dat ik niet meer mocht mailen.
Mijn beste vriendin die in Spanje woont is online, krijg berichten in postvak en kan gewoon niks antwoorden ? Leuke boel daar !
Zal dus plichtsbewust hier maar moeten komen kletsen. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
ik zei al, het kan 1,5 week duren, die andere was maar een paar dagen, maar ik zou even voorzichtig zijn
bloem : bedankt voor de informatie :kus: :kus:
Zal me inderdaad kalm houden (niet makkelijk hé ?) Hihi !!