wens jullie vast een fijn weekend!!!
Geniet ervan en vooral van de zon!
Heb een druk weekend met verjaardagen, nu ik alles weer kan eten dan heb ik er ook meer zin in!!! hahahaa erg he
Groetjes Jac
wens jullie vast een fijn weekend!!!
Geniet ervan en vooral van de zon!
Heb een druk weekend met verjaardagen, nu ik alles weer kan eten dan heb ik er ook meer zin in!!! hahahaa erg he
Groetjes Jac
Collega gaat naar de supermarkt nu… en daarna mag ik naar huis
Jippie!!! :D:D:D:D:D
Dus tot morgen!!! :kus: :dag:
Cyn : YEHHHHHHHHHHHHHHHHHH, lang gewacht maar nu is het moment toch daar, je hebt vakantieeeeeeeeeee:vak02:
Jac : jij ook fijne verjaardagen en een :zon02: weekend !
@ cyn fijne vakantie!!! :dag: enjoy!!
Ben nog niet weg hoor
![]()
cyn : mocht ik je hier niet meer “spreken” : een heel leuke vakantie en geniet ervan meid ! :vak01: :vak01:
Maar is maar de 23ste toch hé ?
CYNNIE HEEFT VAKANTIE!!!
(maar is nog niet weg, dat gebeurt pas dinsdag om 14.30)
ja weet niet wanneer cynnie nog langskomt, dus kan t maar beter gezegd hebben he?!
Zo ist!!
Net belde mn ouders… kregen de bankafschriften binnen, in 2 dgn tijd in een andere grote stad 1000 euro van hun rekening gehaald: Geskimmed…
Dammes(en Heren) scherm met pinnen jullie code af. Houd je hand boven het toetsenbord. Dan kunnen ze je pincode niet zien…en dus hebben ze niets aan je gekopieerde pasje…
Gelukkig kregen ze het terug van de bank bij de abn is het tot 1000 verzekerd…maar toch…
beppie : wat rot ! Al dat geld kwijt, is geen misse som hoor ! 1000 euro !!
Zelf hou ik er mijn hand ALTIJD boven, al zoveel over gehoord. Gelukkig zijn ze verzekerd.
Zo zie je maar weer hé ? Maar je zit er toch maar weer mee … Kl…te hoor !!!
@ beps jaiks, de oudjes in de paniek natuurlijk…
nie goed nie goed… gelukkig krijgen ze het terug maar toch, zal wel ff paniek zijn geweest
maar goed, ik heb het gehad voor deze week… bleghhh zou wel een lekker lang weekend willen maar helaas…
zit me eigenlijk al een tijdje af te vragen :
van al diegenen die naar ADR gaan : jullie kennen elkaar natuurlijk al een tijdje hé ? Van meetings en zo … Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de kennismaking zal verlopen. Stom hé ??
Ouders meer boos dan in paniek: DE H*FTERS!!! dat was meer de gedachte zei mn lieve oude mama(Pffff ouwe muts…73 en maar schelden haha)
Bloemmie: Veel plezier en bijslaaptijd dit weekend!!!
@Kaylo: Ja dat hebben we elke meeting, nu niet meer zo, we weten wie we zijn,…maar dat maakt niet uit…we zeggen hoi, kussen(3 keer in Nederland onthoud dat haha) en dan…lacheeee
beppie : in België ook 3 plakkers op de wang hoor ! Tenzij je er één op je voorhoofd wil ? Haha !! Je voeten kus ik niet hoor !!! En dat lachen zal wel lukken, zeker als er een raki met ijs voor me klaarstaat !
Nu duik ik dus mijn zetel in !
Iedereen een hele leuke avond en leuk weekend !!!
Geen raki voor mij doe maar een dieet cola… komt wel goed…(best wel een cocktail maar ga die 20 kilo niet in 2 weken wegdrinken haha)
Ook hier voor de tv…tot later
@Raak
Gefeliciteerd met je kleinzoon en nu aan het genieten van die kleine man.
@Kaylo
Even een break op facebook, dat is balen.
@Bloem
Had even de buik vol van het werk en is uit gaan waaien.
@Beps
De eieren weer binnen vandaag. Sta jij er ff goed voor zo voor de pasen.
@Cyn
VAKANTIE!!! Een lekker gevoel he?
@Roanna
Hoe is het met je dochter nu?
En nu de boodschappen opruimen. J moest nieuwe schoenen dus ben maar meteen de super door gescheurd. Maar had zo’n zin in een bakkie en wat dan lees je ondertussen hier even bij he.
Goeieavond,
@Raak: Gefeliciteerd met je kleinzoon
@Roanna: Hoe is het met je dochter?
@Cyn: **Vakantie!!!:vak02::vak02:. **Ik weet dat je pas dinsdag weggaat, maar wil je toch alvast een hele goeie reis toewensen, heeeellll veel plezier, geniet ervan enne met mooie foto’s terugkomen he
@Beps: Dat is ook wat voor je ouders, gelukkig dat ze het geld weer terugkrijgen. Ik ga dichtbij de pinmachine staan en hand er boven.
@Kaylo: Wij kennen elkaar al, maar ik kom samen met MK als laatste. Ben niet zoveel veranderd hoor in een jaar, alleen wat dunner geworden
Voor mij ook geen raki, maar een cocktail of ammaretto colalight hmmmmm, heb er nou al zin in