TTT deel 116

(ohhh amaretto colalight…beetje slecht maar…klinkt niet slecht :lol:)

Nou goed, ikke toch maar wat extra uurtjes genomen volgende week(werk ik gewoon 7 dagen) maar maan en dinsdag maar 2,5 uurtjes in de ochtend(niemand thuis, toch vroeg op) dus dan is t wel lekker…haha(en kan mn buffertje toch nog een beetje opbouwen)

EN nu…NAAR BED!!!
Morgen naar de ZM in B… had er zin in. En zin in Marmaris en een kippedöner :hihi:

@Beps: Alvast veel plezier op de ZM. Ammaretto cola is echt lekker, geef wel een rondje in ADR:biggrin:

Goedenavond.

Nou, voor mij ook niet hoor. Doe mij maar zo’n lekkere cocktail, of anders ook een cola-dieet met wat erbij.

@Marion & Toos, e.a.:Met onze dochter gaat het goed hoor. Nog wat wiebelig van de narcose, zeg maar en nog wat pijn zo nu en dan, maar daar heeft ze de molletjes voor. Woensdag weer terug om het drukverband eraf te laten halen en tevens voor vragen stellen, dus dan horen we wat meer. Maar wat ik er tot zover van begrepen heb, is alles goed gegaan, al is ze wel even beademd geweest, maar dat schijnt meer voor te komen bij deze operatie’s. Nu even hier thuis bijkomen en natuurlijk steeds achter de PC, tot dat ik aangaf, dat ik ook wel even wou. :lol:

@Beps: Oh, wat erg voor je ouders. Kan me voorstellen dat ze kwaad waren. Wat een l*llo’s om dat te doen. Ik zal dan toch ook beter op moeten letten, wat let er eigenlijk niet eens zo op.

@Kaylo: Heb je geen MSN dan, dat je afhankelijk ben van FB om met je spaanse vrienden te kunnen chatten? Of zeg ik nu iets stoms, want ken FB heel niet? Nou, toch succes ermee dan en hopenlijk mag je weer gauw meebeppen daar.

@Toos: Jij zo aan de arbeid toch als ik het goed onthouden heb? Werkse zo hoor! Je favo dienst toch? :thumbsdown:

@Bloem: Eindelijk je verlangde weekend. Geniet ervan.

@Roanna: Gelukkig maar dat het goed gaat. Gaan ze woensdag kijken of de operatie het resultaat geeft wat ze ervan verwachten? Klopt, is echt mn favoriete dienst, ben altijd weer blij als ik weer mag:crybaby::thumbsdown:

@Toos: Sterkte!!! Ik denk aan je als ik naar mn bedje ga NU…zo moe!!!
Doeggie allen tot morgenavond ofzo

@Beps: Komt goed hoor, het wordt vanzelf morgenochtend 7 uur, veel plezier morgen en slaap lekker.
Ik ga me omkleden en aan de slag, slaap lekker en tot ergens morgen

@Beps: Veel plezier op de ZM en niet teveel kopen he? :nod:

@Toos: Vertel van de week nog wel even wat de resultaten horen te zijn van deze operatie. Werkse :drugged:

Iedereen alvast weltrusten dan en tot morgen weer. :slapen:

goeienavond ladies…

ikke weer lekker gegeten bij paps en mams en met broer.
en zo stom. heel de dag zitten de tranen me al zo hoog, en weet niet waarom… gewoon optelsom van je eerst heel erg nietig voelen in de sportschool (komt niet vaak voor dat ik ergens niet goed in ben, dus vermijd die dingen graag) en dan allemaal frustratie’s op het werk en dan zit ik in de auto en dan vraag ik me af: waarom moet ik nou huilen? er is toch nix aan de hand, je hebt het goed gedaan/ aangepakt en alles is okey. maar dan zit ik in de auto en denk ik, owh als ik dan strax maar niet ga huilen en dan sta ik in de hal en dan zeg ik: doe nie zo mal, er is helemaal nix, en dan kom ik binnen en dan geef ik paps een knuffel en een zoen en dan… zomaar opeens :crybaby: en dan paps en mams helemaal geshockt: wat is er ? wat is er?? en dan is er nix, maar ben ik t wel ff kwijt… hahaha nou ja goed, raar mensen!!

ik heb veel drank voorbij zien komen :smiley: gaat helemaal goed komen!! tralallliiiieee trallaallllaaaa
hahahaa
@ toos, sterkte!!!
@ beps veel plezier bij marmaris!! doe ze de groeten en geniet dubbel, ook namens mij!!

Goeiemorgen,
Hier schijnt de :zon:, het is wel koud. Moest eerst krabben voor ik naar huis kon:(. Eerste nachtje gehad

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_banana.gif

, het was super rustig, iedereen bleef waar hij/zij hoorde, lekker in bed.
Ga ook zo mn mandje opzoeken, fijne dag vandaag, geniet van het mooie weer en tot ergens vandaag

Zo ook ik wakker(alleen ga ik niet naar mn bedje: Toos weltrusten!!)

Nog even alles op een rij, oorlogskleuren op en dan: ZM EN DÖNER!!!

Tot vanavond
(oh ja, heb ik toch voor maandag EN dinsdag een heel kort ochtendienstje erbij genomen. Toch de buffer nog even vullen denk ik maar…alleen werk ik dan wel 7 dagen. Maar maan en dinsdag dan alleen van 6-8.30! Ohhh komt allemaal goed!!!)

Een goede morgen vanuit een :zon:nig brabant!!!
Wat is dat lekker wakker worden zeg, zonnestralen die door een spleetje in de gordijnen op je gezicht schijnen. Ik ben in een opperbest humeur en maar hopen dat niets daar verandering in gaat brengen vandaag.
Mijn plannen. Eerst straks met J naar het voetbal en daarna duiken N en ik de meubelwinkels in. Alvast rondsnuffelen voor een bankstel, waar staat het mooiste, wat gaat het me kosten. Want ik moet het plaatje wel rond zien te breien he. Het klinkt misschien stom maar ik heb er zin in!! Later op de dag moet J weer zwemmen en dan is mijn dag weer gevuld.

@Roanna
Mooi dat alles goed verlopen is. De pijn valt zo te lezen ook mee met de hulp van de molletjes. Ben benieuwd volgende week, hoop dat de operatie het effect heeft dat ze verwachten.

@Bloem
Alles opgekropt en in tranen gisteren. Zit je ook niet mee de laatste tijd, lastige ‘vriendinnen’, kapotte adapter, de telefoon die maar niet wil komen, dan die eikel in de sportschool en dat gedoe op het werk. Moet er toch een keer uit meis, geen betere plek dan bij paps en mams want die hebben aan een half woord genoeg. Dikke kus voor jou!

@Toos
De 1e nacht in ieder geval rustig door gekomen, nog 2 te gaan en hoop dat de bewoners zich dan ook zo goed gaan gedragen. Voor nu lekker slapen en tot straks.

@Beps
Al startklaar voor de ZM. Veel plezier en die doner zal extra lekker smaken vandaag … geniet er van!

:dag: Goeiemorgen :dag:

Lief dat jullie me allemaal veel plezier wensen… Gaat vast lukken :smiley: :kus:

Maar meiden… JULLIE ZIJN NOG NIET VAN ME AF HOOR :wink: Hahaha kom zeker maandag ook nog online!! Anders moet ik jullie 3 volle weken missen :frowning: :crybaby:

Bloem: soms is je tranen laten lopen goed!! :kus:
Beps: naar de ZM en DONER… mjammie!!! :smiley:
Marion: veel plezier bij de voetbal!
J van Marion: kom op he!! Je kan het! Maak maar een paar mooie doelpuntjes!!

Voor alle anderen :dag: :kus:

Nou ik ga muziekjes downloaden voor de mp3 :smiley: :dag:

Goedemorgen op deze ook hier zonnige dag.

@Marion: Het eigenlijk een beetje ingewikkeld verhaal die operatie. Het komt er op neer, ze hebben van de week dus een apparaatje achter haar oor geplaatst ( een IC inplantaat) waarmee ze over een week of 6 mee aangesloten wordt op een soort van hoorapparaaat, waarmee na de therapie, je beter zou kunnen horen. Het schijnt al veel voor te komen dergelijke operatie’s, ook bij jonge dove kinderen.

Onze dochter heeft wat langer moeten wachten, omdat ze nog heel lang redelijk goed heeft kunnen horen, maar bij het ouder worden steeds verder achteruit ging en zodoende nu ook voor deze operatie in aanmerking kwam. Dus het spannends is eigenlijk over een week of 6 wanneer ze aangesloten wordt, of ze dan wat… en zo ja, hoeveel kan horen met deze apparatuur. Verder gaat het tot nu goed met haar. Heeft een beetje slecht geslapen, mede door de pijn in de nek die ze ervan overgehouden heeft, maar wel weer zal weg trekken. Tot zover. :slight_smile:

@Bloem: Ook voor mij heel herkenbaar en vooral als er ook even teveel op mijn pad komt, of is geweest en doe het dan ook, maar dan in mijn eigen, want bij wie moet ik het anders doen. Maar evengoed, lucht het mij meestal ook op hoor. :kus: Helemaal niet raar!

Nou, ik zit nog in de doll en ga nu ff showeren en ga dan ff schapjes doen, want vanmiddag krijgen we wat bezoek hier. Kan nu de dochter weer ff achter de pc, want die zit al fris en fruitig hier gewassen en aangekleed klaar.

Tot laters ergens weer. Doegi!!

@Cynthia: Jij ook nog een fijne dag. :dag:

@Marion: Jij natuurlijk ook en laat je gaan vandaag met meubels kieken.
J. zet 'm op weer vandaag he!!! :thumbsup:

Roanna: krijg zij dan zo’n plaatje op haar hoofd/haar??

@Cyn
Staat er eentje hier breed grijnzend je bericht te lezen :smiley:
Tuurlijk kom je nog even langs hier maandag want we kunnen jou hier ook niet missen hoor.

@Roanna
Dan blijft het nog wat langer spannend voor jullie!
Nu wisseling van de wacht aan de computer, zal wel wennen zijn om hem nu te moeten delen he :kus:?

Ook hoog tijd voor mij om te gaan douchen want loop ook nog steeds te ‘dollen’.

@Roanna
Ik ga vandaag op zijn hollands, kijken kijken … niet kopen :smiley:

@ marion veel plezier!!
@ roanna lijkt me ook zwaar voor haar om nog 6 weken te moeten wachten… en zwaar voor jou, computer delen etc…

ikke aangekleed, nog niet echt wakker, maar moet die telefoon ophalen en nog wat andere dingen in de stad. ga maar gewoon op de fiets anders betaal ik me scheel aan parkeergeld… opschieten dus
hasta la pasta!! :dag:

:thailand:**Cynthia: 24 Maart - 11 April Thailand rondreis:THAILAND:

**Crazymar: 26 maart: Marmaris
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar