TTT deel 116

@Cynthia: Ja, dan komt er zo’n soort van magneetje achter je oor te zitten die in verbinding staat met het ingeplant apparaatje, die ze van de week dus ingeplanteerd hebben.

@Bloem: He, he… eindelijk weer telefoon. Enneh… het zal inderdaad best zwaar zijn voor onze dochter, maar ik denk dat ze het eerder spannend vind. Enneh… voor mij hoeft het niet meer zo zwaar te zijn, want als we van de week weer op controle zijn geweest en het drukverband mag eraf, kan ze denk ik volgende week weekend wel weer naar haar eigen huisje. Ze ligt nu ook niet in bed ofzo, alleen even rusten zo nu en dan. We hebben dit zo voor de zekerheid even aangeboden, omdat iemand na een behoorlijke narcose toch nog wel enig risico loopt en onstabiel is, maar zodra dat gevaar voorbij is… lekker weer terug naar eigen huis.:slight_smile:

Nou, iedereen een fijn weekend verder. Wij krijgen zo nog even bezoek, dus tot vananvond ofzo ergens maar weer.

@bloem
De tranen laten vloeien, heerlijk toch het lucht lekker op.

@roanna
Goed te horen dat het steeds beter gaat met je dochter.
Volgens mij heb ik laatst zo’n operatie op tv gezien.

@bep
Loopt op de ZM rond en heeft waarschijnlijk al een heerlijke döner achter de kiezen.

@toos
Eerste nacht zit er weer op, hopelijk verlopen de andere 2 ook zo rustig.

@marion
Alvast kijken bij de meubelzaken, ideetjes opdoen voor straks.

@trl
C. gaat vast wel doorslapen, hij is er alleen nog niet aan toe.
M. sliep heel snel door en die kreeg de laatste voeding om 19.00. Bij G. duurde het veel langer en die kreeg ook nog een late voeding. Ieder kind is weer anders…
In ieder geval een dikke :kus: want het valt niet mee voor je!

@viva
Verplicht bij pa zitten en dan ook nog eens met dit mooie weer… :kus:

@Bloemmie: Ik had helemaal niet gelezen(niet gelezen uberhaupt) dat je er doorheen gezeten hebt!! Dikke kus lieverd, en mooi dat je het kon laten gaan. Want opkropen heeft geen zin, en nu lucht het op, dus nu alleen nog een extraatje van mij:

:kus: :kus: :kus: :kus:

Zo terug, niets bijzonders gekocht, make-up, luchtje EN… döner…

nu ff tv. House opgenomen dus die ga ik kijken
Tot straks :dag:

Zo, ik mocht weer ff op de pc. :nod:

We gaan zo even “uit eten” bij de mac. Wachten ff op de zoon die ook mee gaat.

@MK: Klopt, er was onlangs nog een docu van op tv geweest. Heb het zelf niet allemaal gezien, maar me dochter zei het en met die jongen heeft ze via de mail nog altijd kontakt en heeft haar ook geholpen en veel geadviseerd over het een en ander.

@Beps: Niet veul gescoord ook deze keer op de ZM!! Nouja, alleen er heen gaan is altijd al wel leuk.

Verder erg rustig hier. :paranoid: Iedereen zeker aan het genieten van het mooie weer.

Laterssssssss …

eventjes vluchtig FIJN WEEKEND!!!

Groetjes

Hallo ben ook weer thuis, moest naar Schiedam want mijn moeder ligt in het ziekenhuis. Gelukkig niets speciaals, ze ligt ter observatie voor een paar daagjes omdat ze duizelig was en een lage bloeddruk had.
Marion : naar voetbal. zwemmen en meubels kijken.dat is een druk daagje, leuk geweest?
Beps : naar de ZM geweest en niet teveel gekocht
Bloem : gisteren een beetje verdrietig maar dat mag hoor meissie, dat heeft iedereen wel een toch? en gelukkig zijn er dan altijd mams en paps
Toos : aan de favo dienst maar misschien vandaag nog een beetje van het mooie weer kunnen genieten
Cyn : is offline tot maandag en dan nog maar een nachtje slapen…:vak02:
Roanna : gaat gelukkig goed met dochter, ze pikt zelfs de pc al in:hihi:
vandaag kleinkids ook op bezoek bij mama
Viva : heeft zich weer helemaalopgeofferd op deze mooie dag om bij Pa te gaan assisteren met de visite
MK : ook nog ff op de thee geweest, kids lekker buiten aan het spelen?
Jac : kwam nog ff vlug prettig weekend wensen

@raak
Ja we zijn lekker buiten geweest, met dit weer krijg je echt het lentegevoel.

@jac
Eindelijk voel je je weer beter, het heeft echt lang geduurd.

@roanna
Eet smakelijk bij de mac, maar dat gaat vast wel lukken.

Zo lekker gegeten…haha…nou hoog culinair gehalte: tosti ham en tosti salami(met magere melk…ja het moet ergens gezond blijven haha)

Nu even niets, en dan straks crime night!

@Roanna: nog ffies volhouden dan is het jullie huis weer

@Raak: ook weer thuis, laten we hopen dat het voor je moeder meevalt…(haha lig nog steeds krom om je vermelding over je ‘belgische accent’!!)

@MK: Lekker van het weer genoten(wij ook hoor, lekker op t terasje bij Marmaris…en bij mn ouders even langs geweest op de camping…even want ze waren druk)

@Jac: Jij ook zo een weekend!!!

En nu…KOFFIE

mogguh, ben net wakker
ehm… goeienavond…

ikke op de fiets naar de stad maar was halverwege al dood, gosh wat deed dat zeer zeg. maar goed pakketjes gehaald, broek opgehaald, maskara gekocht, kaartjes opgehaald en snel naar huis want voelde al dat het niet zo goed ging. thuis de batterij in de phoon gedaan opgeladen en ben in slaap gevallen. werd echt net wakker, ff gauw boodschappie gedaan voordat de super dicht was, maar kon nix verzinnen om deze week te eten…
nu moet ik dus aan de slag met de telefoon maar helemaal geen zin in… komt wel…

voel me nie zo lekker dus ga zo lekker op de bank en dan zie ik morgen wel wat er allemaal nog moet/ mag gebeuren

Goede avond meiden!!
Ik ook weer thuis, het eten al weer achter de kiezen en de boel voor het grootste gedeelte weer opgeruimd. De rest zometeen maar eerst een bakkie en mijn nicotinegehalte weer wat op peil brengen.
Vanmorgen genoten van de zon en van een schitterende voetbalwedstrijd. Mooi samenspel en iedereen was fanatiek. Een genot om naar te kijken. En een mooie eindstand. Gewonnen met 4-0!!! En ja … hij had er weer eentje. Denk dat jullie oppeppende woorden hebben geholpen.
En dan de meubelwinkels. Tjonge wat is dat moeilijk om een mooie bank te vinden die ook nog lekker zit en niet schrikbarend duur is. Heb wel een hele mooie gezien.

@Bloem
Moet je nu toch de telefoon zelf gaan halen? Schandalig, dat hadden ze je ook wel eerder kunnen vertellen dan.

@Beps
Genoten van de doner en ruikt weer lekker.

@Roanna
Is lekker gaan maccen vanavond.

@Raak
Dat is niet zo mooi dat je moeder in het ziekenhuis ligt. Hopelijk valt het allemaal mee. Vorige week werd toevallig de oma van een vriendje van J opgenomen met dezelfde klachten. Bleek achteraf de combinatie van de medicijnen te zijn die de lage bloeddruk veroorzaakte.

@Jac
Jij ook een fijn weekend.

Bloem : luister naar je lichaam en als je moe bent gewoon lekker op de bank gaan hangen hoor:kus:
Beps : jaja da accentje he, sorry maar ben toch halve belg en dat ga je horen he:lol:
MK: ja he, hier ook absoluut lentegevoel

@ marion nee de postbode had de phoon woensdag aangeboden en donderdag en kon em vanaf vrijdag bij het postkantoor gaan halen. vandaag dus…

lekker met 4-0 gewonnen!! en jij genoten in het zonnetje, lekker hoor

@Bloem
OOO dat is een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht al wat schandalig.

Marion : goed hoor dat J weer gescoord heeft. wat zal je trots geweest zijn.
Wij denken zelf ook dat het een combinatie van medicijnen is. ze had andere gekregen maar zou toch wel schandelig zijn als mensen daardoor in het ziekenhuis belanden he

Ga ff bankhangen en filmpje kijken, the reader, weet zo wel te vertellen of het wat was:lol:

ja marion t viel mee :wink:

heb al veel telefoonnummers gekregen, maar mis er nog een paar…
gelieve per mail te versturen want in een pb laat ie em maar 1 sec zien…

Ikke in de pauze van crime-night…
zo iedereen is er weer zie ik

@Marion: Gaaf weer gewonnen…

mis trouwens TRL…

@Raak
Eigenlijk moet het niet kunnen dat mensen daardoor in het ziekenhuis belanden. Dat is toch een van de reden dat alle medicijnen die je gebruikt in de computer genoteerd staan. Tenzij het een allergische reactie is natuurlijk.
Ben altijd trots op hem hoor, alleen vandaag een beetje meer :wink:

@Beps
In DE stoel voor de tv.
TRL is idd stil de laatste tijd, ik maak me zorgen om haar, het is zoooo zwaar die gebroken nachten. Vooral als je ook nog aan het werk bent.

goedenavond meiden…

Ik ben brak, teleurgesteld en heb de p erin, tante kwam om 12 uur, Damber en ik waren al om 9 uur bij paps om de boel te doen…paps eigenwijs toch de vogel uit de kooi, alles weer onder gescheten terwijl we net alles schoon hadden gemaakt, vogel Jessy nog gebeten ook, en toen de visite kwam, had paps weer zo’n bui, waarbij ik hem zijn keel wel dicht kon knijpen, al met al tante naar het kerkhof gebracht, en wederom de boel opgeruimd bij paps en toen gewoon naar huis gevlucht…

Bloemmie :kus:
Raak voor jou ook :kus:, en beterschap met je moeder
Marion op bankenjacht geweest
Tlr. verstek laten gaan vandaag, voor jou ook een :kus:
Roanna, gelukkig alles goed gegaan met dochter, nog ff doorbijten en dan gaat ze lekker weer naar huis.
Beps zwarte markt geweest en tosti gegeten, voor de rest niet veel gekocht.
voor J. :king::king::king:, goed gedaan hoor weer er 1 ingetrapt
Toos aan de crock in de nachtdienst, nummer 2 deze nacht, gelukkig was het gisteren rustig en is iedereen in bed blijven liggen
Kaylo niet geweest vandaag.
Cynnie lekker vakantie, als ik je niet meer spreek meissie, ik wens jou en je ouders een geweldige vakantie in Thailand:lol: en geniet ervan.
Mk even een bliksembezoekje hier gebracht.

en toen was het een zwart gat, ik lekker op de bank en niet zo laat naar bed, moet deze dag maar heel snel vergeten…