Zo hier de laatste was erin, en dan ben ik weer klaar.
Hubs is in de tuin met de hogedruk reiniger aan de gang, dus dat kan ook maar weer gebeurd zijn.
Bloemmie lekker lang geslapen
Marion de Mounth Everest aan het beklimmen
Raak in de achtertuin
Roanna vizwiete
Toos op 1 oor.
Ik zo de ramen maar wassen aan de achterkant lekker dat spuiten, maar ik kan nu niet meer naar buiten kijken, en dat zou zonde zijn he, is de tuin weer netjes zie je er niets van.
Viva : wow jij bent al lekker bezig geweest, dit heet een vrije dag he :lol:
Bloem: ja was wel de bedoeling, maar is stervenskoud buiten, jakkie
Roanna : CD’s afgestoft ???:drugged:,veel plezier met je bezoek !
Marion : jij al lekker sportief bezig geweest en nu aan de Mount Everest beginnen
Beps : is al (z)wieberen
Toos : is over de helft van de nachtdienst, gelukkig maar he
zoo ikke ook weer terug, was inderdaad best koud en het lukt me niet om wakker te worden… nou ja, ik doe ook geen moeite…
wel al de belastingaangifte de deur uitgedaan. krijg wat centjes terug. de blauwe mensen zeiden in de brief dat ik dit jaar niet hoefde, jaaa daaaggg ben gekke henkie niet. een kleine 200 pleurie terug (hoop dat ik het goed gedaan heb)
Belasting moet hier nog, misschien eind van de middag dan maar…
Net het huis nog even gedaan, toen viessewiete gehad…
Nu dus omkleden en sporten…
Oh ja die Mount Everest lag hier ook van de week…maar das nog niet eens meer het 3-landen-punt…dus nog 2 geloof ik…(straks is de IS weer Was…)
Tja vrije dag wasdat??? Donderdag heb ik vrij …dan lekker weg met hubs naar preston palace…dat is pas vrij…tja schouder, ach hij zit er nog aan…wordt niet erger, en gaat maar langzaam beter, misschien ook wel mijn eigen schuld, maar ik kan toch echt de boel, de boel niet laten, zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar.
@belasting
Daar heb ik nu het boekhoudbureau nog voor. Ben echt een muts in dat soort dingen dus volgend jaar zien we wel hoe of wat. Wie dan leeft wie dan zorgt.
@Viva
Hij gaat in ieder geval vooruit, gebruik je de pijnstillers ook nog? Ik weet dat je geen zitkont hebt hoor. In ieder geval donderdag met hubs op pad, genieten bij Preston Palace.
Zo alle krachtapparaten en spiergroepen weer gehad, dinsdag maar voor de cardio(ben al 2 wkn niet geweest, en het was even genoeg!)
Belasting staat hier voor morgen op het programma(en voor vorige week en die week ervoor, maar zoals elk jaar weer op het laatste moment ach ja geen probleem hoor…)
En dan zien we weer verder… eten, hubbie slapen ik slapen en dan is het zomaar morgen…
Zo, alweer terug van de sportschool? Is de middag al weer om dan? Wa ga da snel dan.
Mijn viswiete ook weer weg. Hebben lekker even een kopje soep en broodje hier gegeten en even met hun moeder geknuffeld, dus dat hebben we ook weer gehad.
O jee ja, die belastingpapieren. Heb ik gisteravond uit zitten zoeken en morgenavond samen met mijn broer naar onze consulente. Die doet dat al meer dan 30 jaar voor ons. Heb er zelf ook de ballen verstand nie van, dus lekker door haar laten doen.
@Marion: Jij dus ook al lekker de IS weg? :was: Alles weer lekker schoon in de kast?
@Viva: Even arbeidstherapie gedaan vandaag!!! En ging het een beetje? Nou, lekker een paar dagen werken of wat je daar bij jullie werken noemt en dan even een paar dagjes weg. Heerlijk vooruitzicht. En van horen zeggen, is het daar hardstikke leuk.
@Raak is het nog gelukt om op een terrasje te zitten, al is het maar bij je eigen? Twas best koud he?
ja ik ben er, wakker is te veel gevraagd maar ik ben er hoor.
wasje hangt te drogen en probeer een beetje orde in de kaarten-chaos te scheppen maar is echt onbegonnen werk… pfff weet echt niet waar ik het allemaal nog kwijt moet…
bij ons is de sportschool in het weekend maar tot 2h geopend… anders danneuhm… had ik me nog schuldig gevoeld dat ik ook dan niet was gegaan
moet zeggen dat ik veel trek heb in foute dingen sinds ik dus begonnen ben met sporten… denk alleen maar aan friet met, broodje kebab, pizza, shoarma…etc.etc… :tssk: te slecht! hahaha
En ik heb ook gezondigd vandaag want ik heb lekker aan de chips gezeten. Klein bakje maar hoor, zei ze om zichzelf goed te praten. Maar het moet wel leuk blijven he. En we denken maar zo, als ik niet gesport had kwam er nog meer aan.
Oh, wat ben ik dan toch een simpele ziel. Ik lust dat alles niet eens, dus heb het ook niet gehad.:lol:
Ik heb vandaag 2 kopjes tomatensoep op, met net wat stokbrood erbij en daar doe ik het weer mee. Nou, oke… straks nog wel een banaantje en nu nog ff een toetje. Oh, ook best veel eigenlijk he?
Ach, wat maakt het uit!!! Als je je er maar lekker bij voelt toch?
Roanna : geen terrasje gedaan hoor, ben naar binnen gevlucht van de kou
Bloem : gelukkig sportschool al weer vroeg dicht vandaag:hihi:
Beps : heel klein beetje aan het snoepen, moet kunnen
Marion : vooruit jij klein beetje chips ook ok want jij had je best tenslotte al gedaan:lol:
@Raak: Ik kan me er wat bij voorstellen hoor. Als het zo door gaat, krijgen we miss dit jaar nog wel een 11 stedentocht. Brrrr… wat koud was het vandaag. Vanavond maar weer lekker een wijntje bij de warme kachel. Even de kooltjes weer op het vuur doen… :idea:
ja tis koud he??! brrr dat zonnetje is zo misleidend… toch maar weer lekker warme trui aan en dekentje om.
ik heb lekker broodjes gebakken met gezond spul erop