TTT deel 116

Goeieavond,
Vandaag niks van het weer meegekregen. Toen ik vanmorgen naar huis reed, miezerde het een beetje. Vandaag in coma gelegen, werd kwart voor 5 wakker.

@ toos nu wel lekker door kunnen slapen. je had het nodig :wink: nog 1 nachtje!! zet em op

Toos : lief dat je dan toch nog effies bij ons op de thee komt, hoop dat je vannacht ook weer een rustig nachtje hebt iig

@Toos: Met of zonder Zopi? Nou meid, nog een nacht en dan heb je het weer even gehad voor voorlopig. Zet 'm op hoor!

@Raak: En dan? Als je moet werken, mag je toch wel 1 wijntje drinken? Nouja, als je dat liever niet doet, ik heb ook nog lekkere andere dingen hoor! :unibrow:

@Bloem: Lekker met een dikke trui aan en dekentje om en nu eigenlijk ook nog schaatsen op tv, zou het helemaal compleet maken. :wink:

Roann : Dat is het probleem he, een wijntje neem ik nooit, maak altijd een flesje open en drinken dat lekker sammpies op en voor de zondagavond is dat een beetje teveel van het goeie:hihi:

Zo hubbie naar bed, beetje voorslapen zeg maar. Toos lekker geslapen, en iedereen zin in lekkers…

Ikke ben moe, maar moet even wachten met slapen tot hubbie er weer uit is
Morgen dus een soort van vrij(werken van 6-8.30 en verder niet die dag en zo de dinsdag ook) En heerlijk nietsen denk ik. Dinsdag maar weer eens naar de sportschool

Nu aan de thee, heb ik zin an

Beps : dat worden dan 2 zeer relaxte daagjes voor jou:tongue: nu lekker van koppie thee genieten

Hmmmmmm een wijntje, zou er zin in hebben, hou het maar bij koffie vanavond

@Raak: Ja, en als die eenmaal open is, moet je 'm eigenlijk wel leeg maken he? Dan beter niet doen. :stuck_out_tongue:

@Beps: Kom jij zo even lekker in een warm bedje!!! :wink: Hopenlijk hadden jullie vandaag geen hachee gegeten. :stuck_out_tongue:

Doe maar niet Toos. Straks pak je het verkeerde nog beet. :wink:

Toos: Morgen morgen mag je weer…in houden vandaag…je kan t!!

Ik ga maar weer eens naar de boerderie

Met zopi, had ik gisteren ook genomen. Zal blij zijn als het morgenochtend 7 uur is, dan om 8 uur nog even langs de assistente van dokter van der ploeg en dan mn mandje in. Verheug me er nou al op

@Roanna: Kan ik niet maken he om met een wijnkegel op te komen draven. Kan ik beter morgenochtend een lekker samosje nemen

@Beps: Succes met de eieren en zal aan je denken als je om 6 uur gaat beginnen

@Beps & Toos: Jullie wisselen elkaar haast af he?

Nee Toos, dat kun je zeker niet maken. Morgen weer. Neem ik die van jou nu zo dadelijk wel even.

Beps…al die eieren… dat kan toch niet goed zijn hoor! :biggrin:

Ja als Beps gaat beginnen moet ik nog een uurtje. Neem jij mij wijntje maar, geniet ervan

Doe ik Toos en dan geef ik wel weer een rondje in ADR. Oke?

Werkse straks hoor en de groeten thuus ook he!!! :wink:

@Roanna: Is goed hoor hou je eraan. Jij slaap lekker voor straks, sterkte met de logee en ook de groetjes thuis
Ik ga nog even socializen met hub, nog een fijne avond en slaap lekker voor straks:kus::dag:

@Toos: Ja dat is het lekkerste moment he, de ochtend, als je thuis komt, anderen aan een thee met beschuitje zitten, en jij je bel wijn in mag schenken…hahahaha

Nu nu niets…

Nou Beps…in ADR ook eieren zat. Dit was bijna iedere ochtend mijn ontbijt. Met ei dus! :thumbsup: