TTT deel 116

@Heyyyy Viva hoe is het meid?

Het is echt ouderwets druk hier op de al wat latere avond…

Hier trouwens ook voetbal…gedver…

Ja Jill gaat wel weer, heb ook het nodig voor mijn kiezen gehad afgelopen tijd.

@ raak ja joh, de ene keer breng ik jou thuis, de andere keer jij mij :wink: moet elke keer als ik een zelfde soort auto als de jouwe in de buurt zie rijden, ff kijken of jij t bent :smiley:

@ roanna echt niet normaal… zo’n zin en het duurt nog LANG!!

@ jill, verleren doe je het allemaal niet zo snel… je klept gewoon weer lekker mee en de rest gaat vanzelf!

Viva : :kus: dank je wel. Heb voor jou al een glaasje bijgezet hoor en de fles Rakilaat ik ook maar staan, Jill jij lust dat ook zo te horen, ben ik niet meer de enige enne Miere drinkt dat natuurlijk ook maar die is er nu niet

Maar zoveel met ons, hebben een zware periode achter de rug…en met jou…je appartement helemaal klaar. Weet nog dag je verleden jaar ook in april ging.

komt raak weer aan met d’r belsch accentje… zullen we d’r sevekes eens afleren, se?
dat kuisen we zo wel subiet weg

Oei dat is minder meid,ik zal proberen wat ttt terug te lezen want het is vervelend als je een hoop gemist hebt.

hihihi…dadelijk worden we hier nog aangeschoten…

Toos zit denk ik helemaal in de andere site.

Bloem ; als ik het ben toeter ik wel hoor:D Wordt weer geen vroegertje he???:unibrow:

tja kan ook een mega update geven met alle ellende maar dat schiet ook niet op…

Maar nu gaat het wel weer.

Amaai seffes moet ik me helemaal aanpassen hahaha ik praat wel belgisch maar ben en blijf nederlandse maar belgisch schrijven nope lukt niet

@ raak nee was te verwachten toen je de booze op tafel zette

@ jill succes met bijlezen :wink: dat gaat je niet lukken vrees ik

Bloemmie zoveel auto’s als Raak heeft zie je hier toch echt niet rijden…

zo’n mooie auto…en hij rijd, nee hij zweeft over de weg als een zwevend tapijt.

Nou, dan ga ik even in de Canadese bossen zoeken. :unibrow: Drinken jullie er nog maar ff een op mijn rekening. :wink:

Hahaha,krijg moeite om te volgen;)

Maar we hebben ook leuk nieuws hoor Tlr…heeft een zoontje…zo’n lekker mannetje.

Ja hoor wij drinken wel, pa Beps krijgt nog een hele kluif aan ons, toch:biggrin:
Kan ook niet wachten om te gaan, kijk er echt naar uit:vak01:

@Viva sterkte meid!!!

Meiden oppassen he moeten we straks nog in groep naar de AA

Roanna wat zoek jij in godsnaam in de canadese bossen???