@ raak, ja lekker, maar ik moet nog rijden… owh nee! hahaha
ik moet ook bekennen dat ik echt in hogere sferen ben als ik alleen al aan turkije en onze vakantie denk…
ik voor mij voor het eerst dat ik echt met ‘vriendinnen’ op vakantie ga en heb er echt zo’n mega zin in jeaaahhh
Jill : ja hoor geen probleem ken de weg in Belgie wel een beetje en hoor van Beps dat je bij mij “om de hoek” zit, dus komt helemaal goed:)
heerlijk idee he zo lang gaan en dan meteen weer een goed vooruitzicht
@Raak: Klinkt lekker, doe mij er maar een @Bloem: Ging jij niet een uur of zo geleden naar bed? Nog even helpen bevallen @Jill: Bevallen hier verleer je niet hoor, gaat haast vanzelf
Bloem : breng jou ook wel ff thuis hoor, tenslotte woon jij ook bij mij “om het hoekkie” dus drink maar eentje mee als voorpret
Roanna : is al een tweekleuren drankje soort van mix, weet zeker dat jij dat wel lekker vindt, zit de glaasjes en de fles op tafel. Is ie alvast leeg voor de bevalling, zijn vanaaf met een leuk groepje zo
Tjonge meiden, moet me de tandjes lezen, om het bij te krijgen.
Jill meissie fijn dat je er weer bent…en heerlijk 2x naar Alanya…zalig.
Tlr…kinderbijslag, ach alle kleine beetjes helpen idd, tipje doe gewoon 20 of 30 euro per kwartaal gelijk naar een spaarbank, en laat het staan, gewoon niet aankomen, is zo lekker als hij groot is…en naar de middelbare school moet, dan heb je dat extraatje.
Raak…meissie je weet het je kunt het hier kwijt, of per pb…niet opstapelen…
Beps aan het werk maar wel brak
Bloemmie aan het werk op het forum, en de foto’s
Roanna…nieuwe kaart op de foon van kokkie…hij moet bereikbaar blijven he tijdens het steken.