TTT deel 116

Beps,bedoelde idd Jill,foutje kan gebeuren he,was ondertussen ook met andere dingen bezig.

Bloem en toos,idd kleine aanvulling,maar zoals ik ook al zei,alles is meegenomen.

Toos,vrijdagmiddag naar de hypotheker en maandagavond komt die adviseur van de bank hier.

Niets sorry, gewoon gaan, je hebt het nodig, het is ‘medisch’ :unibrow:

Oke en nog een half uurtje zo en deel tig is geboren

@Hallo raak ja lekker gezellig doe er mij maar een,je brengt me zeker wel weer thuis als het niet meer lukt.

Spannend ik heb al zo lang geen geboorte meegemaakt,weet niet meer hoe ik moet puffen

moeten we ff het lijstje aanpassen voor Jill??

@ raak, ja lekker, maar ik moet nog rijden… owh nee! hahaha

ik moet ook bekennen dat ik echt in hogere sferen ben als ik alleen al aan turkije en onze vakantie denk…
ik voor mij voor het eerst dat ik echt met ‘vriendinnen’ op vakantie ga en heb er echt zo’n mega zin in :smiley: jeaaahhh

@Raak: Oh, lekker iets zoets. Ik mix het wel met jus dan. :zon02:

@Ja he Beppie ik heb een excuus

we zitten weer ouderwets door mekaar te kakkelen… :smiley:

Jill : ja hoor geen probleem ken de weg in Belgie wel een beetje en hoor van Beps dat je bij mij “om de hoek” zit, dus komt helemaal goed:)
heerlijk idee he zo lang gaan en dan meteen weer een goed vooruitzicht

Haha ja he Bloem ik gooi weer alles door elkaar he maar ik kan haast niet volgen ,dus mijn antwoorden hollen er een hele tijd achteraan

sow :eek: ik wil ook wel wat langer!! heb ik misschien minder last van heimwee? hahahaha

maar goed, vakantiedagen zo goed als op, dus moet blij zijn met wat ik heb…

@Raak bist dich vaan Mestreech?

@Raak: Klinkt lekker, doe mij er maar een
@Bloem: Ging jij niet een uur of zo geleden naar bed? Nog even helpen bevallen
@Jill: Bevallen hier verleer je niet hoor, gaat haast vanzelf

Nou Bloem… ondertussen dat hun aan het kakelen zijn, nemen wij even een drankje. Toch Toos? :unibrow:

Oh Bloem… heb jij er ook zo’n zin an? Nou, anders ikke wel hoor! :wereld:

Bloem : breng jou ook wel ff thuis hoor, tenslotte woon jij ook bij mij “om het hoekkie” dus drink maar eentje mee als voorpret
Roanna : is al een tweekleuren drankje soort van mix, weet zeker dat jij dat wel lekker vindt, zit de glaasjes en de fles op tafel. Is ie alvast leeg voor de bevalling, zijn vanaaf met een leuk groepje zo

Tjonge meiden, moet me de tandjes lezen, om het bij te krijgen.

Jill meissie fijn dat je er weer bent…en heerlijk 2x naar Alanya…zalig.
Tlr…kinderbijslag, ach alle kleine beetjes helpen idd, tipje doe gewoon 20 of 30 euro per kwartaal gelijk naar een spaarbank, en laat het staan, gewoon niet aankomen, is zo lekker als hij groot is…en naar de middelbare school moet, dan heb je dat extraatje.
Raak…meissie je weet het je kunt het hier kwijt, of per pb…niet opstapelen…
Beps aan het werk maar wel brak
Bloemmie aan het werk op het forum, en de foto’s
Roanna…nieuwe kaart op de foon van kokkie…hij moet bereikbaar blijven he tijdens het steken.

Whoeeeee mijn scootmobiel is op hol geslagen van die raki

Jill : nee van Tilburg maar werk in Arendonk, vandaar mijn bels accentje, he Beps ???:lol:

en doe mij er ook maar eentje Raak…heb wel zin in een borrel.