@TRL: Oef… wat is dat leuk om de eerste keer de kinderbijslag te krijgen. Dan besef ik weer… wat ben ik dan al oud…
dat is alweer zo lang geleden voor ons.
Ik werk tegenwoordig bij een servicebureau waar ze het onderhoud van cv-ketels aansturen(soort telefoonwerk, maar dan op service gericht) En ja 24/7 moet daar bereikbaarheid zijn…dus ook de nachten…
@Roanna: Kaylo…die ben je vergeten…![]()
@ toos, is het nu (naar jamaica) een ander hotel of dezelfde of…?
@Bloemmie: Ik dacht dat jij ging slapen(ja ging ik ook, maar is niet gelukt, moest balletjes draaien)
Oh… shame on me… :drugged: Ik was Kaylo vergeten te noemen en die had nog wel als eerste geboekt. Kaylo en hubs dus ook.
@Raak: Ik krijg wel een erge droge b**, mond nu hoor. Heb je nog wat?
Trouwens… als we een beetje doorkleppen, dan… ehhhh.![]()
ik zei dat ik nog veel moest doen voor ik (vroeg) ging slapen ![]()
maar heb de konijntjes gedaan… schone bak, eten etc… ben hier ook wel klaar, ff wat drinken en naar bed idd…
enneuhm je paps
grote mond!! hahaha
Ach, das niet het enige ‘grote’ van mn Paps, zn mond, zn buik ook, en zn eetlust, en …eh… zn oren hhahahahaha
Nog even en jullie kunnen heel dat hotel afhuren
Wij tellen ook af wij vertrekken de 17 de voor 1 maand
Bloem,geen brutale vraag hoor is €194,00 krijg je 1 keer het kwartaal,maar alle beetjes helpen.
Kaylo,lekker weer voor een maand naar Turkije.We gaan wel weer supersnel nu jij weer meekletst
Oh lekker Jill, het voorjaar, de zon die nog niet te heet brand…ohhh verrukkelijk
@Bloem: Het wordt hetzelfde hotel, alleen nu wat langer:cool:. We hebben er over nagedacht om 2 verschillende hotels te nemen, wordt wel veel gedaan. Maar op de VK gaven ze als advies om in Ocho Rios te blijven omdat het meer centraal ligt en het was ook wel een errug mooi hotel
Bedoel je Jill??
@ toos ja!!! en nu lekker lang genieten
@ beps en een GROOT hart!
@ jill aftellen!! misschien moeten we idd maar groepskorting zien te regelen bij ADR… ben er nog nooit geweest dus gaat wat worden…
@ trl das toch een lekkere aanvulling. niet mega veel maar genoeg voor een stel mooie stoere kleertjes ![]()
Heerlijk Jill en dan naar julie eigen appartement, neem ik aan?
@Trl: Alle kleine beetjes helpen toch? Kun je toch weer wat leuks voor doen. Wanneer moest je naar de hypothkr?
@Jill: lekker idee, een maand lang naar Alanya
Sorry Dames, maar was ff foto’s aan het zoeken voor Bloemmie en toen was ik weer helemaal in Turkije, duurde weer even voor ik mij los kon maken ![]()
Heb nu een flesje opengemaakt maar denk dat dat voor Toos en Roanna is dus zal maar meteen inschenken : heet Sheridan, maar is mij te zoetig, Dus neem zelf wel Raki/su, blijf ik toch een beetje in Turkse sferen he:unibrow:
Bloemmie : heb nog geen leuke lentefoto gevonden, maarre komt vast goed, heb zoveeeeel foto’s:o
Is heel gebruikelijk hoor een groepskorting als je met zo een bende gaat.
Hetzelfde voor de tickets.
Jill : hallo, mij ken je nog niet, ik ben Raak, fijn je hier te zien, drink je ook een borreltje mee? de rest ook?
@Toos voor minder ga ik niet,de reid is erg vermoeiend en eer ik weer een beetje mens ben moet ik terug hahaha
En ik zal maar meteen bekennen de 17 augustus gaan we weer tot 20 september sorry hoor:redface:
EN…Jill, Raak woont ‘om de hoek’ in nederland en werkt ‘om de hoek’ bij jou in Belgie…(nou ja, ongeveer dan)