TTT deel 116

@Bloem: Ik heb al in mijn archief gekeken, maar er zit niks lentes bij helaas.

@Toos: Ik weet waar je het over hebt. Die Jamaicastand toch, vlakbij die lekkere cocktalis, is het niet?

Hij weet nog wel hoe het toestel werkt ( hoop ik), maar had allang niet meer opgewaardeerd en hebben dat nu even laten doen bij T- Mobi**, omdat hij nog op Orang* stond. :drugged: Kunnen nu overal zo’n kaart kopen.

@Raak: Hier ook voetbal op, ( ze doen het goed he?) maar doe mij ook maar even wat lekkers.

@Beps: Nou, vind dat je nog aardig wat onthouden hebt hoor! :idea:

@Roanna: Precies, op die site zat ik. Was wel heel gezellig daar bij die bar he

HAHA jullie zijn niet normaal meer maar o zo gezellige meiden,wordt elke keer opnieuw zo hartelijk ontvangen.
MEIDEN JULLIE ZIJN TOPPERTJES!!!

@Jil: Je krijgt wat je geeft zeggen ze: Fijn dat je er weer even bent :kus:

Viva,wat een gave woning zeg,lekker ruim.

Toos,2 keer in het lijstje weer naar jamaica het is jullie van harte gegund.

Raak,:kus:

Jill,ook weer langs geweest was echt laaaaaaang geleden.

Beps,nog nieuws van Cyn?

Marion,:kus: dat je maar snel een goede baan mag vinden.

De eerste kinderbijslag binnen:biggrin:,gelijk een leuk setje voor C gekocht en van de week de rest.Heb nu een geruit broekje en een polo shirtje

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Heyyy Beppie alles goed meid?
jij moet zo nog een nachtdienst draaien?

Oh jee, meiden: Drank: Mn vader zegt: Die dames die denken dat er in ADR nog drank is als ze aankomen: HAHA WIJ ZIJN EERST en ze kennen het drinkpatroon van je vader nog niet :lol:

@Jill: :dag: Dat is toch vanzelfsprekend. Je hoort er nog altijd bij hoor en als je een poos niet komt, weten we de reden.

@Jil: Heb er 4 deze week(en dan een hele poos niet, zomertijd niet denk ik) ben op de helft. Vandaag weinig geslapen, maar werk met een leuke collega en heb 5 films…ach we komen er wel door… Hoe is t bij jou?? Je app in Alanya?? eh VERTELLLL

Oh en meiden: Let op de lijst: Jill is volgende week jarig…geen bloemmetje voor haar vergeten hoor(of we dat ooit doen!!)

@Beps: Dat gaat je vader toch niet menen? Nou, ik neem voor de zekerheid zelf alwel wat mee van het vliegveld. :biggrin:

Heyyy Roanna,maar het is wel superleuk om elke keer zo een ontvangst te krijgen.
Weet je hoe langer je wegblijft hoe moeilijker om weer langs te komen en dan denk ik kijk waar maak je je nu zorgen over?

Maar hoe is het met jou?

Had ik allang gezien, maar eerst is er nog iemand anders jarig. :biggrin: :crybaby:

haha Beppie,laat me er maar niet aan denken hoor alweer een jaartje erbij pfffff wil wel weer onderduiken hoor

Jillie: ik ben eerst aan de beurt, dus ach ik begrijp je…ik duik ook onder(onder de drank denk ik haha)

@Roanna: Mn vader meent dat wel, mn moeder laat het alleen niet toe :lol: :crybaby: :lol:

@Jill: Met mij gaat het goed hoor!!! Wij gaan in Juni weer naar Turkije op vakantie en zitten dan zo’n beetje dezelfde tijd in het zelfde hotel met, ff denken,

Beps, hubs en ouders van Bep, Toos en hubs, MK en hubs en kids, Raak met hubs, Bloem en Cynthia ( heb ik ze allemaal?), dus dat zal een dolle boel worden daar. :zon02:

Nou Beppie zo krijg je je nacht wel om he,wel fijn als het met een gezellige collega is.
Maar ik denk dat ik heel wat gemist heb,ik dacht dat jij kantoowerk deed?

@Beps: Komt wel goed hoor, aan de overkant kunnen we anders nog wel wat krijgen. Enne Roanna zou rum met honing meenemen (…miel) zo lekker, heb het van het weekend gedronken en ik heb ook nog wel wat samos
@Jill: Ik heb je gemist hoor en gezellig dat je weer langskomt

Voor de DDDérs onder ons:p

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

ja joh jill, jou vergeten we zomaar niet!@

@ roanna en kaylo en haar vent komen opdezelfde dag aan als ik en cyn

@ trl kinderbijslag!!! jaaaaa!! shopppuhhh!! hahaha

is dat nou veel? kinderbijslag…? of is dat een hele brutale/domme vraag?