TTT deel 116

Goedeavond ? inmiddels.

Wat is er weer veel gebeurd hier. Allereerst wat leuk dat Jill op de thee was geweest. Dat was een tijd geleden en hopenlijk kan je wat vaker langs komen Jill.

@Viva: Jullie ook gefelciteerd met het echt prachtige huis van zoon en schoondochter. Oke, inderdaad wel wat steriel, maar ik mag dat wel, alhoewel wij het niet zo hebben hoor! Mooie grote woning zeg!!!

@Toos: Het is nu bijna definitief dus. Oh meid, heerlijk voor jullie allen en dan ook nog iets in het vat voor volgend jaar. Wat een luxe :zon02:, maar het is jullie zo gegund!!

@Raak: He gelukkig, daar ben je weer. Alleen met niet zulke fijne berichten, maar je weet het he!!! Dikke kus voor jou. :wink:

@Marion: Ook al niet zulke fraaie berichten. He en ik had nog wel zo voor je geduimd, maar wie weet wat er nog op je pad komt. Je blijft er toch mee bezig, omdat het eerdaags gewoon moet, dus wij gaan gewoon door met duimen hoor en ook jij een hele dikke kus. :wink:

@Bloem: Zo te zien op je werk niet erg druk, of lijkt het maar zo?

@Beps: Ik denk nu thuis en vannacht weer werken dus werkse straks Beps.

Wij vanmiddag even naar de stad geweest. Misschien ( is nog niet zeker) dat kokkie eerdaags weer bij de boer gaat werken en moesten daarom ff zijn telefoon( die hij nooit gebruikt) optimaliseren. Ik vind het toch handig, dat hij die dan meeneemt als hij daar werkt.

Ik ben weer boven water, en ik zie JILLIE!!! ook haha!!!
Gaaf dat je af en toe binnenwipt meis!!!

EN verder is er weinig blijven hangen:

@Toos; lekker naar Jamming in Jamaica…lekker hoor gewoon doen!!!

@Viva: leuk huisje alleen heb ik er niets mee…

En toen was het klaar…nu eten

goeieavond iedereen !

Bloem : gefeliciteerd met je “benoeming” hoor !

Marion : jij ook gefeliciteerd met je foto ! Hij mocht er echt wel wezen !

Viva : prachtige foto’s. Helemaal mijn smaak, lekker strak. Vind ik echt heel mooi !

Verder niet zo veel te melden en zo meteen aan het eten beginnen (voor mij dan, ventje werken).

Iedereen nog een leuke avond ! :zon02:

Iedereen druk aan de TV vermoed ik ? Nu ja, zal dan tot morgen zijn !! Iedereen een leuke avond en een goeie nachtrust alvast :dag:

@Kaylo: Ik ben er wel hoor, maar had even koffievisite. Verder rustig hier he?

Ik ben er bijna niet!!
Ga straks weer werken, en nu ff nietsen

Dat zie ik Beps, dat je er bijna niet bent. Hi, hi. Ik ook eigenlijk niet! :vak02:

Ben er ook hoor, zat even te spitten op het net.
@Raak: Het gaat niet helemaal zoals het zou moeten, sterkte met wat het is:kus:. Denk trouwens dat de postduif de TL zelf aan het gebruiken is:crybaby:
@Marion: Nou had ik zo gehoopt dat het zou lukken, geen uren erbij. Het zal vast goedkomen, maar het wel balen en dat is denk ik zachtjes uitgedrukt:kus:

@Beps: Nog in slaapstand?

@Toos: Waar zat je bij te spitten dan? La me raden!!! :lol:

Trouwens… jij alweer niet naar ADR? :biggrin:

Hi, ikke ben er ook hoor, was ff een kort slaapje doen, nu hoofdpijn gelukkig stuk minder. Hier staat voetbal op maar heb geen zin om te kijken
Beps : werkse voor strakjes
Kaylo : ook ff langsgeweest onder etenstijd, dan is het hier niet druk he
Roanna : ja hoor, kokkie lekker telefoon meegeven, is voor je eigen rust veel beter, kan je af en toe ff checke:p
Toos : dus toch weer weg he?ga er morgen meteen achterna

Roanna : Toos probeert te ontdekken wat volgend jaar op de planning kan staan:slywink:

@Raak: Zou je denken? Als ik nu eens dit jaar in ADR heel erg mijn best doe, zouden ze ( Toos en hubs) dan nog barmeisjes nodig hebben voor op die reis naar verre oorden? :unibrow:

hihih…
ik was ook even druk…
eten koken, moderatoren etc etc…

heeft er niemand een foto voor de foto-wedstrijd… lente is een ruim begrip :wink:

Roanna : wie weet, plekje voor jou in de koffer??? Private butler :lol:
Ze zit wel heeeeeel diep te spitten he, reageert geeneens op ons
Ik heb een borrel nodig, iemand zin om mee te drinken? Maak ik een flesje open:D

Bloem : april is pas 1 dag oud he, maarre zal wel ff zoeken hoor.Probleem bij mij is altijd dat er mensen opstaan en die wil ik niet zomaar in een wedstrijd neerzetten:p
Misschien zit Toos daar wel naar te spitten:teeth:

@Raak: Hoofdpijn gelukkig minder. Nee zat niet te kijken voor volgend jaar. Roanna had het goed, zit op een site die ik op de vakantiebeurs had gekregen.
@Roanna: Kokkie weet toch wel hoe de foon werkt he anders heeft hij er nog niks aan. Het is moeilijk te geloven, maar na juni voorlopig geen ADR meer in de zomer

Zo meiden, ik ben er ook. Niet meer geslapen, heb nacht met een gezellige collega, wel al films gehuurd, dus dat komt ook goed. Vannacht die van die 2 bruiden op 1 dag(bride wars) gekeken: EEN TOP CHICK FLICK echt!!! Heerlijke film!!!

En verder blijft er niets hangen sorry…(raak weer in town, bloemmie druk met ‘haar’ forum, roanna wil bartenden in verweggiestan bij Toos en hubs…en Jillie is langs geweest)

@Raak: Lekker, lust wel een borrel. Je hebt vast wel wat lekkers onder de kurk
@Roanna: Zou je denken dat hub wat loslaat, zou zomaar kunnen. Hij kan moeilijk iets geheim houden
@Bloem: Ga eens even kijken, heb vast nog wel wat

jaaaa boooozeeee!!
owh nee… moet nog van alles doen en wil wel eens een keer vroeg naar bed :retard: as ussual… lijk toos wel die zegt niet meer in ADR te komen :wink: