Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Zo is het en we wilden het nog een keer overdoen en al helemaal na alle ellende. Het is zoān rare dag vandaag. Ze zou vandaag jarig zijn geweest, vandaag wordt het voorlopig koopcontract door de kopers getekent, het bedrag staat vandaag bij de notaris op zijn rekening, de auto wordt verkocht vandaag en we hebben een reis geboekt. Het heeft allemaal zo moeten zijn, kan haast niet anders
Goede middag meiden!!!
Hoe is het met jullie?
Leuk om te zien dat jullie na al die tijd nog even heftig doorkletsen,dat kom je zelden tegen.
Het is rustig hier,spring later nog wel eens binnen denk dat iedereen van het zonnetje geniet?
Knuffel Jill
Hey Toos!!!
Ach het gaat wel weer een beetje heb een slechte periode achter de rug.
Maar ik hoop stilletjes op het zonnetje en dan zal het wel weer beter gaan toch?
En met jou?Hopelijk alles ok?
hoe is het?! heb je al een huissie in Alanya kunnen strikken? wanneer ga je weer?
geniet maar lekker van het zonnetje. lekker nu al zulk lekker weer⦠mmhh
Hi Dames, sorry dat ik jullie beetje verwaarloosd heb maar heb op het moment beetje veel aan mijn hoofd, zowel zakelijk als prive. Ik heb jullie altijd wel in de meeleesstand staan hoor vanaf het moment dat ik de computer opstart alleen vergeet ik hem tegenwoordig soms af te sluiten. Dus als jullie denken nou nou die is nog laat of nou nou die is vroeg, NOT, vergeet ik het alleen. Komt allemaal goed want het zonnetje schijnt tenslotte ook weer he.
Trl : heb echt een leuk huisje voorbij zien komen, hoop voor je dat het financieel haalbaar is
Bloem : heeft x niet meer gezien, ook geen tickets geloot, maarre wel het beheerderschap gekregen, dikke proficiat, echt verdiend hoor meis!!!:kus:
Beps : heeft weer mooie teennagels en kan wel een zwerm bijen gebruiken
Cyn : ook berichtje gestuurd dat ze het allemaal fantastisch hebben
Viva : heeft een leuke post hier geplaatst en echt herkenbaar ook.Problemen met lenzen en werkt nu bij in het archief. Wat een leuk huis van je zoon en schoondochter, ook een proficiat waard hoor
Roanna : heeft al een flink zomers gevoel en loopt de hele dag te fluiten
Toos : YESSSSSSSSS, jullie gaan naar Jamaica, goed zo meisje!!! vandaag een vreemd gevoel bij deze dag, heeft waarschijnlijk echt zo moeten zijn
Marion : bij jou is uit de zwerm 1 bijtje geland maar heeft toch zijn werk gedaan
Hans : Jij hartelijk bedankt voor je werk hiero in al die jaren.Hoop dat je van het Griekenlandforum ook veel plezier mag beleven. Wens je daar veel suc6 mee en hier gaat het allemaal goedkomen hoor, ben er van overtuigd
Vanaaf kom ik waarschijnlijk wel langs hoor, dus tot laters:dag:
Middag meiden ā¦
Ik in een baalstemming vanmiddag, geen extra uren meer door verschuivingen intern en stagiares. En zoals altijd ⦠het budget. Ik zou zo graag zeggen āhou die paar uur ook maar, op deze manier hoeft het voor mij niet meerā, maar voor die paar uur verdien ik lekker en durf het nog niet op te geven want er moet wel brood op de plank komen straks he. Maar goed, het zal ook wel weer zakken.
@Raak
het hoofd loopt een beetje over :kus:voor jou.
@Jill
Hey meissie, wat fijn dat je ook weer even langs komt!!
@Toos
Een vreemde dag voor jullie, de verjaardag van je schoonmoeder en dan gaat alles getekend worden. Heeft idd echt zo moeten zijn denk ik.
Wat gaaf zeg, met zijn zessen naar Jamaica. En daar gaan jullie deze keer alles dik en dubbel inhalen wat jullie de vorige keer gemist hebben. Moet lukken in 16 dagen he!!
@Viva
Een huis voor je zoon en schoondochter. Ziet er mooi uit hoor, ben helemaal weg van die houten vloer.
En verder ⦠zon, mist, wat moet ik aan vandaag, ook heb ik sneeuw voorbij zien komen. Nu eerst maar even J ophalen bij zijn vriendje want moet vanavond nog even naar de verjaardag want zus is jarig.
@ marion :kus: niet leuk van je werk⦠maar misschien heb je binnenkort wel 3 banen om uit te kiezen en kunnen ze het allemaal in hun haren smeren⦠jammer snap je baal gevoel :kus:
ik ga zo maar eens naar huis, komt nix zinnigs meer uit nhandenā¦
Bloem : dank je wel en tuurlijk weet ik dat jullie er zijn en ben ik ook blij mee:D
Marion : dat is idd vervelend he, maar denk lekker alleen aan jezelf en J en het geld dat je iedere maand gestort krijgt, dat is wat telt
Ikke ook naar huis, heb hoofdpijn, zware vergadering gehad vanmorgen.:unibrow: