@Roanna::dag:, waarschijnlijk toch met arkevlaai. Het kan bijna niet anders of we moeten met martinoor, maar dan hebben we een tussenstop in miami en zouden dan pas de volgende dag verder kunnen, zowel heen als terug. Kun je net zo goed een vertraging riskeren, ben je net zoveel tijd kwijt
@Toos: Ach welja. Je weet in iedere geval wat je kan verwachten, omdat je het aleens hebt meegemaakt en als alles dan toch goed verloopt…is dat mooi meegenomen. Wie weet, heben ze er toch wel van geleerd van al die klachten. Jullie gaan… en dat telt! :zon02:
:dag:
@ toos jeaahhh geweldig!! lekker naar jamaica! goedmaken wat er de vorige keer mis ging en gewoon genieten!! nice
overigens is de VIP prijs volgens mij maar voor 1 maand… don;t ask me, redactie heeft het ‘aangeboden’
@Bloem: Ik wist ook niet zeker voor hoelang het was, het is dus een maand.
Ladies…i am going.
Laterssssssssssss en blijven genieten van alles he? ![]()
Toos wat heerlijk voor jullie en dan nog wel 16 dagen…
zalig… mmhmhh wijvende palmen… mhmhmhh
Toos dus het wordt in september geen adr voor jullie??
@Viva: Nee geen ADR in september, maar dat hadden we toch al besloten. Deze zomer (voorlopig) voor het laatst
ja ja
geloof er nix van
dit jaar voor het laatst, okey… ![]()
hihih Dat heb ik je eerder horen zeggen, volgens mij is dit de 2e keer dat je daarna al weer gaat hihihihi
Haha dat is ook zo, we willen misschien nog wel een keer terug in het najaar, maar dit jaar dus niet meer
Nou meissie het is jullie van harte gegunt.
Trouwens onze zoon en schoondochter hebben een huis gekocht…a.s vrijdag moeten ze het voorlopig koopcontract tekenen.
Ik krijg ADR echt niet gebogen bij hub volgend jaar, hij heeft andere plannen. Ik weet nog niet wat, is een verrassing. Het enige wat ik weet dat het niet nast de deur is
@Viva: Gefeliciteerd, voor hun ook en wens ze veel woongeluk straks in hun nieuwe huis