wilde naar bed maar besefte me ineens dat de foto wedstrijd was afgelopen :retard:
@ marion van harte met je prijs!! ![]()
en de nieuwe fotoās kunnen geplaatst worden⦠verzin alleen telkens onderwerpen waar ikzelf nix van heb
hahahaā¦
wilde naar bed maar besefte me ineens dat de foto wedstrijd was afgelopen :retard:
@ marion van harte met je prijs!! ![]()
en de nieuwe fotoās kunnen geplaatst worden⦠verzin alleen telkens onderwerpen waar ikzelf nix van heb
hahahaā¦
alright⦠nu ben ik wel klaarā¦
had nog wel fotoās die bij het topic passen ook!
truste!
@Bloem: Ik ga eens kijken of ik nog wat heb, maar denk het nie.
Ik ga er ook van tussen. Iedereen voor zo lekker slapen en morgen gezond weer op.
Weltrusten all. :dag: :dag:
Voor iedereen welterustenā¦
en hiep hiep hoera voor Marionā¦gefelciteerd met je prijs.
O ja natuurlijk⦠Marion⦠gefeliciteerd. Was was ook alweer de prijs? Bamboefiets he? Nee, hoor⦠je hebt het verdiend. :dope: Het was echt een loepzuivere mooie foto. ![]()
Marion wint een vip-lidmaatschap(ik weet alleen niet voor hoelangā¦) Dus krijgt ook zo een mooie balk onder haar naam!!!
Zo net tv gekeken over Jack de Prikker hier in L-town. Zag hubbies witte busje nog staanā¦
De avond van de steekpartij hier waren we nog in Thailandā¦(of al in het vliegtuig denk ik) maar toen stond het busje op de opritā¦(wel zichtbaar, maar zo kort dat je het moet weten!)
Nu mn haartjes drogen en naar mn werkā¦en dan heb ik de helft van de diensten er al weer opzitten
Nog even snel ⦠mag ik toch als (bijna) VIP gaan slapen ![]()
Thanks voor degene die op mij gestemd hebben!!
En dan verrassend nieuws, Hans draagt het “beheerderschap“ over aan Bloem.
Hans bedankt voor je inzet hier en veel succes als beheerder op het Griekenlandforum. Hoop dat het net zoān succes gaat worden als het Turkijeforum.
En Bloem, jij natuurlijk veel succes als onze forumbeheerster. Maar dat gaat je zeker lukken, daar ben ik van overtuigd.
En dan ⦠welteruste allemaal. Tot morgen.
Zo ondertussen is het weer 6 uur, mag ik nog een ruime 2 uur
Dan wel meteen naar bed, want ⦠in de middag vergadering, en daarna nog even praten over mn rooster, dusā¦we zien welā¦
Tot vanmiddag
[SIZE=4]Marion: 28 april t/m 11 mei Side
[/SIZE]
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog ā¦
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
Bloem,gefeliciteerd met je nieuwe functie hier.
Marion,gefeliciteerd met het winnen van de foto wedstrijd.
Allen een fijne dag
mogguh,
het was weer lastig wakker worden vandaag. beloofd weer een mooie dag te worden⦠had al weer een groot klerenkast probleem⦠te warm, te bloot, te koud in de ochtend⦠blablalbalā¦
allemaal een heerlijke dag!
Goede morgen, en hij is er weer ⦠de zon!!
Snel mijn ontbijt, optutten en dan op weg naar kantoor.
Goedemorgen hier ook al het zonnetjeā¦
Tja kleding probleem ik weet zo ondertussen ook niet meer wat ik aan moet trekken hoor bloem, een bloesje en een truitje er overheen of eronder is het meest op zijn plaatsā¦s ochtends is het zo koud, en gistermiddag zonder jas buiten in de tuinā¦
hoe wordt je ziekā¦zo dus hihihihihih
Iedereen werkse, heb wel iets te doen maar niet veel.
Ikke thuis, hier mist!!! EN HOE
Nu ff bijkomen(nee geen eieren rapen) en dan lekker slapen
Tot vanmiddag/avond
Goedemorgen.
Nou, hier zit ook alles dicht van de mist. Kan nog net de huizen aan de overzijde zien, maar zal wel tijdelijk zijnā¦![]()
Doe gewoon nog de winterkleding ( nouja, trui met lange mouwen) aan en we hebben ook nog lekker de kachel aan hoor. Tja, die monteurs van Beps, moeten toch nog wel wat te doen hebben he!!
Werkse iedereen en Beps⦠slaap lekker die paar uur.
ja die kachel gaat bij mij na 7-en ook nog aan hoor⦠alleen hier op t werk is het 's middags echt warm⦠lekker hoor, maar wel lastig met kleertjes enzo
Hier geen mist, maar volop de zonā¦
hoorde trouwens gisteravond op de tv dat er nog sneeuw en hagelbuien waren geweest in nederland.
Het is hier nog heiig, maar het sunneke probeert er al door te komen, dus dat komt wel goed vandaag. :zon02:
Nu ff aan de koffie. ![]()
Goeiemorgen,
Hier schijnt de zon volop, ben nog niet buiten geweest, weet niet of het koud is. Vandaag een vrije dag en weinig plannen. Straks komt er iemand naar de auto van schoonmoeders kijken, kan ook maar weg zijn. O ja mag binnenkort nog een keer in het lijstje, als er niks tussenkomt gaan we in oktober met zn zessen 16 dagen naar ⦠Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
@Marion: Gefeliciteerd met het winnen van de fotowedstrijd, Wow je gaat dit jaar verder als VIP door leven
@Hans: Wil je bedanken voor je inzet in al die jaren en wens je veel succes bij het griekenlandforum
@Bloem: Gefeliciteerd, jij verder als beheerder. Gaat helemaal goedkomen met jou als baas van al die kakelende dames hier
@Toos: Mogge.
Wat een geweldig nieuws.
Wel weer met Arkevlieg ? Ha, ha.
Nou, het is jullie van harte gegunt hoor, na al de toestanden van de laatste tijd. Heerlijk vooruitzicht weer. :wereld:
Geniet van je vrije dag. Hier nu ook volop de zon.