TTT deel 116

ja misschien is het gewoon weer een kwestie van wennen…
mams had een nieuwe zonnebril op sterkte en liep ‘te klagen’ dat ie niet varifocaal en/of ontspiegelt was, want dat was ze niet gewend… hihi

Lenzen heb ik gehad, maar ben blij ze kwijt te zijn!! Met een as-afwijking in je lens is dat gewoon prut!!

@BLoemmie: Je uitgesloofd op de app?? Welke??? Maar nu rust…neem en geef de rust aan t lijf!!

Ik net nog ff getukt, nu ff tv, en dan weer werken…

@beps : heb ze allemaal gehad and then some :wink:

Goede avond allemaal.
Lekker rustig geweest vanmiddag, ben ik ook vlug bij gelezen … brillen, lenzen, teennagels die er mee doorkunnen en die er niet uit zien, drukte op de weg, poetsen, zemen en hard werken in de sportschool.

Geloof dat ik het dan een heel eind gehad heb he? Hier niets meer te melden dan dat ik vanmiddag ook eens een beetje ijverig geweest ben. Het was dan wel geen hele zwerm maar 1 bijtje is al heel wat voor mij de laatste tijd.

Beste Dames,

Ik draag het beheerderschap over naar Bloem,mede door haar inzet/kennis.

Vond dat jullie het als eerste moesten weten,ik ga me bezig houden met het Griekenland forum en zal als moderator bezig houden hier met medische gegevens.

Bloem wordt algemeen beheerder over het Turkije forum,ik wil je als 1e feliciteren,je verdiend het meis…

Heeft niks te maken met druk bovenaf,het is mijn eigen keuze.

Haar inzet is top,ze kan ons forum laten groeien,mede door haar wisselwerking met Sietske.

Mijn taak zit er op,heb het groot gemaakt,mede met jullie bijdrage,we moeten vooruit kijken.

jullie ex-beheerder,

Hans.

@Hans: Nou, dan wil ik je toch even bedanken voor al jou inzet van de afgelopen jaren. Ik weet, dat het soms niet altijd makkelijk was tussen al die kakelende “dames”, maar vind dat je het toch goed gedaan hebt. Veel succes met het andere forum en het ga je goed. :dag:

Groetjes van Roanna (Anky), die het toch fijn gevonden heeft, ooit met je kennis te hebben gemaakt.

@Bloem: Oh… die apparaten. En ik maar denken op je werk. Dacht ook al… waar heeft ze dan in hemelsnaam opgezeten? Het kwartje valt nu een keer bij mij. :unibrow:

Ik heb ook een zonnebril met varifocusglazen, of hoe ze mogen heten en dat is heerlijk en handig.

Hans veel succes…
EN een nieuwe ‘baas’ haha!!! Goh Bloem, moet ik nu U zeggen(en ik weet gewoon nog van niets!!! JIJ!!!)

@Marion: Je hebt ook hommels he? Misschien zijn die wel bij jou aan het werk geweest. Zijn wat groter, dus krachtiger. :slight_smile:

@Nou Bloem…, welkom hier als beheerder! :thumbsup: :wink:

Ik laat het jullie weten hoor hoe de lenzen bevallen, heb ze nu maar uit gedaan en mijn varifocale bril weer op. en idd Beps met een as afwijking is het waaaaaaardeloos. Dat weet ik van mijn schoonzus.

Hans dank je wel voor al je jaren beheerderschap, en veel succes met het griekenlandforum, hopelijk wordt het net zo groot als dit forum

Bloemmie meissie gefeliciteerd met je beheerderschap, dat heb je verdient…kus kus kus.

Marion hommels aan het werk gehad…lekker gevoel he de boel weer aan kant.

Heb nu dus 2 brillen en lenzen, laat van mijn ene bril wel een zonnebril maken…gewoon met een voorzet stuk, het is niet goed voor je glazen om steeds dat ding eraf te trekken,dus ik laat hem er maar gewoon op zitten, heb ik dus ook een zonnebril varifocaal…ga niet nog meer geld uitgeven voor extra kijkers nietwaar.

Werken die hommels ook zelfstandig???
Kan hier wel een zwerm gebruiken(tenslotte verjaardag dit weekend…)

Heb Raak ook al een paar dagen gemist…zeker weer buitenlandse bezoekers waar ze druk mee is.

Beps geen idee wat hommels doen…of ze het zelf kunnen.

Nou ja, ik moet slapen he…dus vandaar…(overdag dan bedoel ik…) en ben vrijdag middag pas weer een btje boven water

gaaapppp
ikke ga slaapie doen, zooo moeee…

@ roanna hahaha nu snap ik dat jij em niet snapte
@ beps weet t zelf ook net 2 sec dusseuhm…

en dank u dames, dank u. weet niet of ik er echt mee gefeliciteerd kan worden, word nu al dagelijks bestookt met ‘onzin’ mail om tips, maar goed… we gaan het zien…
denk niet dat er veel gaat veranderen…

nu igg zeker niet want ik ga lekker slapen!! zzzzz

@Beps: Ja…04-04 moeten de hommels geweest zijn. :smiley:

Volgens mij was Raak gister wel een hele tijd op de …ik denk… meeleesstand. :paranoid: Wie weet, zat ze ook wel vandaag in Den Haag bij die hoge heren haar doekjes te promoten. :tongue:

@Bloem: Sleep well en bonne nuit. :slapen:

Oh ja alleen:

Op ned 1 opsporing verzocht: Steekpartijen in lelystad:
De 1ste is hier voor de deur opgenomen

Roanna,weet zeker dat Bloem het goed gaat doen,heb daar alle vertrouwen in.

Het is een beslissing van mezelf en laten we haar steunen,met z’n allen;ik zal altijd aanwezig zijn op het forum,het is immers mijn geestekindje,maar kan het met een gerust hart overlaten aan haar.

Dit forum is niet makkelijk,hulp heeft ze van ons nodig,de’'harde kern"heeft haar nodig,jullie dus vooral,

Hans.

I

Die hoort erbij meis… Maar we gaan ervoor…we zijn er voor elkaar, het Team staat achter je, ik helemaal haha!!!(maar dat stond ik al!)

Hans kan gerust naar Griekenland ‘afreizen’ hier komt het goed :nod:

@Hans: Daar heb ik ook alle vertrouwen in, dat het goed komt met Bloem als forumbeheerder. :thumbsup: Maak ik me geen zorgen over.