He Toos ook weer hier, neem ook nog een borreltje erbij…
Ik zet hier wel een schaaltje tapas neer, dat lust ik toch niet. Beps er zit ook komkommer voor jou bij…
He Toos ook weer hier, neem ook nog een borreltje erbij…
Ik zet hier wel een schaaltje tapas neer, dat lust ik toch niet. Beps er zit ook komkommer voor jou bij…
@Viva wat drank al niet doet met de mensen he
Viva : je maakt me nog aan het blozen:lol: dank je wel
Jill : is een grapje hoor, woonde 11 jaar in Belgie en 26 jaar in Brabant, maar ben een Schiedamse en echt geloof me : dat hoor je !!!
Ik kan het even niet meer bijbenen hoor, maarre Roanna in de canadese bossen? Als Bloem dat nou zei dan kan ik me er nog wat bij voorstellen
hihihihi…ik ook niet…
en Raak nee je hebt geen allerdaagse auto, dus je hoeft niet te blozen.
@Raak: Had jij geen belgisch accent, dat was jij toch die dat zei:D
hahahah ja ik dacht ook al?
misschien een bepaalde foto bij raad het plaatje ofzo??
maar dames, ik ga ff het lijstje er weer bij pakken, lullen jullie t hier ff vol, maak ik een nieuw topic en kan ik gaan slapen ![]()
Toos en Viva : dacht al dat ik niet meer kon volgen, maarre ligt dus niet aan mij, gelukkig
Viva : lekker, olijfjes erbij?
Ach Jill soms is het wel eens lekker om door te zakken, terwijl ik helemaal niet drink.
Nou even doorkleppen, moet er morgen vroeg uit en krijg al kramp
Tuurlijk Raak maar wel de groene, de zwarte lust ik dus echt niet.
Bloem : zijn we al druk mee bezig, zoals het er nu uitziet moet je nog ongeveer 5 min. je ogen openhouden;)
@Bloem: Alweer;). Zo vaak zeg ik niet dat ik voorlopig niet meer naar ADR ga:D
Nou nu gaat het heel hard, als Toos kramp krijgt dan weet je het wel…kom maar op met de handdoeken en warm water.
Dames : bevalling is nabij en waar is Roannaaaaaa???
die is in het canadese woud… ofzo…
Jill je valt met je neus in de boter/olijven/drank…een ouderwetse bevalling met bijna iedereen online
ik ben er klaar voor hoor
strax slot erop, deur dicht, licht uit en deken over… ![]()
De olijven mogen jullie wel hoor, is geen punt hoor, die lust ik echt niet
Roanna die is hem gepeerd…altijd he…hihiihihii