TTT deel 116

JAAA dat gevoel heb ik ook Bloemmie: TRL in een lekker huisje, lekker de ruimte, niet meer op elkaars lip(niets mis met je huisje nu, maar voor C zoveel lekkerderderder,…)

Nu ff chillen zeg maar…

@TRL: Mooi zo. Het begin is er… nu de rest nog. We waren toch al aan het duimen, dus gaan gewoon door. :thumbsup:

Hey babbelaars … jullie hebben nog lekker gekletst vanmiddag.

Toos nog ff langs geweest maar die moest gaan croccen.
Het huis van TRL bekeken, ziet er mooi uit meis. Moet gaan lukken vind ik!!! En jazeker … aan het eind van de week komt de h*potheker.
Cyn geniet in Thailand en gaat koken morgen.

En meer is er even niet blijven hangen.

pling :eek: huuuuuuuuuuuuuuu: nieuwe email van os2010

huuuuuuuuuuuu paniek nie peeuwen… iekkkkkk kadoekedoek kadoekedoek

We moeten u helaas meedelen dat u bent uitgeloot en wij u derhalve geen entreekaarten kunnen toewijzen.

*De lotingvolgorde voor toewijzing van entreekaarten voor de vrije markt blijft gehandhaafd tot 31 oktober 2009. Indien opnieuw entreekaarten voor de vrije markt in Nederland beschikbaar komen dan zal voor de verdeling hiervan de lotingvolgorde worden aangehouden. Na 31 oktober 2009 vervallen alle nog openstaande aanvragen.

diepe zucht… jammer maar helaas, kan ik nu wel me gaan richten op andere reisjes… wel alleen een beetje jammer dat als er dus toch nog kaarten vrij komen op de een of andere manier voor 31 okt, dan ik dan volgens mij nog steeds verplicht ben om ze te kopen en dus af te nemen…

maar goed… turkije/ calgary/SLC here I come!

Tlr. heb ook even gekeken, wat een leuk huis zeg…ziet er strak en vriendelijk uit, en net zoals Bloem zegt…kan C. lekker rond hobsen.hihihihii…

Bloem heuuuuu wat jammer:crybaby:, vraag me trouwens wel af of je ze echt af moet nemen in de 2e ronde…getsie…nou misschien heeft het zo moeten zijn…alles heeft nu eenmaal zijn reden nietwaar…:retard:

@Bloem
He toch … dat is VET BALEN!!!

ja ach, ik vind het eigenlijk niet zo erg… heb me er al een beetje bij neergelegd… was leuk geweest als het zo had gekund, aan de andere kant, voor datzelfde geld voor die 5dg kan ik nu wel (of niet) 2 weken noordamerika doen… we zien het wel…

Bloem waar denk je dan aan bij noord Amerika…???

Inderdaad Bloem… sund, :tssk: maar wat je al zei… je kunt je nu op wat anders gaan richten en wie weet hoe het allemaal nog gaat lopen.

JAMMERRRRRRRR Maar zoals je al zegt: Richt je op de rest van de wereld…toch Jordanie???
MAAR… wel jammerdebammer…:kus:

Bloem,helaas,jammer,maar nu misschien wel weer wat anders van de wereld zien.

Pc doet het ineens weer,had voor de zekerheid die van me ouders al meegnomen,maar de mijne doet het gelukkig weer,moet het nog ff volhouden,in juli worden de ‘oude’’ pc’s pas verkocht op het werk,voor weinig.

Marion,jazeker ik **ga **naar de hpothk*r,dus hij komt niet bij mij,maandagavond komt de bankadvisieur hier.

@TRL: Ik denk, dat je Marion bedoelt, maar whatever… er wordt werk van gemaakt. :thumbsup:

Roanna,sorry,heb het verandert hahaa

Lieve Dames,

Wat gaan we doen komende verkiezingen?

Vorig hadden we besloten om op andere te stemmen,maar de tijden zijn veranderd;laten we wederom op ons forum stemmen,heb zelf mijn stem uitgebracht,

Groetjes,Dames,

Jullie Hans.

@Hans: Waar dan? Waar kun je weer stemmen dan?

@TRL: Ik denk, dat je Marion bedoelt, maar whatever… er wordt werk van gemaakt. :thumbsup:

Roanna,sorry,heb het verandert hahaa

Sorry!!! Ze zat er weer even langs :retard:

Wel fijn, dat Hans altijd gelijk antwoord terug geeft. Maargoed, zal het zelf wel even zoeken.

@Marion: Wie zat er weer even langs? :lol: Ikke?

Vriendin net bevallen van een dochter,dus weer uitbreiding in de vrienden groep

@TRL: He, wat leuk weer dan. Kunnen jullie mooi om beurten op elkaar kids passen. Ha, ha. :wink: