Ik ga me in mn elegante witte hobbezak heisen, supertrendy paarse crocks aan en gaan met die banaan vandaag
Toos,een hele opluchting dus voor je.
Viva,net het verhaal gelezen,jee wat een gedoe zeg en onbeschoft zeg,je zou ze toch.
Bloem,deze is 199.000 en dat is voor die buurt vrij goedkoop.Bij mij staan de appartementen die nu te koop staan vanaf 169.000 tot 187.000,maar gemiddeld worden ze meestal verkocht rond de 175.000
@ toos werk ze… ik geloofde het ook niet totdat we met de hele zwik, getekend en wel bij de notaris zaten.
ik denk dat het ook wel scheelt of je het onderste uit de kan wilt hebben of ‘genoeg’
voor die mensen nu ook een koopje,
geen wonder dat ze er zo blij mee waren…
werkse meis.
@ TRL das ‘maar’ een klein gaat en zo te lezen ga je er wel op vooruit. misschien is de situatie nu nog niet zo nijpend, maar strax is een grotere kamer wel lekker, een tuin, heerlijk en allicht is die buurt ook meer ‘speelproef’ voor kleine C.
Ik hoop dat er iets uitkomt bij de hypotheek mensen…
ik duim me suf…
Bloemmie wanneer krijg je wat te horen van Vancouver.???
Bloem,daarom ben ik al aan het kijken,want vindt het nu al te klein worden.Vriend van mij heeft aan de andere kant van de weg net zo’n woning gekocht voor 206.000,en die buurt is wat minder,dus dit is wel een buitenkansje.
Toos,crock ze maar weer
voor iedereen die het nodig heeft : zal dan maar wat meeduimen hé ? Ben altijd solidair !
@ TRL en misschien krijg je nog iets van de prijs af en zou je het 1 op 1 kunnen kopen… wie weet… ben zeer benieuwd…
@ viva voor de 31e, dus zou eigenlijk vandaag zijn maar neem morgen ook nog ff mee… kan nix aan de uitslag veranderen maar ben wel benieuwd
spannend Bloemmie…ik duim vrolijk verder voor je.
Tlr…klink lekker dat huisje zeg.
Goedenmiddag.
@TRL: Ik heb net ff op Funda gekeken en denk dat ik jullie woningen/appartementen gezien heb.
Maar waar jij een oogje op hebt, zijn dat die platdakwoningen? Als wel, zien er goed uit hoor en erg veel ruimte. Ik vind trouwens de prijzen zowiezo schappelijk zag ik net. Ook voor een appartementje.
@Bloem: Ja, het gaat steeds beter met de worstjes, afbakbroodjes en de soep en dergelijke zoeken en toetsen en de rest scannen. We hadden in ieder geval vandaag al niet meer zulke ellelange wachtrijen. Het loopt nu lekker door en ik loop er dan nog samen met een collega voor eventuele vragen en hulp.
Nog niets gezien vandaag dus!!! :redface:
@Viva: Ik had het gehoord over die toestanden van morgen daar in Den Haag. Mogen jullie niet thuis blijven dan, als er toch niets te doen is?
@Kaylo: Je zal wel moe zijn he?
:zon02:
Viva,ja las het ook,heb je op de terug weg er ook weer last van?
Bloem,heb je hem nog niet gezien,of al gevraagd aan iemand?
Deze heb ik gezien link verwijderd
@TRL: Ja, die bedoelde ik ook. Echt mooi hoor! Nou, ik blijf
@ trl nee nie gezien, hij is er niet… ik wacht het morgen even af… zal toch al mn moed nodig hebben om zn vriendje te vragen hoe of wat… iekksss
ga even naar je ‘mogelijk/ toekomstige’ huisje kijken…
nog 15 minuutjes en 'k mag weer sporen na een “ZWARE WERKDAG” ! Amai zenne, leuk is wat anders. Hopelijk morgen beter, maar vrees ervoor.
Zonnetje is hier ondertussen a 't weggaan en dan is het wel wat frisjes.
Nu ja, tot morgen dan maar ? :dag:
ppff heb het wel gezien voor vandaag,… nix meer te doen… op naar huis!
Ik weer wakker…lekker gedut, en gedommeld. Straks misschien nog even
@TRL: ziet er goed uit, ga ervoor zou ik zeggen!!!
@Toos: Gewoon nog heel even, en dan mogen jullie het een plaatsje gaan geven. Heerlijk. Werk ze jij ook
Oh ja meiden: Bericht van Cyn:
AAngekomen in Chiang Mai…en ze genieten… Morgen gaat ze koken(thaise kookles, hebben hubbie en ik ook gedaan) en overmorgen de olifantjes… Vanavond hebben ze europees gegeten(hebben wij ook gedaan was goed…maar thais is lekkerderderder haha)
Beps,dus ze maken het goed,mooi hoor.Doe ze de groeten maar als ze weer smst.
Zo vrijdagmiddag afspraak bij de hyptk*r en maandagavond komt de adviseur van me bank.
En ik denk dat me pc het heeft begeven dus nu ff bij ouders
@ trl ben zo enthousiast voor jou! hahahahaa alleen beetje jammer van je pc
das nie zo mooi, maar ja, strax misschien eventueel in een nieuw huisje kun je heel misschien wel een hele computerkamer inrichten! hahaha lekker makkelijke tuin ook, zo’n schelp met zand/ water er in en C kan lekker rondhobsen zonder moeite!