@ marion als je dan toch voor mij duimt, mag je wel duimen dat in ingeloot wordt voor Vancouver2010 ![]()
Bloem ik duim ook voor jou.
Anderzijds, Vivaā¦zoon is straks groot en het huis uit(hier in de straat ook āzo een familieā) en dan woont alleen de familie nog in de straatā¦en het is ook niet prettig om dan nog āoorlogā te hebbenā¦
(ik zou in ieder geval die grote muil/bedreigingen ook niet geaccepteerd hebben hoor, dat ter zijde!!)
Afwachten maar hoe het afloopt
Jemmig nou ik ga ook weer duimen

Voor Bloemmie

Vancouver/collega

Voor Trl voor een juiste beslissingā¦
En toen had ik geen handen meer over hahaā¦
Goedemorgen allen.
Ik zit hier alweer fris en fruitig klaar voor de dag die komen gaat.
Iedereen weer werkse.
@Viva: Alweer klaar met het werk en nu de dag maar verder uitzitten he!! En je verhaal over die jongen met die bal⦠heel herkenbaar. Niet dat we dat zelf meemaken hier, maar zie het toch vaak genoeg op tv uit bepaalde buurten in de wat grotere steden. Ik denk, dat wij hetzelfde gedaan zouden hebben.
@Marion: Ja, ik dacht al zoiets, maarja, ik kom nooit in een kerk ( zelfs niet met kerst), dus wist het ook niet zeker. Maar wel een mooie geste zo hoor!
@Bloem: Nog niets gezien zeker he? Nog te vroeg voor he? :zon:
@Beps: Alweer thuis en zeker weer eieren aan het rapen voor de aankomende pasen. ![]()
@TRL: Ga je nog info inwinnen vandaag omtrent dat huis?
@Kaylo: Ook al weer druk( nouja?) doende op het werk.
Zo, ik ga ff koffie maken voor ons beide en straks weer lekker werken. Hier een heerlijk zonnetje en dan heb ik er gelijk weer zin is en an. :zon02:
Enneh⦠ik bllijf ook duimen voor allen die het even nodig hebben hoor!
pppff strak blauwe lucht, fris widje, en ik heb zin om een vakantie te boeken⦠maakt niet uit voor wie! hahahhaha heb zin om heel de dag rondreisjes samen te puzzelen⦠hjahahaha
sorry!!
@ TRL wat voor huisje heb je op het oog? bij jou in de buurt/centrum? hoeveel verdiepingen/ kamers/tuin⦠etcetcetc⦠kortom: vertel!!!
@ roanna gaat het al wat beter met het selecteren van de juiste pistoletjes, kaasjes en soepjes?!
goeiemorgen ladies vanuit een stralend Brussel !
Wel nog wat fris, maar het zonnetje ziet er zo uitnodigend uit !!!
viva : mocht het mijn zoon zijn, zou ook wel weten wat ik er mee zou doen hoor ! Goede opvoeding !
Roanna : ikke inderdaad al weer druk ⦠NOT dus ! Weer geen flikker te doen ! Als het zo blijft, wordt het donderdag of vrijdag dagje vrij. De weervooruitzichten zien er toch prima uit. Kan beter thuis de boel aan de kant doen, dan hier te zitten duimdraaien
Verder eigenlijk niets speciaals te melden
Kaylo hier ook niets te doenā¦morgen wel werken, moet maar zien hoe ik in godsnaam op mijn werk komā¦afghanistan gedoe hier in denhaag, alles toegangs wegen worden bijna afgeslotenā¦
viva : ziet er niet leuk uit ! Kan je niet met de fiets of kan/mag dat ook niet ? Of is dat te ver ?
Zou wel kunnen hoor op de fiets, maar daar heb ik dus echt geen zin in, ze verzinnen het om hier midden in de week zo iets te organiseren de toegangs wegen tot den haag gooien ze dicht en omleidingen ect, en dan zal ik op de fiets moeten, nou echt nietā¦geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, dan kom ik maar te laatā¦jammer dan.
@Beps
De dienst er weer op zitten en nu even op de plaats rust.
@Viva
Wat een toestand gisteravond zeg! Je zou die ouders toch wat, echt slim (NOT) om je kind de hand boven uit hoofd te houden als hij spullen van anderen vernielt. Wat moet er toch in hemelsnaam van zoān kind terecht komen? Ze moeten altijd mijn kind hebben!!! Zou je jezelf dan niet eens af gaan vragen waarom dat zo is? En dan ga je met een plank voor je kop de buren nog eens bedreigen ook. Dat is toch echt niet normaal meer.
Het zou mijn kind niet moeten zijn want dan was het huis te klein, dat kan ik je wel vertellen.
@Bloem
Okidokie

@Roanna
Zit fris en fruitig aan de koffie en is helemaal vrolijk van de :zon02:
@Kaylo
Weer niets te doen op het werk en wil aan het einde van de week een vrije dag als dat zo blijft. Moet je dan vrije uren inleveren?
marion : ja, ik neem een halve dag verlof en een halve dag overuren. Wij mogen 1,5 dagen overuren maken per maand. En daar maak ik natuurlijk gretig gebruik van !! Je moet er eerst genoeg hebben natuurlijk :hihi:
pffff de dag komt niet om
hiere ook nie !!
Roanna,moet natuurlijk eerst kijken of het haalbaar is,dus hypotheekadviseur zou contact met me opnemen om een afspraak te maken.
Bloem,Eengezinswoning met veel ruimte in alle vertrekken, een diepe, privacy biedende tuin en een ideale ligging aan de rand van de wijk, op korte afstand van winkelcentrum āBellesteinā en veel openbaar āgroenā in de directe omgeving. Door de situering op de zon is het overal in huis heerlijk licht. 4 slaapkamers.
Kaylo en Viva,aan het vervelen op het werk,zonde he met dit weer.
viva : een lekker terrasje met dit weertje zou er wel ingaan hier
ppff ik ben ook helemaal ingekakt na de lunch⦠pfffpp⦠niemand bijzonders gezien,⦠nou ja⦠wel āeen vriendin vanā die ik ook al 3 weken niet gezien had. erg verdacht, maar hem nog niet.
@ TRL klinkt goed⦠errug goed⦠als ik zo brutaal mag zijn⦠wat kost zoiets bij jullie in de buurt? Komt hetgeen waar die andere appartementen bij jou in de buurt nu voor te koop staan in de buurt⦠ik hoop voor je dat het lukt. nu is echt een goede tijd om een huis te kopen⦠alleen je eigen huis eh?!
Goeiemiddag,
Kom nog even langs voor ik aan de crock moet. Gisteren met de kopers en hun zonen door het huis gegaan. Was zo leuk, heb alleen maar lachende gezichten gezien. Die mensen zijn er zo gelukkig mee. Toen ze weg waren heb ik aan hub gevraagd of hij me even hard wilde knijpen, het lijkt wel een droom. Makelaar zet vandaag alles op papier, er zijn geen ontbindende voorwaarden en de woensdag na pasen naar de notaris. Hebben dus ruim 2 weken om de kasten leeg te ruimen. Pfff het is een emotionele achtbaan, maar het komt allemaal goed.
@Bloem:

duim voor je dat je ingeloot wordt!!
@Marion: Duim dat je de baan krijgt die je graag wilt

@Kaylo: Je hebt niet zoveel te doen, kun je mooi meeduimen
@Viva: Wat een verhaal, je zou zoān etterbakje toch wat doen. Als het mijn zoon was geweest had hij even sterretjes gezien denk ik
@Beps: Straks 4 nachten werken, wens je alvast succes. En toppie dat jullie al zoveel afgevallen zijn, knap hoor
@Trl: Klinkt goed dat huisje. Eerst naar de hypotheker om te kijken wat je kunt. Verstandig. Wat je eigen appartement betreft, je ziet bij ons dat het kan in 3 weken. Maar wij hebben niks terug te kopen en hebben het met een lagere prijs in de markt gezet dan de buren (die staat al meer dan 2 jaar!). Als je overweegt om je appartement te verkopen, laat dan een paar makelaars komen om vrijblijvend te taxeren waarvoor het te koop gezet zou kunnen worden. Kies een makelaar waar je je goed bij voelt en die niet te hoog wil beginnen. Wij hebben de fout gemaakt met ons eigen huis door op advies van een makelaar veel te hoog te beginnen, dat heeft ons al die tijd achtervolgt en daarom duurde het ook 22 maanden voor we eraf waren. We hebben ervan geleerd dat het zo dus niet moet. Ik wens je succes met je beslissing
Toos je kunt het dus nog bijna niet geloven,ā¦meissie wat een zegen voor jullie zeg, zo snel van het huis af, en ach de kasten leeghalen, even 2 avondjes met zijn allen en het is gebeurd nietwaar.
Kaylo lijkt me heerlijk een terrasje maar wel een koude wind hierzo hoor.
Tlrā¦inlichtingen vragen kost niets, dus laat je goed voorlichten.
@Viva: Nee, vind het nog steeds ongelofelijk en die kasten, komt goed. Met een paar man is het zo gebeurd. Jij de batterijen even opgeladen, zal je vast even goed gedaan hebben