Hello meiden…nou dat was ik dan, vanochtend even alles meegelezen en nu even tijd om te reageren…
Hoe heb ik het gehad??? Heerlijk, heerlijk heerlijk, maar wel vreselijk veel regen, maar ach dat kan de pret niet drukken nietwaar. Lekker gegeten, gezwommen, in duitsland geschopt, nog in enschede geweest (bij de irenegarage) daar de b** nog ingelopen, maar geen LInda…dus helaas. Preston Palace een goed consept, heel goed eten, maar wel massaal. Voor 1 nacht is het heel leuk maar hoef er ook geen 3 dagen te zitten.
Bad Boekelo in de middle off nowere niet veel te beleven maar wel een mooi bosrijke omgeving.
Toos meissie jij als eerste gefeliciteerd met de verkoop van het huis, en alle spullen is voor jullie een hele zorg minder, en beter dan er mee te moeten leuren. Voor jou draait volgens mij nu de wind.
Roanna dochter weer naar huis en lekker de boel met zijn tweetjes weer…rust dus.
Beps al weer extra diensten om de winterpot te vullen
Bloemmie lekker met de hondjes gewandeld, een frisse neus voor iedereen dus.
Mk…gelukkig al weer beter, op naar alle vitamine Z nietwaar.
Marion lekker met de boek op de bank…relaxed dus
en toen wist ik het niet meer.
Vanochtend met Damber naar paps geweest, een grote chaos daar met zijn tweetjes weggewerkt, toen naar het tuincentrum geweest, en hubs nu de boel in de tuin aan het zetten, het zonnetje schijnt hier maar wel een hele koude wind…