TTT deel 116

Hello meiden…nou dat was ik dan, vanochtend even alles meegelezen en nu even tijd om te reageren…

Hoe heb ik het gehad??? Heerlijk, heerlijk heerlijk, maar wel vreselijk veel regen, maar ach dat kan de pret niet drukken nietwaar. Lekker gegeten, gezwommen, in duitsland geschopt, nog in enschede geweest (bij de irenegarage) daar de b** nog ingelopen, maar geen LInda…dus helaas. Preston Palace een goed consept, heel goed eten, maar wel massaal. Voor 1 nacht is het heel leuk maar hoef er ook geen 3 dagen te zitten.
Bad Boekelo in de middle off nowere niet veel te beleven maar wel een mooi bosrijke omgeving.

Toos meissie jij als eerste gefeliciteerd met de verkoop van het huis, en alle spullen is voor jullie een hele zorg minder, en beter dan er mee te moeten leuren. Voor jou draait volgens mij nu de wind.

Roanna dochter weer naar huis en lekker de boel met zijn tweetjes weer…rust dus.

Beps al weer extra diensten om de winterpot te vullen

Bloemmie lekker met de hondjes gewandeld, een frisse neus voor iedereen dus.

Mk…gelukkig al weer beter, op naar alle vitamine Z nietwaar.

Marion lekker met de boek op de bank…relaxed dus

en toen wist ik het niet meer.

Vanochtend met Damber naar paps geweest, een grote chaos daar met zijn tweetjes weggewerkt, toen naar het tuincentrum geweest, en hubs nu de boel in de tuin aan het zetten, het zonnetje schijnt hier maar wel een hele koude wind…

Viva,lekkere dagen gehad,fijn om te lezen,bij thuis komst gelijk de chaos bij je paps weer weggewerkt en de tuin klaar voor de aankomende zonnige dagen.

Beps,zomer rooster is ingegaan,maar toch nog extra uren.

Marion,al een jaar met boek bezig,ik heb hier ook een boek liggen,maar moet er nog aan beginnen,schiet ook niet echt op.

Bloem,hondjes weer uitgelaten,heb jij onder je winterjas een fleecevest aan??

Vanmiddag ff bij broer en zijn vriendin geweest.Heb een leuk huisje gezien,met een leuk prijsje,maar ja geen goede tijd om een appertment/huisje te verkopen.Maar ja een praatje bij de bank of hypotheker kan natuurlijk geen kwaad.

@TRL: Niet geschoten is hoe dan ook mis!!! Dus gewoon kijken wat kan en dan kan je altijd nog beslissen het niet te doen!!!(we gaan gewoon duimen!!!)

Hier langzaam rust. Ben altijd wat hyper na het werk. Op het werk gaat het nu heel goed. Iedereen ziet dat ik lekker rustig ben, relaxerigererer…(zeg maar…) zelfs 4 mensen die het al openlijk gezegd hebben(waar de Supervisor bij was)!!!
Heerlijk gevoel moet ik zeggen…
Zo eten, niets bijzonders, en dan…slapen denk ik, morgen weer te werk, om 7 uur(in de ochtend) en dan 4 nachten dus

Beps,ja dat is waar,maar ben wat huiverig,vriend van mij had ook woning gekocht en kreeg zijn appartement niet kwijt,heeft dus bijna een jaar met dubbele lasten gezeten,daar moet ik echt niet aan denken.
Jij dus met opgeheven hoofd naar huis gegaan,lekker hoor.Eet smakelijk

Goedenavond.

Ben ook alweer een tijdje thuis. Was weer ff gezelli in de achterhoek en gelijk even weer mijn ene schoonzusje d’r haar in de verf gezet.

@Beps: Nou, vind het allemaal wel positief klinken wat ze van je vinden. Maar het is natuurlijk ook wel zo… ze hoeven maar te bellen en Beps staat weer klaar en doet het wel even. Meestal wordt dat dan ook wel gewaardeerd en in jou geval, zeker! :wink:

@TRL: Tja… het lijkt me ook een moeilijke tijd momenteel om te verkopen. Kijk, kopen zal geen probleem zijn op dit moment. Ik denk, gunstig zelfs, maar je zit dan nog wel met je eigen appartement. Maargoed, wie nie waagt, wie nie wint toch? Je kunt altijd eerst rondvragen hier en daar. Jou huisje lijkt me weer ideaal voor starters, die dan nog niet zoveel te makken hebben. Dus wie weet? Ga weer voor jou duimen hoor! :wink:

@Viva: Volgens mij werkt Linda niet bij de B** in Enschede, maar in Hengelo.
Maar leuk te lezen, dat jullie het wel naar het zin hebben gehad. Tja, met dit weer, lijkt het me nergens gezellig buiten, maar jullie hebben je wel vermaakt toch?

@Marion: Ik zeg eerlijk, dat ik dat al dacht dat je oma al overleden was, maar toen dacht ik ook weer, zal wel gebruikelijk zijn om dan de verjaardag in de kerk alsnog te herdenken. Hier doen ze dat bij mijn weten niet.

@MK: Ook nog even langs geweest. Ja hoor, alles weer bij het oude, voor voorlopig hier. :wink:

@viva
Leuk weekend gehad en Linda werkt zoals Roanna al zzei in Hengelo.

@beps
Nog maar 7 uur in de week, maar meteen de 1e week allemaal extra diensten.
Ik denk dat je ook een groot voordeel hebt dat je geen problemen hebt met avond- en nachtdiensten draaien.

@roanna
Naar de achterhoek geweest en schoonzus weer blij gemaakt met haar haar.

@trl
Een gesprek bij de bank kan nooit kwaad.

Wij hebben een gezellige dag gehad vandaag, de kinderen hebben zich prima vermaakt en wij dus ook. Meteen afgesproken dat we met pasen met elkaar gaan eten.

Zo dames… het licht gaat hier uit…dus…
:dag: :slapen: lekker tot morgen.

@beps
Slaap lekker.

Beps…weltrusten alvast en slaap lekker en tot morgen en werkse morgenochtend weer.

Doeg.

@MK: Ook weer leuk plannen gemaakt voor de pasen. Ja, als de kids het ergens leuk hebben, zijn de ouders ook altijd tevreden.

elloowww… ik heb ff lekker de afwas gedaan, gegeten, een boek erbij gepakt (bedankt marion :thumbsup: nu moet ie natuurlijk in 1x uit :frowning: ) en tv gekeken

nu ff de pc opgestart om wat bij te lezen

@ viva lekker ff rust gehad… de batterijtje opgeladen en ff gesocialized met je hubs?
@ mk de kids bij en jullie dus ook blij, super!!
@ TRL en als je nu eerst je huis te koop zet? of is het een once-in-a-life-time huisje wat je op het oog hebt… je kunt het altijd proberen toch? toos was het huis in 3 wk kwijt :wink: en jij woont wel erg ideaal he? wie wil zo’n huisje nou niet :thumbsup:
@ beps tropenrooster maar toch bijbeunen… lekker relaxed aan het werk :wink: goed zo…
ik ga lekker naar bedje verhuizen, met boek, en dan slapen

truste!

@Bloem: Jij ook op tijd naar bed met een boek erbij. Tja… het weekend is al bijna weer om. Gaat ook zo snel.

Jij ook weltrusten voor zo en tot morgen weer.

Ik haak ook af. Ga ook nog ff tv kijken en dan ook op tijd erin. Heb vannacht naar mijn gevoel, veels te kort geslapen. :o

Truste all.

goede avond meiden, ikke ook nog ff snel voordat ik de boel ga sluiten hier.

@Viva
Fijne dagen gehad met hubs. Fijn om te horen want daar was je wel aan toe kreeg ik het idee.

@TRL
Huisje op het oog, slechte tijden nu maar je weet het nooit, dat zie je wel bij Toos. Je hebt een hartstikke mooi appartement nu en ik denk dat daar gegadigden genoeg voor zijn. Informeren kan nooit kwaad he?

@Beps
Complimenten op het werk over je relaxerigheid. Ga je ff van groeien he?

@MK
Al leuke dingen gepland voor de paasdagen.

@Roanna
Hier is het heel gebruikelijk, die herdenkingsmis. Het wordt meestal gedaan voor de verjaardag en sterfdag.

@Bloem
Bank gehangen met een boek vandaag. Nou ik nog steeds niet. Ik had het koud en ben het bed in gegaan, en ondertussen wat muziek liggen downloaden. Hoef nog maar een heel klein beetje dus ga nu nog een poging wagen.

En nu gaat de doos hier dicht. Tot morgen en :slapen: lekker allemaal. TRUSTE!!!

Goedemorgen!!!

Niets bijzonders…
Op het werk, straks lekker slapen(in de middag denk ik) en dan vannacht weer

Tot straks!

:turkey:[SIZE=4]Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:[/SIZE]

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

Bloem,natuurlijk kan ik eerst me huis te koop zetten,maar dat huis wat ik nu op het oog hebt,is de moeite waard voor die prijs zit je meestal aan de andere kant van de straat en dat gedeelte is vaak in het nieuws ( en niet positief) en voor de rest kom je dan toch in een hogere prijsklasse uit.Waar ik nu woon staan 3 appartementen te koop en de 1 verkoopt het met 3 weken en de andere een aantal maanden…
Is je :wub: al weer gesignaleerd op het werk?

Beps,weer klaar met werken en mag vannacht weer.

Marion,geen boek gelezen,maar lekker het bed ingekropen en muziek gedownload.

fijne dag allemaal

@ TRL tja… dan is het echt een gok he?! lastig hoor… ik heb wel eens iets/ iemand gehoord die in het contract van het nieuwe huis hadden gezet dat ze het pas kochten als het oude huis verkocht was… het zijn nu moeilijke tijden, dus wie weet gaan de mensen ermee akkoord… kan me voorstellen dat je er wakker van ligt :wink:

iedereen op tijd naar bed en ff bijgeslapen… ik heb veels te lang liggen lezen natuurlijk…

nieuwe week, nieuwe ronden nieuwe kansen nieuw geluk…
ik hoop echt dat hij er weer is, anders is ie vast elders aan het werk…

Goede morgen … vanaf hier ook niets bijzonders te melden.

@Beps
Al aan het werk, is het druk of weinig te doen?

@TRL
Proberen meis! Ga informeren, je hoort idd vaak dat men koopt onder de voorwaarden dat het eigen huis verkocht is. En niet geschoten altijd mis!

@Bloem
Mijn boek is eindelijk uit. En er liggen er nog 4 te wachten. Ik kan dus nog even vooruit.
En wij gaan duimen dat hij er is vandaag, het huis bij Toos is verkocht … de duimen hebben een dagje rust gehad dus kunnen ze er weer tegenaan.

Nu thuis, wel wat te doen gehad gelukkig!!!

nu ff nietsen…en dan slapen denk ik

goedemorgen meiden…vanuit een bevroren randstad…gadverdegadver weer krabben vanochtend.

Nu lekker het zonnetje, de vooruitzichten zijn goed deze week, eindelijk voor iedereen vitamine Z…

Ik al weer achter mijn bureau, er lag wel wat maar dat is al weer weggewerkt.

Gisteren nog een stunt, hubs was in de tuin bezig, en het buurjongetje (8) is altijd aan het voetballen dus hubs waarschuwd hem van kijk uit voor de auto’s want je loopt tegen de spiegels aan, afijn jongetje een mega grote bek opzetten tegen hubs, dus hubs aan de bel bij de ouders van het ventje, moeder deed eerst niet open, vervolgens na 2x bellen en ventje door de brievenbus schreeuwen deed moeder dan open, hubs zijn verhaal bij haar neer gelegd. Dus verder niets meer aan de hand, gaat na een uurtje de bel, staat die vader aan de deur…met een hele riterade…en bedreigingen aan mijn adres, want ik deed de deur open.
dus de politie maar gebeld, ik laat me niet bedreigen in mijn eigen huis nietwaar…Politie dus na een half uurtje op de stoep, verhaal gedaan, hun naar de buren…en voor de rest moeten we maar afwachten hoe en wat.
Het is toch te gek voor woorden, probeer je iets netjes op te lossen, wordt je gewoon bedreigd…Die vader was er helemaal klaar mee, ze moesten altijd zijn zoon hebben, en hij was trots hoe zijn zoon het deed (ahum een muil van hier tot tokio, onder het mom van discriminatie), hij heeft met de halve buurt al woorden omdat zijn kind deuken in de auto schopt, planten uit de tuin steelt, een glazen tuintafel in gruzelementen gooit met grote knikkers uit het slaapkamer raam, ect. ect…als mijn zoon zo’n grote mond had opgezet toen hij die leeftijd had, dan had hij ter plekke van mij een draai om zijn oren gehad, en had zijn excusses aan moeten bieden, maar nee hoor paps was trots op zijn zoon hoe hij deed.
Je zou ze toch.