@Trl: Is al fijn dat C. doorslaapt, kom je een beetje aan je rust. En verder, het zal toch moeten slijten met goeie en kwaaie dagen, maar het zal heus goedkomen. :kus:
@Roanna: We hadden de salontafel van de week verkocht op mp, de rest van de inboedel nemen de kopers over. We hoeven alleen de kasten leeg te halen en de rest is voor hun.
@TRL: Oh, ik lees het al. Meid toch. Nog steeds in die dip? Ik wou echt dat ik je op de een of andere manier kon helpen. Maargoed, je weet dat je altijd wel bij de een of ander hier terecht kunt.
Mooi van C. dat hij je nu een beetje rust gunt :). Ha, ha.
ikke ook aan een bakkie met verse broodjes… lekker…
moet wel een klein beetje opschieten want de hondjes moeten weer uit…
@ toos, alleen even de kasten uitruimen en het is gedaan… geweldig hoor… mag ook wel een keer
@ marion bij oma op de verjaardag. gefeliciteerd
@ roanna en jij weer naar de achterhoek… lekker daar kleppen
@ trl lief lief meissie toch… hoe vaak moeten we nog zeggen dat het ons nix uit maakt…
ik ben wel blij dat C je nu inderdaad een beetje met rust laat…
maar wat is er nu nog in je hoofd? slijt het niet al een beetje? is het nog net zo heftig als de 1e dag…? het moet met stapjes… langzaam aan…
misschien heldert je bezoekje aan turkije veel op en kun je het een beetje afsluiten…
:kus:
Ikke ook weer terug.
En … geen feest vandaag want oma leeft niet meer, maar zoals elk jaar een mis in de kerk rond haar verjaardag. En daarna even een kopje koffie met heel de familie.
Verders niet veel te melden vanaf hier, alleen dat de zon zich heel voorzichtig af en toe laat zien.
@TRL
Ik dacht wel dat het je nog steeds erg hoog zat, moeilijk meis!! Een hele dikke :kus: voor jou.
@raak
Ik was alweer vertrokken voordat je die borrel in kon schenken. Een beetje op tijd naar bed… een uurtje korter hè.
@toos
Alleen de spullen uit de kasten, sopdoekje erdoor en dan klaar. Echter heerlijk hoor dat het allemaal zo snel gaat. Met mij gaat prima, ik ben al een hele tijd vrij van verkoudheid.
Ik zou net de EF halen bij de drogist, maar het gaat nu goed. Ik heb natuurlijk een andere werkplek en ik heb het idee dat dat ook beter gaat. Ik zat namelijk naast de printer/kopieerapparaat en nu niet meer.
Wij zijn vanmorgen op kraamvisite geweest, mijn vriendin heeft een zoontje gekregen. Wat is dat mannetje van ons dan alweer groot…
Straks op verjaardag, G. ligt nu even op bed.
Zo ik ben ook weer boven water!!!
Niet druk op het werk…maar wel lekker bezig!!!
Nou goed, een beetje bijgelezen @Toos: Wat goed!!! !!! Tuurlijk is het dubbel, en dat het allemaal vreemd is, maar gewoon over je heen laten komen en genieten!!!
@Bloem
Nee, verder geen plannen vandaag. Ik loop hier een beetje rond te balen, tussendoor wat was de machine en de kast in. Ik denk dat ik zo meteen de bank maar op kruip en mijn boek uit ga lezen, ben er al bijna een jaar in bezig, en dat terwijl ik eerst nog geen 14 dagen over een boek deed.
Jij nog plannen of ga je ook bankhangen?
@MK
Druk programma vandaag. Wel allemaal leuke dingen gelukkig. Veel plezier op de verjaardag.
@ mk ja die kleintjes worden snel groot he?!
@ marion owh ja, lekker lezen.!! ik wilde weer eens mn website updaten, maar lukt telkens niet, dan maar een beetje foto’s sorteren en elders uploaden enzo…
Bepsje was te werk, nu weer thuis.
Het zomerrooster is ingegaan(va morgen) en officieel werk ik dan nog 7 uur gemiddeld per week…maar omdat ik best aardig ben(denk ik) heb ik voor de komende 3 wkn al weer extra diensten gekregen(volgende week nacht, en de week erop avond diensten) dus…ikke ben april al weer goed door…