TTT deel 116

@Raak: Proost hoor. Hoe is het met moeders?
@Roanna: Hub had het vanmiddag wel even moeilijk, toch is hij blij, hij heeft inderdaad het gevoel dat het zo heeft moeten zijn. Straks kan hij het afsluiten en zijn leven weer op gaan pakken.
Dochter weer naar huis, dus de comp weer voor jezelf. Kokkie zit ook voetbal te kijken zeker
@Marion: Jij door naar de tweede ronde met de sollicitatie. Hoop voor je dat het gaat lukken en duim voor je

@Toos: Kan me er wat bij voorstellen hoor dat je hubs het er even moeilijk mee had. Maar wat je al zegt… jullie kunnen dit hoofdstuk voor zover nu sluiten en hebt er geen zorgen meer over. Vergeten zul je die oudjes toch nooit, maar eens komt die tijd voor iedereen en dat is nu bij jullie het geval.

Hubs van Toos. Heel veel sterkte met alles nog en wil toch wel even zeggen, ook namens kokkie… we denken aan jullie. :slywink: Gaan er in ADR nog even een op nemen hoor! Haal ik wel even!!! Blijf jij maar zitten, of ( ( liggen ).).

Super Toos, van harte!
De vorige keer heeft het zo lang geduurd en nu dit, jullie waren echt nog wat te goed!

Toos : gaat gelukkig weer goed hoor, dank je. ze zit weer lekker op dr eigen stekkie.
Roanna : jij gaat het echt wel druk krijgen hoor in ADR, geeneens tijd om in het zonnetje te liggen, alleen maar rondlopen met een dienblad:D
MK : drink je ook ff borreltje mee?

Ik geef wel een rondje hoor in ADR, gaan we doozakken in de starlightbar. Loop ik wel een keertje

@Raak: Roanna heeft geen rust in dr gat en als ze zit staat haar klep niet stil. Maae ze is wel gezellig hoor. Gewoon af en toe siesta houden enne we moeten de polsspieren wel soepel houden

@Roanna: Dikke :kus: voor jou en kokkie
@MK: Niet te geloven he, ons eigen huis in 22 maanden, mn vaders huis in ruim 8 maanden en dan nu, afgelopen donderdag stond het 3 weken te koop. Alles goed bij jou?

Da’s goed dan. Ben daar de vorige vakantie nog geen eens een keer geweest. Moet er maar eens van komen dan.

@Raak: Maar dat vind ik niet erg hoor. Doe het graag.

Tja, want kokkie en Toos he… hebben altijd echt vakantie. Die liggen bijna de hele dag te bakken en te slapen. :crybaby: :zon02: Hubs van Toos is nog eens aan de wandel of aan het fotograferen en haalt zo nu en dan ook even wat, maar die andere 2!!! Oh… heb er zo’n zin an.

Maargoed meisjes… ik heb inderdaad weer genoeg geklept voor vandaag. Ga er een eind aan maken en nog ff een poosje tv kijken boven. Siesta houden dus!! :wink:

Iedereen weltrusten alvast en ik zet de fles wel even in de koeling, voor de volgende keer.

Weltrusten all. Tot morgen. :zon02:

Roanna : te laat, wilde nog ff truste zeggen. was ff spanje turkije aan het volgen:p
Sluit ik me wel bij Toos en kokkie aan, mag mijn hubbie mee wandelen en foto’s shooten :wink:

owh klinkt heerlijk heel de dag in het zonnetje bakken en s’ avonds beweging… count me in!! :smiley:

@ toos geweldig nieuws. zoveel pech met de vorige huizen en nu in 1x raak! geweldig hoor… gelukkig… op naar de afsluiting… proost!

Goede morgen … zomertijd meiden, nu de zon nog he?
Ikke vroeg op pad de morgen. Het was de verjaardag van mijn oma vandaag dus naar de kerk zo meteen.
Tot straks!!

:turkey:[SIZE=4]Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:[/SIZE]

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

Toos,heerlijk dat jullie het huis verkocht hebben,daar geen zorgen meer om.

Marion,vroeg op naar de kerk.

allen een fijne dag

Hier ook iedereen vroeg op vanwege de zomer???tijd
fijne dag allemaal:dag:

Goedenmorgen.

Hier gewoon dezelfde tijd op als anders op zondag, alleen stond de klok al een uur vooruit, dus kwart over 9 zomertijd eruit! :stuck_out_tongue:

Wilde jullie ook even een fijne dag wensen. Hier weer lekker regen en grijs en zal vandaag maar eens een beetje de klep houden. :wink: Gaan straks even een poosje naar de achterhoek. Kieken hoe het met de familie is.

@Viva: Alweer thuis en zo ja… hoe was je lang weekend? :zon:

Goeiemorgen,
Hier schijnt de zon, maar wel veel wind. Gingen vannacht om half 3 (wintertijd) met een flinke slok op richting mandje en vanmorgen om half 10 (zomertijd) er weer uit. Plannen voor vandaag, kopers wilden het huis aan hun kinderen laten zien, dus vanmiddag even daarnaar toe. We hebben de salontafel verkocht, die wordt opgehaald, dan zijn we er toch. Schoonzus is jarig geweest, dus daar vanmiddag heen.
@Marion: Gefeliciteerd met oma en fijne dag
@Trl: Slaapt C. een beetje door nu
@Roanna: Veel plezier in de achterhoek
@Viva: Hoe was je weekend?

Toos,C slaapt eindelijk sinds deze week redelijk door.van 11 tot 6 wel lekker hoor.

Roanna,veel plezier in de achterhoek.

Zelf ben ik nog steeds niet mezelf,ben daarom ook niet zoveel aanwezig.Maar voor de buitenwereld moet je je goed houden,maar van binnen huil ik elke dag.Daarom ben ik niet zo vaak hier,wil niet elke keer hetzelfde vertellen.