Roanna : als je hem nu opent zul je je brilletje niet meer nodig hebben
maar ik zal weer een duidelijke Turkije avatar zoeken;)
Zo is het nu weer genoeg Turkije blues??? Kunnen jullie zelfs zonder brilletje zien
@Raak: Oh, met spaghetti maken ze mij ook niet blij mee.
Ja, nu zie ik de foto duidelijker. Was dat het dus. Valt al weer mee, dat ik geen sterkere glazen hoef. :lol: Dit plaatje is duidelijker inderdaad.
Hier het voetballen op tv.
Wij hebben rijst met wokgroenten en hete aardappeltjes gegeten. Ook lekker. ![]()
Roanna : ik lust wel spaghetti hoor, maar niet deze, jakkes !!!![]()
Ik hoop dat Toos goed nieuws heeft! :biggrin:
Wat was er anders aan dan, dat je deze niet luste?
Goeieavond,
Kom nog even een bakkie halen. Wat een bizarre dag vandaag, vanmorgen de man geweest die deze week gebeld had. Hij was heel enthousiast en er was een klik, maar geen bod. Daarna weer iemand die het ook zag zitten, wilde wel een bod doen, maar toch ook weer niet. Hij wilde geen makelaar zou het wel met ons regelen. De man bleek bij ons vlakbij te wonen en zou nog contact opnemen. Toen kwam er telefoon van de makelaar, of we tijd hadden om langer te blijven want Harmen Siezen, jawel de BN er was onderweg en zou misschien wat later zijn. Hij is bekend hier, komt hier ook vandaan, kende mn schoonmoeder en het appartement van buiten en wilde het graag van binnen zien. Hij is een poos gebleven, vond het prachtig en we zouden nog van hem horen. Kijker nr 1 woont in het zelfde dorp en we zouden op weg naar schoonzoon en W. een brochure in de bus doen omdat we vergeten waren die te geven. Hub moest meteen binnen komen en ik ook. Toen kwam het… hij wilde het huis inclusief meubilair en noemde een prijs tot hoever hij wilde gaan. Hub moest er maar over nadenken en als hij het een ander gunde moest hij het zeggen. Wij naar schoonzoon en W. het erover gehad en hub is er naar toe gegaan. Het is ongelofelijk maar waar, het is dus verkocht en hij wil er binnen een maand in. Maandag maakt de makelaar het verder rond en de man moest het nog even regelen maar dinsdag staat het bedrag bij de notaris. Heb nog nooit zoiets mee gemaakt, kan het nog niet bevatten, maar we zijn echt blij.
@Toos: Inderdaad wat bizar allemaal, maar het resultaat mag er zijn. Geweldig fijn voor jullie allemaal. Een hele zorg minder en geen geleur met het huisje. Meid, wat fijn zeg. Gefeliciteerd. Jullie allemaal!
Toos : wow dit is wel heeeeeel bijzonder en vooral in deze tijd. Echt een dikke proficiat waard, zou er maar een flesje voor opentrekken. Kan goed geloven dat jullie het nog even niet bevatten.
Heb jij mijn post al gehad? Er is nl weer eens een staking deze week bij de Post in Belgie en zou niet de eerste keer zijn dat dan vanalles kwijtraakt:unibrow:
@Toos
Jeetje dat is nog eens goed nieuws!!! Zoooooo snel verkocht, logisch dat jullie het nog niet kunnen geloven.
Roanna : zat geen smaakof reuk aan, waterige saus, vieze kaas, gewoon smerig dus:thumbsdown:
@Raak: Oh zo ja. Nee, dat is zowiezo smerig, lijkt me.
@Toos en alle anderen… daar moet even op gedronken worden.
Toos…proost en nogmaals van harte gefeliciteerd. Het is jullie van harte gegund.
Roanna : nou graag, doe mij ook maar een glaasje dan:biggrin:
@Raak: Nee de tena lady’s nog niet gehad:crybaby:, hoop toch niet dat de postduif ze ergens verloren is:tear:
Nee geen geleur met het huis, geen open huizen, bezichtigingen, de boel bijhouden, straks geen confrontatie meer met al haar spulletjes, haar lucht die er nog hangt en geen zorgen als het allemaal lang zou gaan duren met alle gevolgen vandien.
@Roanna: We zitten inmiddels hier ook aan de borrel
En jullie natuurlijk bedankt voor de felicitaties en het duimen vandaag, het heeft geholpen
@Toos: Dat bedoel ik maar. Heerlijk hoor. Zou het ook bijna nog niet kunnen geloven maar het is wel zo.
Komen die TL’s zeker goed van pas nu. Jij hebt even alle rede om te lachen en laat het maar gaan! :lol:
@Raak: Zal even wat glazen zoeken.
@Roanna: Kan er nog niet bij, 8 weken geleden hadden we nog geen idee wat ons te wachten stond. En iedereen heeft het over de crisis en we verkopen gewoon een huis in 3.5 week.
Roanna : ja doe maar
Toos : ik hou het in de gaten, zal maandag ff checken enne proost he voor jullie !!!![]()
@Toos: Juist daaom. Zo onvoorstelbaar snel. Het is ook maar goed, dat we niet alles van te voren weten. Blijven er ook nog verrassingen over, alhoewel er eerst iets droevigs aan vooraf is gegaan en dat gun je dan weer niemand. Tja… het moest zo zijn waarschijnlijk. :kus:
Raak: Ik heb er ook wat glazen bij gedaan en nog maar een flesje, want het gaat wel hard nu. :biggrin: