:kus: voor jullie
Ja en voor Toos duim ik ook hoor!!!
Zo, ben zover klaar dat ik zo alleen nog even de schapjes hoef te doen. Heb nu even een IS draaien.
Beps, tot hoelaat moet je nog? Misschien heb je het wel gezegt,… maar ik zal er wel weer over heen gelezen hebben.
O ja…even een herinnering:
Vannacht (vanavond) de klok een uurtje VOORUIT zetten. Niet vergeten hoor! :idea:
Uurtje korter slapen dus!! :slapen:
@Roanna
Ik zet hem een uurtje vooruit als je het niet erg vind, anders mag je een uurtje langer slapen toch ;)?
Krijg zojuist een nieuwsbreif van Neckervrouw, dat zij voor nieuwe boekingen de vliegtax al per 1 April, i.p.v. 1 Juli afschaffen.
Hebben wij weer net even pech dan!!! Nouja… blijven :unibrow:
@Marion: :lol: :lol: :lol: Je hebt gelijk :lol: :lol: :lol:
:drugged:
Als Neckervrouw de tax per 1-04 al stopt, dan krijgen we hem toch gewoon geminderd???
Ik tot 16.30
Geen idee Beps. Ik begreep er uit, voor nieuwe boekingen en las net ergens dat anderen ( Ark* en H* en dergelijke) het ook vanaf 1 april al niet meer in rekening brengen.
Tis niet zoveel geld, maarja… kun je wel weer iets leuks voor op de "markt " kopen ofzo. :lol: Dus wie weet? ![]()
Ik heb de brief niet gehad, dus ik weet het niet !
Maar ik wacht wel af…
Nog 45 min!!!
mogguh ladies… ben ik nog op tijd voor het avondeten…?
@ raak, hoezo? was half 11 gisteravond toen ik ging afsluiten. was net terug van de ouders en voor een vrijdagavond was het hardstikke vroeg!!
ben benieuwd hoe het in zeeland is…
gaap… ga zo ff ontbijten en de boodschappies doen…
Bloem : dan heb je nu iig echt lekker bij kunnen slapen. hoop dat je ook een beetje uitgerust bent.enne ja hoor je bent nog op tijd om te ontbijten/avondeten, eet smakelijk !!!
Morre Bloem. :zon02:
Welkom in het land der levenden en eet smakelijk je ontbijt.
Tot laters weer, want wij gaan alvast aan het avondeten beginnen. ![]()
@Bloem
Goede morgen meissie :lol:!!! Natuurlijk, de avond is nog lang dus je bent nog op tijd.
gelukkig
hahahaha
ppff zit momenteel een beetje in het dipje… voelt alsof ik moet kiezen tussen schaatsen en reizen ofzo… schaatsseizoen is voorbij dus dat leeft niet zo erg maar nu slaat de turkije-blues in alle hevigheid toe… archhhhh
@Bloem: Dat is toch een lekkere blues momenteel dan?
Heb ik ook zo nu en dan last van!!!
@Raak: Zag dat je een andere avatar hebt, maar wat staat er precies op, als ik vragen mag? Ik kan er niets van maken en dan denk ik… zou ik soms weer naar Hans An**** moeten? ![]()
Ja bij ons pizza(jammie) die nu op tafel komt…dus…toedelsssss
@Bloem
Nog ff wachten en en dan … (geen pizza want die heeft Beps al) mag je naar Turkije!!
@Roanna
Ook zo af en toe last van de blues. Het duurt niet meer zo lang hoor, dan mag jij gaan oberen voor het Turkijeteam.
@Beps
Jij aan de pizza en ik heb de vetpan aan gezet, ik heb heel de week goed opgepast en ga nu zondigen, lekker frietjes met sate.
klinkt allemaal lekker… ik heb net mn ontbijt achter de kiezen en ga lekker naar de bank verhuizen… crime night!!!
Wij hebben de pizza op en ff snel tussen de crime’s door…
Op naar de pauze haha
Ik ben met de kleinkids wezen eten, spaghetti hmmmmmmmm,maar niet heus:p
Heb pizza en frietjes en sate en ontbijt en avondeten voorbij zien komen
en nu allemaal bankhangen
Roanna : heb ook heeeeel erg de Turkije blues dus had een foto van Taksim als avatar maar komt er niet echt duidelijk uit he