TTT deel 116

@Beps
Nee niets leuks gekocht, gewoon koffie, suiker en dat spul. Ik was maar ff snel op en neer, voor zover je daar snel kunt winkelen dan.
Heeft het er niets mee te maken dat je nu vaak gaat sporten dat je zwaarder was? Meer spieren gekregen op de apparaten misschien?

@Marion: Dat komt er ook bij kijken. Wel meer spieren, minder vet. Maar nu ook de kilo’s naar beneden(dus nu was ik vanmiddag 112,6…zal in de ochtend rond de 112 zijn. Dan ben ik 16,6 kilo kwijt. Hubbie nu 22,4)
Maar ik voel me goed, alleen voel je in je doorzettingsvermogen dat dipje wel hoor…

beppie : je bent enorm goed op weg meid ! Doorzetten hé ? Dat dipje gaat wel over

marion : broodje martino : broodje belegd met américain préparé, vers gesnipperde uitjes, augurkjes, ansjovis en tabasco. Weet niet of je aan de américain préparé iets hebt ? Is heel fijn gemalen rundsgehakt aangemaakt met ei, zout, peper en nog wat kruiden. Weet niet hoe jullie dat noemen :stuck_out_tongue: Denk dat dat iets typisch Belgisch is.

Raak : jij moet dit kennen hé ? Hoop ik … :wink:

@Kaylo: Misschien heet het hier filet Americain. Dat lijkt in ieder geval wel op jou beschrijving.

@Beps: Zonder woorden. :thumbsup:

@Marion: En de tv doet het weer goed hoor!!! :wink: Jij fijn even schapjes wezen doen bij de Mak**. Heb jij zeker als zelfstandige een pasje van he, want anders kun je daar toch als particulier niet kopen?

@ beps snap precies zo’n dippie… zo moeilijk om weer ‘streng’ te zijn en door te zetten

@ marion de schapjes weer in huis

ikke ben een beetje moe… ga ff bijlezen her en der en dan lekker slapen denk ik…

Ik ga ff de administratie nog doen en dan ook maar eens op tijd naar bed. Verder heb ik toch ook even niets te melden.

Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag:

Kaylo : prepare heet bij ons filet americain wn of ik het ken. eet zelf meestal smos martino pikant zonder tomaat, dubbel ei :lol:
Bloem : lekker slapen, welterusten
Beps : is normaal hoor zo’n dippie maar jij gaat toch gewoon door!!knap hoor
Marion : ff snel wezen shoppen
Roanna : kan gelukkig weer tv kijken en zijn weer lekker met 2en en alles is prima verlopen:kus:

Roanna : oh dat is idd alvroeg, slaap lekker meisje en tot morgen:dag:

so ladies… ik ga ook slapen

:dag: truste!! wacht maar niet op mij voor het ontbijt of de lunch… de planning is : uitslappuuhhhhh!! :wink:

Bloem : ben je er nog steeds? is weer niet echt vroeg he meisje:finger:
Ikke ga ook lekker naar boven want gisteren was het goed laat:)

:turkey:[SIZE=4]Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:[/SIZE]

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

Bloem,leuk reisje gezien,maar twijfelt.

Beps,lekker aan de toastjes geweest gisteravond.

Toos,vandaag spannende dag,zal duimen dat er een koper tussen zit.

Roanna,het rijk weer alleen met kokkie.

Marion,vandaag voetbal of is het afgelast door al die regen.

Fijne dag allemaal

Good morning ladies!

@Beps
Het valt soms ook niet mee om gemotiveerd te blijven. In het begin vliegen de kilo’s eraf maar op een gegeven moment gaat het langzamer. De ene dag weeg je gewoon wat meer dan de andere, om wat voor reden dan ook. Ik heb ook ooit zoiets van hoe kan dit nou? Zit er dik een kilo aan en heb dan niets apart gedaan, zelfs nog flink gesport ook, en de dag er op is ie weer verdwenen. Een etentje tussendoor moet kunnen hoor, dan gaat het maar wat minder snel, het moet wel leuk blijven. Maar het belangrijkste kanjer, kijk naar het totaal, jullie hebben al een megaprestatie geleverd!!!

@Roanna
Klopt, wij hebben een pasje. Al jaren trouwens maar het kwam er nooit van om er heen te gaan. Tot het sinterklaas werd en er een tv in de aanbieding was. Sindsdien wip ik er regelmatig binnen.

@Kaylo
Filet americain ken ik hoor en ik vind het heerlijk.

@Raak
Vroeg het bed in gisteravond, moest een beetje bijslapen.

@Bloem
Wilde vroeg maar het is er niet van gekomen geloof ik.

@TRL
Nee geen voetbal, het is afgelast vandaag. En jij? Wat zijn jou plannen voor het weekend?

Zo en mn doorzetten is beloond!!!
(eigenlijk vanmorgen op de schaal 110 schoon!!!)

Nu op het werk, niet super druk

Rooster komt eraan, 7 uurtjes gemiddeld per week(en dan een extra dienstje dus!)

Trl : hoe is het nu? slaapt C een beetje door 's nachts?
Marion : hoeft niet naar het voetbal vandaag
Beps : zie je wel! goed hoor
Toos : suc6 hoor, zal voor jullie duimen, is toch spannend he

Goedemorgen all.

Ik dacht ook al… waar is iedereen? Al op pad met dit mooie weer? :storm:

@Beps dus op het werk. Ik zag trouwens inderdaad dat je ticker al meer dan over de helft staat, dus hij gaat goed. :thumbsup: Je zal inderdaad zo nu en dan van die stilstaande momenten hebben, wat Marion ook al zei, maar voor de rest gaat het toch naar verwachting, zo te zien. En je hubs nog meer, dus het gaat met beide goed. :thumbsup: Inderdaad … kanjers hoor!

@Marion: Geen voetballen dus vandaag. Nou, lijkt me ook niks om met dit weer en ook nog die kou, langs de lijn te moeten staan. Verder nog leuke plannen vandaag dan? Trouwens… wel handig dan zo’n pasje. Mocht er eerder weleens gebruik van maken via CB voor Mak** Duiven, maar dat is nu niet meer.

Ik net even het rooster van gister hier gedaan, :hihi: nu de dochter weer naar huis is. Kan nu lekker weer mijn ding doen.

@Trl: Was alhier geweest om de agenda neer zetten. Alles goed daar TRL?

Ik nog in de doll, dus ga zo ff douchen en aankleden en dan maar weer even de schapjes doen.

Iedereen een fijne dag verder en tot laters.

Beps… werkse nog ff.

@ Raak: Morre. :dag:

@Toos: Ja, speciaal voor Toos nog even…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif

Hopenlijk heb je vandaag goede berichten.

:kus: :dag:

Roanna : ook goedemorgen, ikke ga nu douchen en aankleden en schapjes doen

@Beps
Zo zie je maar weer he, even een dipje en daar is ie dan … de oppepper!!

http://data.boomerang.nl/b/boomerang/image/kanjer/large/20002sccnl151.jpg

@Roanna
Je wordt idd niet vrolijk als je naar buiten kijkt. Maar goed dat het afgelast is, niet voor mij hoor want ik sta onder de plu, maar voor de kids die drijfnat worden. Verder hier geen bijzondere plannen voor vandaag. De boodschappen en tegen de avond het zwemmen. En tussendoor maar in de toko aan het werk want er is telkens iets en krijg niet veel gedaan. Jij ook op pad voor de boodschappen en het achterstallige onderhoud weg werken na de logeerpartij van je dochter.

@Raak
Ook jij op weg voor de boodschappen. Want er moet wel gegeten worden het weekend he.

En ja … tussendoor de duimen draaien voor onze Toos he! Ik hoop op goed nieuws voor haar en hubs want dat mag zo onderhand wel eens een keertje.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif