Goeiemorgen,
Ben de afgelopen dagen niet langs geweest, heb het gewoon druk gehad. Naar de kapper geweest, samen met hub en de meiden ons “tweede huis” stof en spinneweb vrij gemaakt voor het open huis morgen, tig enveloppen geschreven voor de bedankkaartjes, rondgecrockt en mn eigen toko een beetje glad getrokken. Vanmorgen wezen darten bij de assistente van dr van dr ploeg, was niet lekker deze keer, vanmiddag naar crematie en daarna weer aan de crock.
Heb ook even naar de rondreis gekeken, ziet er mooi uit, maar naar mijn gevoel is het 6 dagen in een bus zitten
ja klopt, vind ik niet erg… lijkt me echt geweldig… voor dat geld… moeilijk moeilijk… denk er nog ff overna ![]()
@ marion ja klopt zou voor de 31e iets horen… we wachten af…
@Bloemmie: Zo dacht ik er ook over haha… ahhhh JAAA DOEN!!! (neee niet verstandig, buffer snel leeg…wel tijd geen centjes…)
Hi dames, ben gisteren helaas niet langsgeweest, druk op het werk en gisteravond naar filmfestival Breda geweest en natuurlijk weer laat geworden, was dus heel gezellig. Heb vanaaf wel tijd dus klets dan weer gezellig mee
@ raak gezellie… wat hebbie gezien?!
@ beps ja ikke geen tjd (vakantieuren) en geen geld, as usuall…maar ach… wie weet… we wachten ff af…
net gesprek gehad, ging niet zonder tranen, maar ben het kwijt… zet natuurlijk geen zoden/euro;s aan de dijk, maar goed…
@Bloemmie [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0)
gelukkig dat je het toch gedaan hebt!!! Tuurlijk levert het wel wat op: nl LUCHT!!! [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/flowers.gif](javascript:void(0)![]()
@Toos
Druk druk druk geweest de laatste dagen! Ook vandaag weer helemaal vol gepland. Sterkte vanmiddag!
@Raak
Ook druk maar gelukkig ook met leuke dingen.
@Bloem
Toch je hart gelucht op het werk, goed gedaan! Al levert het geen euro’s op. Misschien dat er iets mee gedaan wordt en jij bent het kwijt.
Broodje martino achter de kiezen, nu terug heel druk dus ! NOT !!
Pfff… wat een afsluiter van de week. Geen bal te doen hier. En hier is het ook al stillekes.
Had gedacht een foto te moeten raden, ook njet !
Was het maar al 16u … :nod:
Bloem : goed hoor meis dat je je hart gelucht hebt:kus:
we zijn naar ocean of an old man geweest, is een artfilm over de Tsunami.
heel mooi en heel apart,maar was een beetje bevooroordeeld want dochter is een angel dwz.die begeleidt gedurende 6 dagen dag en (bijna) nacht de hoofdrolspelers en regiseurs tijdens hun verblijf in Breda.Dus waren wij ook bij de fotosessies en interviews en borrel enzo.
Dochter was daarom ook deze week niet op kantoor vandaar dat het voor mij wat drukker was:hihi:
@ raak dat klinkt erg gezellig en leuk
toppie
Goedenmiddag ladies.
@Bloem: Maar je bent het nu wel even kwijt en dat lucht ook op en ach… die eurootjes komen vanzelf wel een keer. (hopenlijk) :kus:
@Raak: Klinkt inderdaad gezelli. Zo kom je nog eens ergens he? :biggrin:
Ik zit te wachten op de tv monteur, want ons grootbeeld had van de week ineens kleinbeeld en dat hoort niet, dus komen ze er even naar kijken zo. Was zelf alwel even aan het knutselen geweest, maar kreeg er geen groot beeld meer op.
De dochter ondertussen ook al naar huis. Kokkie heeft haar weggebracht, toen ik werken was. Ze wou het zelf ook graag weer naar haar eigen huisje en ze had thuis ook nog genoeg te doen, zei ze.
Verder moet ik straks om 16.30 uur ook nog naar die receptie van iemand die met prepensioen gaat, dus ben vandaag ook weer van de straat.
roanna : toch niet hetzelfde feestje van mijn ventje ? Die moet ook naar een receptie van een collega die met pensioen gaat. ![]()
Ikke ben nu klaar met de dag…(haha) ga nu de weekendschapjes doen… en dan door naar de sportschool
Als hij naar even apeldoorn bellen gaat, kom ik hem misschien nog tegen, maar dat zal wel niet zo zijn. ![]()
Beps…veel plezier weer en zet 'm op! ![]()
Zo, monteur geweest en het was natuurlijk een kwestie van…verkeerde instelling, maar toch vreemd dat dat ding dan vanzelf op een ander formaat gaat. Nouja… LB. Hij doet het weer zoals het hoort.
beppie : je hebt er wel zin in hé, in de sportschool ? Dikke pluim hoor !!!
@ roanna jaja die apparaten zijn leuk, zolang ze doen wat ze moeten doen… :retard:
@ beps succes/ plezier in tha gym
Nou ikke weer thuis, weekend enne kan geen meter ver kijken, wat een t.kkenweer !!!![]()
Ook wij weer thuis. Nee geen zin in de sportschool, wel in toastjes vanavond, dus dr moest ff wat voor gedaan worden…
en nu…eten…(witlofsalade met gebakken piepers en entre cote)
@Kaylo
Broodje Martino klinkt lekker … wat is het?
@Raak
Gaaf dat je dochter al die beroemdheden mag begeleiden.
@Roanna
De monteur bij de tv gehad, rotinstellingen ook altijd he!
@Beps
Naar de sportschool geweest en nu aan de witlof. Toastjes moeten nog even wachten, die zijn voor vanavond.
Vanaf hier weinig te melden … was vanmiddag even naar de Mkr
@Marion: Nog iets leuks gekocht, of gewoon weer teveel en vaak toch ook (net) niet nodig…(haha daarom wil hubbie altijd mee…)
Ik was na het eten met elkaar, en het uit eten 2 wkn terug met mn ouders, toch wel iets aangekomen… Man wat zwaar om dan toch weer terug te komen…MAAR ik ben weer ‘iets’ lichter dan voor we uit eten gingen…
dansende banaan